Zamknij

Pracownik działu sprzedaży z językiem angielskim R126/1054-522/24

Nr oferty: StPr/24/1053Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Papieżka 69, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: - współtworzenie i wdrażanie polityki sprzedaży zgodnie ze strategią firmy, - sporządzanie raportów i analiz związanych z wykonywaną pracą, - utrzymywanie efektywnych kontaktów handlowych z kluczowymi klientami, - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, - ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, - nadzór nad kompletnością dokumentacji sprzedażowej i transportowej. Praca w godz.: 08.00-16.00, 09.00-17.00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Język:
    • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
      Uprawnienia:
      • znajomość pakietu MS Office
        Wymagania pożądane
        Wykształcenie:
        • wyższe (w tym licencjat)
          Pozostałe wymagania
          Inne wymagania: umiejętności analitycznego myślenia; wykształcenie wyższe mile widziane; znajomość obsługi komputera i programów MS Office (Excel, Word); umiejętność pracy w grupie; umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków; zdolność planowania i organizowania pracy własnej; znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację; kandydat dodatkowo powinien być kreatywny i zaradny oraz mieć aktywne i entuzjastyczne podejście
          Dane pracodawcy:
          Pracodawca: ESEN WOJCIECH MICHORZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
          Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
          Adres: Papieżka 69, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
          Osoba do kontaktu:
          Numer telefonu: 608-244-474
          E-mail: [email protected]
          Język aplikacji: polski
          Wymagane dokumenty: CV
          Sposób kontaktu
          przekazania dokumentów:
          Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
          .
          StPr/23/3008
          data rozpoczęcia pracy od 21.11.2023
          wynagrodzenie od od 4 000 PLN

          - przygotowywanie ofert handlowych, - aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie prezentacji, mailing, - analizowanie zapytań, możliwości sprzedażowych, - analiza otoczenia konkurencyjnego, - umiejętność weryfikacji potrzeb klientów, - realizacja planów sprzedażowych, raportowanie wyników, - budowanie relacji handlowych. Praca w godz.: 08.00-16.00, 09.00-17.00.
          StPr/24/1161
          data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
          wynagrodzenie od od 6 000 PLN

          - współtworzenie i wdrażanie polityki zakupów zgodnie ze strategią firmy, - budowanie bezpieczeństwa zakupowego poprzez dywersyfikację dostawców, - sporządzanie raportów i analiz związanych z wykonywaną pracą, - utrzymywanie efektywnych kontaktów handlowych z kluczowymi dostawcami, - prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami, - ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, - nadzór nad kompletnością dokumentacji zakupowej i transportowej. Praca w godz.: 07.00-15.00.
          StPr/24/1162
          data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
          wynagrodzenie od od 6 500 PLN

          Przyjmowanie dostaw oraz kompletacja towaru do wysyłki, prace porządkowe i inwentaryzacyjne w magazynie, odpowiedzialność za ład i porządek. Praca w godz.: 09.00-17.00.
          StPr/24/1163
          data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 800 PLN

          - współtworzenie i wdrażanie polityki sprzedaży zgodnie ze strategią firmy, - sporządzanie raportów i analiz związanych z wykonywaną pracą, - utrzymywanie efektywnych kontaktów handlowych z kluczowymi klientami, - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, - ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, - nadzór nad kompletnością dokumentacji sprzedażowej i transportowej. Praca w godz.: 08.00-16.00, 09.00-17.00.
          StPr/24/1164
          data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
          wynagrodzenie od od 6 100 PLN

          - obsługa klienta w zakresie serwisu oraz reklamacji, prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami i serwisem, analizowanie zasadności roszczeń oraz nadzór nad terminowością i zgodnością realizowanych zadań; - nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, weryfikacja techniczna i merytoryczna); - przygotowanie odpowiedzi na reklamację i przekazanie jej klientowi; - wyjaśnienie wątpliwości klientów, dotyczących reklamacji; - wprowadzenie reklamacji do systemu.
          StPr/24/1165
          data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
          wynagrodzenie od od 5 200 PLN

          .
          StPr/24/1169
          data rozpoczęcia pracy od 13.06.2024
          wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

          obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damsko-męskiego, koloryzacje i ondulacje oraz stylizacje, pielęgnacje włosów
          StPr/24/1177
          data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
          wynagrodzenie od od 4 300 PLN

          sprzedaż płytek w sklepie i internecie
          StPr/24/1176
          data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 242 PLN

          Utrzymanie czystości w placówce medycznej.
          StPr/24/1178
          data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 242 PLN