Zamknij

Pracownik działu sprzedaży R124/1051-520/24

Nr oferty: StPr/24/1050Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Papieżka 69, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: - przygotowywanie ofert handlowych, - aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie prezentacji, mailing, - analizowanie zapytań, możliwości sprzedażowych, - analiza otoczenia konkurencyjnego, - umiejętność weryfikacji potrzeb klientów, - realizacja planów sprzedażowych, raportowanie wyników, - budowanie relacji handlowych. Praca w godz.: 08.00-16.00, 09.00-17.00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 06.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • znajomość pakietu MS Office
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • wyższe (w tym licencjat)
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: umiejętności analitycznego myślenia; wykształcenie wyższe mile widziane; znajomość obsługi komputera i programów MS Office (Excel, Word); umiejętność pracy w grupie; umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków; kandydat dodatkowo powinien być kreatywny i zaradny oraz mieć aktywne i entuzjastyczne podejście
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: ESEN WOJCIECH MICHORZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Papieżka 69, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
        Osoba do kontaktu:
        Numer telefonu: 608-244-474
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
        .
        StPr/23/3008
        data rozpoczęcia pracy od 21.11.2023
        wynagrodzenie od od 4 000 PLN

        - przygotowywanie ofert handlowych, - aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie prezentacji, mailing, - analizowanie zapytań, możliwości sprzedażowych, - analiza otoczenia konkurencyjnego, - umiejętność weryfikacji potrzeb klientów, - realizacja planów sprzedażowych, raportowanie wyników, - budowanie relacji handlowych. Praca w godz.: 08.00-16.00, 09.00-17.00.
        StPr/24/1161
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 6 000 PLN

        - współtworzenie i wdrażanie polityki zakupów zgodnie ze strategią firmy, - budowanie bezpieczeństwa zakupowego poprzez dywersyfikację dostawców, - sporządzanie raportów i analiz związanych z wykonywaną pracą, - utrzymywanie efektywnych kontaktów handlowych z kluczowymi dostawcami, - prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami, - ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, - nadzór nad kompletnością dokumentacji zakupowej i transportowej. Praca w godz.: 07.00-15.00.
        StPr/24/1162
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 6 500 PLN

        Przyjmowanie dostaw oraz kompletacja towaru do wysyłki, prace porządkowe i inwentaryzacyjne w magazynie, odpowiedzialność za ład i porządek. Praca w godz.: 09.00-17.00.
        StPr/24/1163
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 800 PLN

        - współtworzenie i wdrażanie polityki sprzedaży zgodnie ze strategią firmy, - sporządzanie raportów i analiz związanych z wykonywaną pracą, - utrzymywanie efektywnych kontaktów handlowych z kluczowymi klientami, - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, - ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, - nadzór nad kompletnością dokumentacji sprzedażowej i transportowej. Praca w godz.: 08.00-16.00, 09.00-17.00.
        StPr/24/1164
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 6 100 PLN

        - obsługa klienta w zakresie serwisu oraz reklamacji, prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami i serwisem, analizowanie zasadności roszczeń oraz nadzór nad terminowością i zgodnością realizowanych zadań; - nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, weryfikacja techniczna i merytoryczna); - przygotowanie odpowiedzi na reklamację i przekazanie jej klientowi; - wyjaśnienie wątpliwości klientów, dotyczących reklamacji; - wprowadzenie reklamacji do systemu.
        StPr/24/1165
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 5 200 PLN

        .
        StPr/24/1169
        data rozpoczęcia pracy od 13.06.2024
        wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

        obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damsko-męskiego, koloryzacje i ondulacje oraz stylizacje, pielęgnacje włosów
        StPr/24/1177
        data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        sprzedaż płytek w sklepie i internecie
        StPr/24/1176
        data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        Utrzymanie czystości w placówce medycznej.
        StPr/24/1178
        data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN