Zamknij

Codzienne korki przed mostem. "Tam po prostu nie da się jeździć!" [LIST]

17:00, 22.01.2024 Internauta Aktualizacja: 14:53, 25.01.2024
Skomentuj Fot. DD Fot. DD

List: "Tam po prostu nie da się jeździć!"

Dzień dobry!

Chciałbym poruszyć temat korków tworzących się w godzinach porannych na ulicy Lipnowskiej, jak i Grodzkiej. Jako osoba, która przemierza most stalowy codziennie po godzinie 7:00 w drodze do pracy, jestem zaniepokojony sytuacją mającą miejsce co rano.

Sznur aut stojących czasem nawet od wysokości ulicy Stromej to już codzienność. Aby pokonać ulicę Lipnowską potrzeba około 15 - 20 minut, a czasem nawet więcej. To problem całej masy kierowców, chcących dotrzeć na czas do pracy, czy zawieźć dzieci do szkoły. Co jest przyczyną takiej sytuacji?

Jedni powiedzą, że ktoś zwariował z tą zmianą organizacji ruchu - będą mieli po części rację. Kolejka ustawiająca się do skrzyżowania od ulicy Lipnowskiej wydaje się zazwyczaj dłuższa, niż ta od ulicy Grodzkiej, a spowodowane jest to nie tylko aktualną organizacją, ale faktycznie większą liczbą samochodów jadących z tamtej strony. Na szczęście można liczyć jeszcze na życzliwość kierowców, którzy w miarę możliwości jeżdżą "na suwak", wpuszczając tych z Lipnowskiej.

Myślę jednak, że większym spowalniaczem ruchu są ubytki w jezdni na moście, z którymi nikt się nie robi. Auta poruszają się często po moście z bardzo niską prędkością, tak, aby nie uszkodzić elementów zawieszenia. Tam po prostu nie da się jeździć! Dodatkowo, czasem nieunikniona jazda slalomem może doprowadzić do kolizji. 

Zawiedziony nieporadnością decydentów postawię w tym miejscu kropkę.

Zachęcamy Was do dzielenia się opiniami na temat tego, co dzieje się we Włocławku - również w Waszej najbliższej okolicy! Czekamy na maile pod adresem: [email protected].

Wybrane wiadomości opublikujemy w dziale "Listy do redakcji" na DDWloclawek.pl

(Internauta)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(46)

mostowymostowy

61 2

Podziękować Wojtkowskiemu. Gdyby Lubraniec był po drugiej stronie, inaczej wyglądałaby sytuacja :) 17:14, 22.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wojtek z lubrańcawojtek z lubrańca

1 1

https://ddwloclawek.pl/pl/933_wybory-samorzadowe-2024/62984_wojewoda-marszalek-szef-po---grad-komplementow-dla-wojtkowskiego.html 07:57, 23.01.2024


reo

🤣🤣

24 1

Oj tam za kilka lat będą budować rondo 17:15, 22.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

łysy to dnołysy to dno

46 3

Był łysy na spotkaniu na Zawiślu, lansował się, trzeba było mu powiedzieć. A nie przepraszam, głos mogą zabierać tylko jego sympatycy i przydupasy, mieszkańcy z problemami i krytyką już nie. 17:21, 22.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rudy BorowikRudy Borowik

38 22

Autor listu ma rację w 99%. Stare zasady ruchu szybciej upłynniały ruch beż 2 zdań. Szlachta od strony Grodzkiej nie kwapi się do jazdy na suwak niestety... 17:28, 22.01.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Ubawiony 55Ubawiony 55

20 20

Zawsze możesz pojechać przez tamę jak prawdziwy szlachcic CWL. 19:13, 22.01.2024


nickdnickd

7 4

rudy borowiku wiecej wpuszczamy na sówak niż ty jeszcze weź pod uwage że korki sie tworzą przez was jak hamujesz przed dziurą i czekasz aż wszyscy przejadą z lewego pasa 09:43, 23.01.2024


lukasz2024lukasz2024

7 3

Jakbyś jeździł z drugiej strony to byś inaczej pisał . I tak źle , i tak nie dobrze . Pierwszeństwo z Grodzkiej i tak przyspiesza przejazd na drugą stronę niż < stara > wersja tzn. z pierwszeństwem z Lipnowskiej . 10:37, 23.01.2024


Bogdan Bogdan

4 1

Właśnie na Zawiślu mieszka szlachta, a ty przyjezdny chłopku zaczekaj. Masz most na zaporze. 20:49, 23.01.2024


JaxJax

13 31

A to już autobusów nie ma ? Dlaczego nikt nie wspomni o tym, że mieszkający przy Lipnowskiej i bocznych muszą oddychać spalinami z tych smrodzących stojących i jadących samochodów. Warto a nawet trzeba zmierzyć zanieczyszczenie powietrza w tym rejonie. Od zawsze wiadomo, że większość dojeżdżających ma inną niż włocławska rejestracja, więc jak się jaśnie państwu nie chce jeździć autobusami to niech nie płaczą. Kary powinni płacić za zanieczyszczanie powietrza. 17:30, 22.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

katkat

6 0

no właśnie, kurła nie ma! Włodarze mogliby o tym pomyśleć. Ile dzieciaków mogłoby jeździć do szkoły autobusami, ale nie, bo w tym mieście, nic się nie opłaca. A jak już zrobią autobus to jeździ po jednej ulicy zazwyczaj tej co wszystkie inne w tym mieście i tylko dwa razy dziennie, żeby nie za często, bo jeszcze by ktoś wsiadł i skorzystał. 22:45, 22.01.2024


Zuzia1223444Zuzia1223444

19 1

Dzisiaj autobus 9 tka miała 17 minut spóźnienia 17:32, 22.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gość @Gość @

0 0

Nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi 🤣🤣🤣 13:42, 23.01.2024


SzpetalakSzpetalak

39 0

Za chwilę będzie można na to wszystko popatrzeć z wieży widokowej, będzie fajnie. 17:38, 22.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

🤣🤣

32 0

A Wojtkowski i Kukucki twierdzą, że jest świetnie, obiecane....🤣🤣🤣🤣 19:01, 22.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Paweł qw Paweł qw

3 4

Akty na prom do Nieszawy Albo na most do Torunia.
Nam będzie łatwiej 19:09, 22.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pany z Grodzkiej :)pany z Grodzkiej :)

0 2

tobie proponuję przeprawę wpław cwaniaczku z bąblem w nosie, nie ty będziesz decydować, jak ludzie mają dojeżdżać do pracy 15:23, 23.01.2024


Zawiślok!Zawiślok!

27 1

Tragedia z autobusami z za Wisły. A może by tak Wójt Fabianek pomyślał o autobusie ,dziura zabita dechami młodzież rano do szkoły autobusy zapakowane nie zabierają seniorzy nie mają jak jechać do włocławka autobusy 2 na krzyż gdzie my mieszkamy 21 wiek.Chodnik miał być położony a skąd wczoraj widziałem jak rowerzysta wpadł do rowu kto pokopał ten cholerne rowy brak słów .Zbliżają się wybory do Samorządów będziemy wiedzieli co zrobić !!!!!!!!!!!!!!! 19:26, 22.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miesz.Nas!!Miesz.Nas!!

23 0

Mam pytanie dlaczego nie ma autobusu na 6.00 rano do pracy z Dobrzynia Nasiegniewa kpiny jakieś !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 19:30, 22.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włodek Włodek

31 0

Dzień w dzień jadąc przez most zastanawiam się z czym można kojarzyć Nasze wspaniałe i dynamicznie rozwijające się miasto.....odpowiedź jest prosta....ze Szwajcarią...może nie przez to że mamy najlepsze zegarki na świecie ale za to że podobnie jak szwajcarskie sery mamy najlepsze dziury na drogach....dziękuję Panu panie Wojtkowski....błyszczy Pan w mediach społecznościowych na 6 ale w zarządzaniu to miastem to dno 19:31, 22.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wojtek z Lubrańcawojtek z Lubrańca

1 0

Wojtkowski to najlepszy prezydent jaki mógł nam się trafić, cała Polska zazdrości nam prezydenta, zapraszam do przeczytania artykułu
https://ddwloclawek.pl/pl/933_wybory-samorzadowe-2024/62984_wojewoda-marszalek-szef-po---grad-komplementow-dla-wojtkowskiego.html 08:08, 23.01.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Apollo Apollo

30 3

Podziękujemy w wiosennych wyborach Wojtkowskiemu i Kukuckiemu za ten stan rzeczy. Nie nadają się by dzieci przez ulicę przeprowadzać. 20:33, 22.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kolo 11 Kolo 11

0 1

Ale się zmartwili buahaha 🤣🤣 13:46, 23.01.2024


IS IS

26 12

Kto może niech pisze petycję do Prezydenta o przywrócenie wcześniejszej organizacji ruchu, bo zostało mało czasu. Chociaż przypuszczam, że taka organizacja ruchu już zostanie. Chyba nigdzie tak nie ma, aby wjazd do miasta był drogą podporządkowaną. Żenada. Korki to dopiero będą po otwarciu ulicy Wyszyńskiego a i tak już jest masakra. Ciekawe tylko kiedy na próbę włączą światła z zjazdu z mostu, bo ferie niedługo się zaczynają a wtedy ruch jest mniejszy. 20:41, 22.01.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Andrzej DupaAndrzej Dupa

9 5

Wjazd do miasta jest tamą, proponuje tam się udać. Most obsługuje ruch wewnętrzny i pierwszeństwo powinno należeć do ulicy na której mieszka najwiecej mieszkańców płacących podatki we Włocławku a nie w Lipnie czy Fabiankach. 07:45, 23.01.2024


mkmk

4 2

udaj się np do Torunia stary most im Piłsudskiego
jedź sobie drogą krajową nr 15 ij ul Poznańska i skręć na most - kto ma wtedy pierwszeństwo?
bądź w drugą stronę -zjeżdżasz z mostu w stronę Włocławka, skręcasz w ul Podgórną, kto ma pierwszeństwo?
zrozumcie wielcy kierwocy że to też odciąża most, zamiast dwie nitki mostu w korku to jedna stoi w stronę miasta, przed remontem dwie nitki stały na moście i jakoś problemu nie mieliście by dojechać do lipnowskiej staliscie po kilka minut na moście..
poza tym jak wiele osób też wspomniało, droga główna krajowa jedzie przez tamę a tu w mieście można powiedzieć że to droga osiedlowa tak jak i grodzka mimo iż w jakiś sposób są drogami powiatowymi 09:54, 23.01.2024


IDID

5 2

Do pana Andrzeja Dupy. Mieszkam we Włocławku i tez place podatki. Zreszta cóż to za argument podatki . Od strony Grodzkiej również jeżdzą spoza miasta. Wiec również mogą przez tamę jeździć. . 13:16, 23.01.2024


MbMb

7 4

Logistycy czasu pracy powinni zsynchronizować go z, ruchem drogowym. Nie wszystkie zakłady pracy na tą samą godzinę choć by te duże zakłady. Szkoły też różne godziny nie wszystkie godz 8 ma. 06:45, 23.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AKukuAKuku

3 1

Tu nawet Kuku nie pomoze.
Kukuleczka ku ka. Nowego mostu szuka.
A kuku, strzela baba z luku.
09:04, 23.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

10 3

A ja codziennie przed ósmą dojeżdżam z Grodzkiej. Kolejki mniej więcej tej samej długości co wcześniej, może z tą różnicą że rejestracje CW są nieco grzeczniejsze niż CWL i lepiej rozumieją słowo "suwak".
Po wtóre, na moście (mimo dziur...) idzie nieco szybciej. A to chyba dlatego, że... most na Zgłowiączce zamknięty. Jak otworzą, znowu będzie gorzej, bo wszyscy w Wyszyńskiego będą jechać, a tam jest wąskie gardło.
Zatem proponuję: z mostu zakaz skrętu w lewo utrzymać, a w prawo tak jak teraz - nie na most, tylko i wyłącznie na Bulwary i do Starego Rynku.
Oczywiście, zakaz nie może dotyczyć samochodów z Izraeala, ale nie ma ich aż tak dużo...
Mazel Tov. 09:16, 23.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkmk

7 4

tylko gdyby było po staremu to dziury w moscie by nie przeszkadzały..
a ci dojeżdżają z poza miasta od strony lipnowskiej to zrozumcie, że dzięki zmianie organizacji most nie stoi w korku na stronę zawiśla, bo chyba też wam nie raz się zdarzało stać w korku i w drugą stronę przed remontem?
i jak już wyżej kilka osób wspomniało z Grodzkiej częściej wpuszczają was na suwak niż jak było wcześniej ci z Lipnowskiej..
tak więc we Włocławku jak ktoś jeździ po mieście to dopiero na wiosnę się zacznie armagedon uliczny go coraz więcej ulic się sypie..
widocznie takie założenie panujących inaczej by ludzie zrezygnowali z aut bo takie ich założenia...
i jak zwykle my na dole między sobą a ci u góry żyją sobie dobrze... 09:45, 23.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ISIS

4 0

Nie zgodzę się ze ze strony Lipnowskiej mniej osób wpuszczało auta . Jeżdzę od strony Lipnowskiej. To samo moglibyśmy powiedzieć ze od strony Grodzkiej mniej wpuszczają. Ale po co? A tak w ogóle to nie wiem skąd tyle zawiści od ludzi od strony Grodzkiej bo albo się czepiają ze oni płacą podatki a ci jeżdżący od strony Lipnowskiej nie płacą a teraz ze są mniej uprzejmi. A tak naprawdę to jest cale Zawiśle które powinno mówić jednym głosem bez podziału. Bo przecież Zawisle nie jest lubiane przez naszego Prezydenta który skupił się na Michelinie. Wystarczyłoby jedno rondo na Zawiślu i byłoby w porządku bo aut przecież będzie przybywać. Czy na Michelinie tez nie lubią osób spoza miasta Kruszyn i innych miejscowości. Bo u nas na Zawiślu jest podział. 15:48, 23.01.2024


WitoldWitold

10 0

Zawsze mogli jeszcze postawić przystanek na środku mostu. Sądzę że byłoby to świetne rozwiązanie, dla bezpieczeństwa 10:08, 23.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mkmk

2 0

nie podpowiadaj im takich pomysłów :D 10:39, 23.01.2024


Jadzka5Jadzka5

6 1

Powiem wam,że nie chciałabym mieszkac ,za Wislą właśnie przez ten most.Wiecznie cos z nim nie tak 🙄 11:01, 23.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StaraStara

4 0

A ja proponuje;zbudujemy nowy most jeszcze jeden nowy most Włocławek...... 14:52, 23.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Szlachty z GrodzkDo Szlachty z Grodzk

10 5

To chyba jedyne miasto, gdzie wjazd drogą krajową jest teraz z podporządkowanej i szlachta z Grodzkiej (drogi osiedlowej) twierdzi, że jest ok. Szlachta z Grodzkiej nie pamięta też, że byli wpuszczani na suwak, to chyba amnezja? Dodatkowo szlachta obraża wszystkich jadących z Lipnowskiej nazywając ich pieszczotliwie wieśniakami. Nie jestem wieśniakiem, bo zameldowanie mam we Włocławku. Mam nadzieję, że pan prezydent nie liczy na mój głos, bo tego błędu już nie popełnię i serdecznie przepraszam byłego prezydenta pana Pałuckiego, że zbłądziłem. Mieszkańcy Grodzkiej - jaki stan mostu, taki stan tamy. Także śpijcie czujnie. 15:10, 23.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IsIs

5 1

Dokladnie. Zgadzam sie. Odnoszę wrażenie że po stronie Grodzkiej to bardzo zawiśni ludzie bo albo mówią że po stronie Lipnowskiej jeżdżą wieśniaki albo że oni płacą podatki a niby ci po stronie Lipnowskiej to nie płacą. Ciekawe czy w Michelinie też nie lubią ludzi spoza miasta przejeżdżających ulicą przez Michelin. 17:14, 23.01.2024


negronegro

6 3

Najlepszym rozwiązaniem byłaby instalacja sygnalizacji świetlnej.
Ze względu na dłuższą kolejkę od strony ulicy Lipnowskiej czas świateł zielonych powinien
być dwa razy dłuższy niż od ulicy Grodzkiej - to rozwiązanie doraźnie powinno rozwiązać
problem.
Obecnie, ze względu na brak wjazdu w ulicę Kardynała Wyszyńskiego ruch i tak będzie spowolniony
bo korkuje go przejazd przez Pl. Wolności i przez rondo na Wojska Polskiego.
Światła można zainstalować nawet w ciągu tygodnia.
Pozdrawiam.
17:11, 23.01.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZwislakZwislak

1 0

Jeżeli czas świateł od strony Lipnowskiej będzie dłuższy, spowoduje to większy korek od Grodzkiej. Rozwiązanie, które jest obecnie działa skutecznie. Od Grodzkiej jedzie mniej samochodów i zjeżdżają ze skrzyżowania na bieżąco. Pozwala to samochodom z Lipnnowskiej, włączać się sprawnie. Wcześniej korek na Grodzkiej sięgał Lewiatana, a na Lipnowskiej i tak się korkowało.
Rozwiązanie jest jedno: trzeci most. Wtedy ruch przez Brzeską, Wyszyńskiego i Plac Wolności będzie niewielki. 08:14, 26.01.2024


budowlaniecbudowlaniec

1 0

gdzie był odbiór budowlany 16:03, 24.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

1234512345

2 0

Jeżdżę codziennie od strony ul.Grodzkie (podobno mamy pierwszeństwo) ona tym (podobno) się kończy.Rozwiazaniem korków od strony ul.Grodzkiej jest także że trzeba zakazać wiazdu z ul.lipnowskiej w ul.Obroncow !!! 16:31, 25.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RybakRybak

2 0

Wojtkowski i reszta z niczym sobie nie radzi maja to miasto gleboko w d...e.Kto na nich glosowal niech zastanowi .Koryto sie liczy nie problemy miasta 08:47, 26.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DrogaDroga

1 0

Trzeba robić jak w Lubieniu dobre drogi robić bez dziur. 16:25, 26.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AzaAza

2 0

Korki w godzinach szczytu były zawsze, nawet przy poprzednim oznakowaniu, często samochody stały, od strony miasta, nawet od Placu Wolności, zapomnieliście,? 17:49, 26.01.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%