Zamknij

Wiadomo, kto wywiesił napis nad banerem Wojtkowskiego

15:00, 31.10.2014 G.S
Skomentuj Łukasz Dybalski i Piotr Kowal Łukasz Dybalski i Piotr Kowal

Na Hali na Zielonym Rynku nad banerem wyborczym kandydata Platformy Obywatelskiej, Marka Wojtkowskiego SLD powiesiło napis przypominający, że poseł głosował za wydłużeniem wieku emerytalnego od 67. roku życia.

Komitet Wyborczy Marka Wojtkowskiego na pewno za sukces uznał wykupienie miejsca na duży wyborczy baner swojego kandydata na Hali na Zielonym Rynku na wprost ratusza. Co prawda okna gabinetu Andrzeja Pałuckiego nie wychodzą na plac, ale ogromny plakat z kontrkandydatem obecnie urzędującego prezydenta w tym miejscu jest zagraniem Lewicy na nosie.

Tego Komitet Pałuckiego nie mógł zostawić bez odpowiedzi. Nad plakatem Wojtkowskiego pojawił się napis: WOJTKOWSKI=PO=praca do 67 lat! PAMIĘTAJMY PRZY URNACH!

Komitet wyborczy Andrzeja Pałuckiego, w osobach kandydatów na radnych, członków Federacji Młodych Socjaldemokratów Łukasza Dybalskiego i Piotra Kowala (zwołali konferencję prasową na Zielonym Rynku), nie kryje, że liczy, iż przypominając, że poseł PO głosował za wydłużeniem wieku emerytalnego od 67. roku życia, odstręczą włocławian do postawiania na niego podczas wyborów.

- Chcemy, żeby włocławianie pamiętali przy urnach wyborczych, kogo ewentualnie będą popierać, czy ta osoba zasłużyła się dla włocławian, czy godnie reprezentowała nas w parlamencie. Głosowanie jest okazją do rozliczenia posła z mandatu. Praca posła bezpośrednio przecież  wpływa na warunki życia Polaków - tłumaczy Piotr Kowal.

Poseł Marek Wojtkowski zapowiada, że odpowie na napis, który znalazł się na hali nad jego banerem wyborczym. 

-   Zastanawiam się nad zastosowaniem trybu wyborczego, bo zostało użyte moje nazwisko, na co nie wyrażałem zgody - komentuje kandydat PO. - Ja mogę równie dobrze powiedzieć, że Pałucki równa się 20 procent bezrobocia i upadający Włocławek. Jeśli mamy walczyć w ten sposób, to bardzo proszę, ale moim zdanie nie na tym rzecz polega. Powinniśmy mówić o pomysłach, programach, a nie przypinać personalnie jakieś łatki.

SLD zapowiada też, że będzie też rozporowadzać po mieście ulotki informujące "kto odpowiada za pracę do 67.roku życia".

(G.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(95)

słuchacz słuchacz

83 31

Pan Kowal to id--ta wystarczy wsłuchać się w jego wypowiedzi npo prostu prymityw. 15:12, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

wyborcawyborca

97 53

sld = zamykanie szkół i zwalnianie nauczycieli- nie głosujmy na SLD 15:16, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenaLena

80 23

Kowal powinien miec zakaz publicznego wypowiadania sie. 15:20, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

73 52

SLD to nie moja bajka, ale z tym trafili w 10.
Głosowałem na PO, lecz teraz mogę powiedzieć z czystym sumieniem tak aroganckiej, prymitywnej i lekceważącej ludzi partii jeszcze nigdy nie było. Was się powinno z delegalizować. Gdyby piekło istniało to wszyscy z PO za życia powinni się tam smażyć. 15:21, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LolekLolek

84 36

SLD = 20% bezrobocia!!! 15:33, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZefirZefir

39 9

Jeszcze trochę to do gardeł się rzucą,pozabijajcie się wszyscy i z lewicy i z prawicy,wam wcale nie zależy na Włocławku i robotnikach,młodzieży tylko na ciepłych posadkach w spółkach i układzikach.Ja mężczyzna 40 letni żebym zarabiał 1500zł to skandal!Koniec z naiwnością wyborców,na mój głos musicie zasłużyć a nie ciągle obiecujecie.Ciekawe czy społecznie też byście się pchali na radnych posłów,prezydentów tylko ta kasiora was interesuje hehe. 15:41, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aa

38 8

Jutro wszystkich świętych...o które urny chodzi?:) 15:47, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ee

64 37

Niestety ale tak się nie robi Panie Pałucki widocznie boi się Pan bardzo przegranej w tym wyborach 15:48, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

57 25

Miałem się nie włączać dyskusję prowadzoną w takim tonie, kwestia Pana Wojtkowskiego jest Jego osobistą sprawą, czy podejmie działania w trybie wyborczym. Gdyby tak to może wyeliminować tych dwóch nie bardzo potrafiących sklecić zdania po polsku grafomanów. Wystarczy posłuchać, ale czego możemy więcej oczekiwać, kiedy to są ludzie doszkalani przez kogoś takiego jak radny Kukucki, więc nie może daleko paść jabłko od jabłoni.
Wracając do dobrobytu i kształcenia jakie zapewnia nam obecna opcja warto zapamiętać, że;
1. To za obecnego Prezydenta zwalniano z pracy nauczycieli oficjalnie tłumacząc, że brakuje uczniów. W ich miejsce zatrudniano emerytów i rencistów i godziny przydzielano Wicedyrektorom i Kierownikom Szkolenia, którzy zamiast zajmować się procesami kształcenia udawali, że prowadzą zajęcia.
2. To za wolą Prezydenta Pałuckiego zmniejszono radykalnie ilości godzin przeznaczonych na kształcenie praktyczne.
3. To za zgodą Prezydenta Pałuckiego przy budowie Sali dla Zespołu Szkół Technicznych zburzono część budynku, który w poprzednich latach był remontowany i modernizowany.
4. To za Prezydenta Pałuckiego bezrobocie wzrosło z około 8% do około 20 ? 24% i z miasta wyemigrowało kilka tysięcy ludzi w tym głównie ludzi młodych.
5. To za Prezydenta Pałuckiego nastąpiła dynamiczna emigracja ludzi młodych nie widząc szans na życie, które jest zdominowane wąską grupką najczęściej ludzi o bardo wątpliwych wartościach moralnych.
6. To za Prezydenta Pałuckiego na stanowiska Kierownicze w Edukacji zatrudniani byli ludzie nie posiadający w chwili zatrudnienia kwalifikacji i uprawnień.
Warto, żeby mieszkańcy pamiętali w dniu wyborów, że we Włocławku tymi co doprowadzają to miasto do ruiny co już widać po ulicach centrum i okoli Bulwarów są członkowie SLD ubiegający się o miejsca w radzie miasta po raz kolejny.
Czy będzie lepiej, gdy wybierzemy kogoś innego na stanowisko Prezydenta, na początku na pewno nie. Biorąc pod uwagę skalę zadłużenia około 350 ? 400mln, zobaczymy jaki będzie bilans zadłużenia na koniec roku.
Mam nadzieję, że może być inaczej, nie będziemy musieli patrzeć na tych, którzy za nic maja nas mieszkańców dla nich liczą się ich etaciki. Wystarczyło ostatnio popatrzeć na pajacowanie po cmentarzu Prezydenta w towarzystwie jeszcze kompetentniejszego dyrektora, Pani, która ma problemy z normalnym wysławianiem się i rozmawianiem z ludźmi (petentami). 15:52, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jajcojajco

59 17

Nie zaskakuje mnie prymitywizm, siermiężność i prostactwo członków(?) - TAK!, to członek(!) jeden z drugim.
Krzysztof K.; Tadeusz R., Jarosław H.; Maciej J., Dariusz W.(sympatyk członków?)

A wokół błoto... Jak to jesienią bywa! 15:55, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

21 9

W jednym z postów ktoś bardzo broni nauczycieli. Nie powiem,że nie ma racji broniąc ich, dodam jedynie,że jako korporacja zawodowa złożona z ludzi wykształconych potrafi zadbać o swoje interesy. Nauczyciele jak mało kto są elastyczni w swych poglądach politycznych i potrafią się (nie twierdzę, że wszyscy) dostosować do opcji politycznej sprawującej władzę lub takiej , która ma na to szansę . Wiem co mówię. Pozdrawiam. 15:58, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewkaewka

51 26

Panie Prezydencie dotarlo do Pana ze przegra Pan te wybory ze kazal Pan swoim krzykaczom powiesic ten baner ale musial w oczy palic ten baner Wojtkowskigo zegnamy pana palucki= bezrobocie brak rozwoju zubozenie spoleczenstwa 15:59, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławianka Włocławianka

31 34

"Jeśli mamy walczyć w ten sposób, to bardzo proszę, ale moim zdanie nie na tym rzecz polega. Powinniśmy mówić o pomysłach, programach, a nie przypinać personalnie jakieś łatki" buhahaha i kto to mówi!! Bez żartów! Najpierw sieje ploty i znęca się nad ludźmi i ich prywatnym życiem a potem udaje niewiniątko, że o Włocławku trzeba myśleć. Aż żal się robi jak patrzy się na tak fałszywego człowieka. Panie pośle, jedz Pan lepiej do siebie na wieś a nie tu mieszasz i zamęt siejesz.
człowieka. 16:00, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CarCar

28 33

Hipokryzja ludzi związanych z PO jest legendarna.
Nawet ucieczkę ludzi za granicę chcą przekuć w sukces i wmawiają nam, że bezrobocie spada. Panie Wojtkowski jest mi naprawdę przykro, że Pan w tym cyrku uczestniczy! 16:01, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomek.LTomek.L

31 35

Jak rozmawiamy o programach to po cóż zagrywka z Kukuckimi? 16:04, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

55 19

SLD -wszysko za darmo, zasiłek dla każdego, nic nie rób, popieraj tylko rozkradanie przez kolesi miasta.

No i ciesz się że wywaliłeś 34 mln na pustą przystan i dokładasz 200 tys miesięcznie na jej utrzymanie. 16:12, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sld=kgb,po=wsisld=kgb,po=wsi

25 17

haha,ale komuszki zalatwily platfusa.dobry pomysl,ale mojego glosu nie dostanie ani SLD ani PO 16:19, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sld=kgb,po=wsisld=kgb,po=wsi

28 20

ale sie platformerscy klakierzy rospisali,piszcie piszcie 40gr jeden wpis wiec trzeba sie uwijac. 16:21, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

witwit

26 15

Pan Wojtkowski chce walczyć na programy. Pewnie w jego programie jest też walka z przemocą w rodzinie, bo zainteresował się nawet maltretowaniem rodziny przez Pana Kukuckiego.
To rzeczywiście zasługuje na szacunek dla Pana Wojtkowskiego. Pytam więc (nie twierdzę, a chcę się dowiedzieć) czy Prezydent ma być plotkarzem. To piękna perspektywa.
16:21, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

29 12

@Tomek, rzecz w tym, że z braku pomysłów zabrano się za grzebanie w cudzych brudach i rozwalanie komuś rodziny. Oby kiedyś sobie tego nie przypomniał pan moralista. Plotkarstwo to za delikatna nazwa dla takiego zachowania. Być może, że w Ameryce gra się ostro i wykorzystuje nawet brzydkie chwyty ale tu jest Polska.Polityka, polityką ale rodziny nie wolno tykać. Słowo przepraszam skierowane do tych Państwa myślę nie uchybi godności tego Pana ? 16:32, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kura EmeryturaKura Emerytura

12 16

~ Tomek.L / 16:04, 31.10.2014

Tomcio - chyba jeszcze nie przekroczyłeś wieku szkoły podstawowej! Program - jakikolwiek by nie był - realizują ludzie! Więc bardzo ważnym jest fakt, czy ktoś zachowuje się jak gów..arz czy jak DOJRZAŁY, ODPOWIEDZIALNY ZA SWOJE DZIAŁANIA człowiek! A wg mnie wspomniany przez ciebie typ człowieka, daleki jest od tego! 16:38, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

39 14

Nie żałuje Wojtkowskiego, że tak dosadnie została podsumowana jego POselska działalność. To on i jego Pobratymcy z PO zafundowali mi to, że muszę dłużej pracować. Jak policzę ile emerytur mi ukradli to mnie jasny szlak trafia. Na moim miejscu pracował by już ktoś młody, nie musiał by wyjeżdżać za chlebem, założył by rodzinę i mając bezpieczeństwo finansowe wychowywał by dzieci.
Fałszywy człowiek z fałszywej partii nie nadaje się na prezydenta. 16:52, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

malkontentmalkontent

35 12

na mnie nie liczcie platfusy 17:02, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolakPolak

28 9

Proszę wziąć na klatę ruinę jaką Polsce zafundowali pańscy partyjni koledzy. Zrujnowaliście ten kraj 17:05, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wlocek369Wlocek369

19 28

Może i PO wydłuża pracę do 67 lat ale jaką mamy gwarancję że wspomniani rywale jak wygrają nie wydłużą tego okresu do 70 czy 75 lat ? 17:06, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QbaQba

31 15

racjonalisto, nie bajeruj, bo po Pałuckim jest co obejmować, ale PO Platformasie POzostaną dwie intymne części ciała i ... kamieni kupa! Niech sobie PO ze swoim kandydatem spada na bambus! 17:08, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwqw

21 9

Panie racjonalisto, po 1. skoro nauczyciele potrafią nauczać zawodu, to czemu nie mogą pracować w tym zawodzie? Czyżby potrafili tylko i wyłącznie "uczyć"? Po 2. bezrobocie w mieście od zawsze było wysokie, za sprawą położenia w rolniczym tj. biednym regionie, nietrafionych inwestycji towarzysza Gierka oraz mentalności sporej grupy osób. Jak ktoś "ma łeb", odwagę i tylko troszeczkę gotówki to jest w stanie wyjechać, wspinać się dalej po szczebelkach kariery a reszta zostanie (i w ten sposób za parę lat Włocławeczek będzie miał odpowiednią, jak na region liczbę mieszkańców czyli 60-80 tysi.) Czekam na minusy od nierobów i życiowych oferm. 17:19, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławek nad WisłąWłocławek nad Wisłą

34 16

Pan Wojtkowski to bankrut polityczny, ucieka do samorządu ponieważ w PO śmierdzi . szykuje się u nich ostra zadyma, ponieważ Kopacz kręci nosem. A tak na marginesie skoro mamy takie bezrobocie to apelują do Pana Posła (osła) ustąp Pan miejsce innym oni też pracować chcą. Wojtkowski jako bankrut polityczny wraz z innymi powinni zostać na zielonym rynku wychłostani i puszczeni w skarpetkach. SWÓJ GŁOS ODDAJĘ NA LUDZI NOWYCH a tym mówię GOOD BAY. NIENAWIDZĘ PLATFORMY I SPÓŁKI! Bravo młodzi- wy macie teraz swój głos. 17:23, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piechurpiechur

19 11

koleś na kolesiu i kolesiem pogania !!!
16 listopada krąg kolesiowy się rozsypie !!! 17:39, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pawellpawell

19 24

Ja wiem jedno, w mieście Włocławek panuje syf, brud i ubóstwo. Młodzi nie mają pracy, wyjeżdżają za chlebem z tego czerwonego miasta, ciepłe posadki dostają wazeliniarze, członkowie SLD ich rodziny itp. JA CHCĘ ZMIANY, co z tego że PO podwyższyło wiek emerytalny ??? Problem zobowiązań wobec emerytów powstał przed dojściem PO do władzy już za komuny (czytaj SLD ). cała europa boryka się z tym problemem. A JA CHCĘ MIEĆ INTELIGENTNEGO, WYKSZTAŁCONEGO, KULTURALNEGO PREZYDENTA JAKIM POWINIEN BYĆ M.WOJTKOWSKI 17:43, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olo123olo123

8 2

Piotr kowal a nie kr?l barany 17:52, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jowialski jowialski

26 18

Panie MARKU widzisz Pan kolejna wtopa. Po wtopie z Kukuckim teraz z dużą dozą inteligencji SLD zagrało Ci na nosie banerem powyżej.
Panie Marku, nie wchodź na tryb wyborczy, bo to będzie kolejna wtopa.
Widzi Pan konkurencja zawsze będzie lepiej od Pana pamiętała co Pan zrobił. 17:52, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TubusTubus

13 19

~ Qba / 17:08, 31.10.2014

Pomyśl chłopcze i zauważ, jaką masz mądruchną głowę! Personalnie i JEDNOOSOBOWO Pałuckiego porównujesz do całej PO! A może zrobisz odwrotnie?1 Porównasz całe SLD do Wojtkowskiego?
1. Pożyczkę rosyjską Millera...
2. Sprzedaż księdzu Jankowskiemu (gdańsk, Par. Św. Brygidy koncesje na wyłączność do zaboru jantaru...
3. Aferę Rywina i grupę "trzymającą władzę".
4. Międzynarodową aferę; Kwaśniewsko - millerowsko - SLD-owski wynajem więzienia dla talibów.

Fajnie? I teraz te afery (przecież nie wszystkie!) porównaj z Wojtkowskim!

-----------
Uczciwie jest gdy zawsze dla porównania bierzesz TĘ SAMĄ MIARĘ chłopcze! Piszę: chłopcze - bo dorosły, dojrzały człowiek wiedziałby jak należy uczciwie porównywać. Osobę do osoby, partię do partii! 17:58, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jajcojajco

6 0

~ qw / 17:19, 31.10.2014

Jakże fajnie zobaczyć, wiedzieć i mieć niepodważalną pewność, że zawsze znajdzie się jakiś "komentator"; większy idiota od minusujących! 18:00, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

9 11

do wypowiedzi @ ~ qw / 17:19, 31.10.2014
Postaram się odpowiedzieć na te pytania.
Ad. 1. W mojej wypowiedzi nie chodziło o to czy mogą pracować w swoich zawodach. Tak i z tego co mi wiadomo, większość wróciła do zawodu w gospodarce.
Problem tkwi jednak w tym ,że nie każdy może przekazywać wiedzę zawodową, gdyż nie ma tych predyspozycji. I drugi moment, zatrudniono ludzi, którzy tak na prawdę są wtórnymi analfabetami. Emeryt zatrudniony dysponuje wiedzą techniczną z lat 70 - 80-tych ubiegłego wieku. Więc nie są potrzebni eksperci od wiedzy muzealnej jak to ma miejsce, ale obecni realni fachowcy mający kontakt z nowoczesną gospodarką i będący jej elementami.
Ad. 2. Z tą nie bardzo się zgadzam. Był czas, gdzie nasze szkoły zawodowe kształciły całkiem przyzwoicie przygotowaną kadrę, ale wówczas też nauczali Ci co byli aktywni zawodowo, nie było teoretyków.
Co do bezrobocia nie będę sięgał daleko, Kadencja Prezydenta Skrzypka, nie ważne jak kto tę osobę ocenia. Zostawił miasto z bezrobociem na poziomie 8%. Przy zlikwidowanych zakładach dużych. Więc nie było tak źle, gdy miasto liczyło ponad 120 tyś. mieszkańców.
Ad. 3 Co do inwestycji okresów Gierka, to fakt, że były energochłonne, ale to lewica i prawica zdecydowały o likwidacji zakładów i ubożenia miasta.
Co do odwagi i gotówki, to powiem wprost spora część ludzi już wyjechała, szczególnie młodych i tutaj ich w pełni pochwalam i popieram. Jednak w tym mieście mieszkają ludzie w pobliżu wieku emerytalnego, czyli 40 - 50 lat i to dla nich jest największy problem jak przetrwać. Im jest znacznie trudniej niż młodym adaptować się w nowym środowisku. I to właśnie wykorzystuje obecny Prezydent i Jego towarzysze partyjni do niszczenia miasta, ludzi i społeczeństwa powodując ich ubożenie i upodlenie.
To prawda ten Prezydent i taki układ rady miasta będą powodować dalszą destrukcję i obniżanie roli miasta, najgorsze, e w tym spisku bardzo cichą rolę gra mocno prawicowa opcja partyjna ( to jest moje spostrzeżenie patrząc i obserwując). Dla nich liczy się przetrwać chociażby jeszcze jedną kadencję a później to chociażby i przyszedł potop. Oni będą to mieli gdzieś. 18:02, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Włocławek nad WisłąWłocławek nad Wisłą

24 15

Wojtkowski widzi nas Włocławek jak prywatny folwark. Mam dla niego propozycję pracy a mianowicie rzecznika prasowego ojca Rydzyka! 18:05, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

14 7

Tak bardzo chcesz zmian, a nie zakładasz, że może ci się przytrafić PO prostu wykształcony burak? 18:11, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomek.LTomek.L

16 5

Kura emerytura - najbardziej nie cierpię infantylności, Tomcio to ja mogę być dla mojej mamy dla pozostałych Tomasz lub Tomek - a Tomek tylko dlatego aby ci słabsi (co to już przekroczyli(?) wiek szkolny ) nie zastanawiali się czy na końcu imienia pisać "sz" czy "rz". Osobiście pan KK mnie ani ziębi ani grzeje ale wiem jakie są dzieci i jak mogą dokuczać jego dzieciom. Program może i realizują później współpracownicy ale ktoś go firmuje swoją osobą. Jeżeli mamy coś na faceta to trzeba to powiedzieć otwarcie a nie liczyć że zawsze trochę błota się przyklei. 18:32, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

7 15

Jeszcze inny problem obecnej opcji, nie tak dawno w mediach "wielki eurodeputowany " Zemke grzmiał na byłych organizatorów referendum i chciał ich zamykać, lub co gorsze wymusić na Prokuratorze Generalnym decyzję. Czyżby i On już czuł smród jaki się roznosi za Prezydentem i Jego przyboczną gwardią wazeliniarzy i klakierów?
Przy okazji podnoszony przez tzw. lewicę problem budowy zapory poniżej Włocławka ( w Siarzewie). Największym krytykantem był oczywiście wszystko i nic nie wiedzący włocławskiej SLD radny Kukucki. Otóż problem ciągnie się od 2003 roku, gdy sprawę nie jedyną resztą, zawalił obecny szef partii i ówczesny Premier Miler, razem z rządem koalicji SLD - PSL. To Oni przed wprowadzeniem obowiązującego od maja 204 roku prawa unijnego mogli formalnie rozpocząć tę inwestycję. I ktoś taki jak Radny bezradny Kukucki nie opowiadałby ludziom, że to obecna władza nie chce budować zapory. A przecież wiadomym jest, że trzeba spełnić bardzo ostre rygory tzw. NATURY 2000 i pseudoekologów, żeby nie zblokowano inwestycji jak to uczyniono z obwodnicą Augustowa.
Winnych ta opcja i ta partia zawsze szukała wokół nigdy nie widząc ile złego czynią sami, co widać dzisiaj po wyjściu na ulice. Wyludniające się miasto i budynki jeden po drugim grożące poważnymi konsekwencjami przechodniom. Chyba, że tak wygląda sukces wyborczy Prezydenta i całej opcji politycznej to bardzo im gratuluję. 18:39, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmarAmar

21 24

SLD= Ucieczka młodych z Włocławka (za rządów Pałuckiego ubyło nas około 20 tyś
SLD= Buble inwestycyjne krajowa1 Pływająca scena na wiśle
SLD = Znikajace firmy Nobiles Włocławskie Meble
SLD = Ciagle powiekszająca sie bieda za chwile bedzie robjony sojusz biedy z nedza i beda robić z rzute w dziurawy kapelusz
DLAEJ CHCESZ ŻYĆ W TAKIM MIEŚCIE boja NIE 19:04, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

21 14

Aaaaa prawda w oczy kole ? Panie POkrętny Wojtkowski ? POwinni jeszcze dopisać 300% wat na artykuły dla dzieci , 2-krotna kradzież składek emerytalnych i resztę kłamstw wyborczych za którymi POdnosiłeś pan łapki na rozkaz kłamcy Tuska , no i jeszcze nagranie z pijackiej libacji z udziałem pańskiej koleżanki POsłanki Gorzałczanki , Kopyścia i Cwiklińskiego i dopiero wtedy byłaby cała prawda o ,,dokonaniach'' tej zakłamanej sitwy .W tym wypadku ja i moi koledzy popieramy wykonawców tego górnego plakatu !!! Wiecej takich przejawów prawdy !!! 19:11, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolinaKarolina

13 17

Myślę, że Ci wszyscy co krytykują wiek 67 to jak będą mieli te 67 i będą mieli możliwość pracy to będą orać żeby kaska była. Prezydent i jego koledzy to emeryci a jeszcze do władzy się rwą nie chcą młodym oddać stanowisk, liczy się kasa pieniądz w tych ludziach nie ma zasad ideałów garną tylko do siebie zastraszają urzędników, nauczycieli. Nie takiego Włocławka chcemy my młodzi. Panie Wojtkowski Pan walczy bo ten baner to tylko oznaka ze prezydent wie ze może Pan go pozbawić władzy. 19:11, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mooniek77Mooniek77

17 3

A ja tylko przypomnę artykuł z tego samego portalu i dodam iż głosownie pana Wojtkowkiego nie było zgodne z jego wcześniejszymi zapewnieniami. A więc prawdomówność tego pana również pozostawia wiele do życzenia (może i nie jest zakładnikiem partii ale zakładnikiem korytka). Miłej lektury: http://ddwloclawek.pl/pl/11_wiadomosci/12900_posel_marek_wojtkowski_odcina_sie_od_po_po_aferze_tasmowej_nie_jestem_zakladnikiem_partii.html 19:28, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antykomantykom

13 12

strach ma wielkie oczy, który zagląda do drzwi SLD, to kompromitacja SLD. Niech wpierw powytykają swoje błędy a później krytykują. Mam nadzieje że jak zapowiada Pan Wojtkowski zajmie się ta sprawa tryb wyborczy. 19:39, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kura EmeryturaKura Emerytura

6 10

~ Tomek.L / 18:32, 31.10.2014

Oj, Tomcio, Tomcio...
Zdrobniłam imię twoje nie dla zbędnej mi zażyłości, której zresztą zaszczytem zdecydowanie bym nie nazwała.
Imię: "TOMCIO" ma obrazować twoją potęgę myśli, stąd taka, a nie inna owego imienia forma. A, że myśl twoja jest "lotna", to od razu ci napiszę, że w języku polskim nie istnieje słowo: "infantylność", choć w TWOIM, zasobie słów rzeczywiście istnieć może! Każde dziecko - jak wszystkim wiadomo - zanim właściwie nauczy się mówić, ma swój własny, dziecięcy słownik językowy. Proponuję ci używać słowa: "INFANTYLIZM", wtedy ktoś będzie pisał ku tobie; Panie Tomaszu, a nie Tomcio... :D)))))))

Z częścią merytoryczną, poczekam, aż będziesz Tomaszem. Pozdr. :))))) 19:46, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komentujekomentuje

18 11

Jakie szanse ma Wojtkowski? Góra 35% to max. Może to wystarczy mu na drugą turę którą i tak wygra Pałucki. I tyle. Nie to żebym był zwolennikiem kogokolwiek ale takie są obecnie realia. Pisanie że Pałucki boi się Wojtkowskiego śmieszne to jest. Jeśli mówicie że Pałucki to emeryt to nie musi się bać. Ale zaraz zaraz jeśli 67 lat wiek emerytalny to Pałucki jeszcze go nie osiągnął. Swoją drogą tego kto wymyślił ten napis nad banerem Wojtkowskiego słowa uznania. Możesz startować na prezydenta inteligencja przebija chłopców i dziewczynki Wojtkowskiego. Rewelacja. Jedyne wyjście niech Wojtkowski zdejmie swój baner bo spadnie mu poparcie jeszcze bardziej. Dziś wielu moich znajomych szło obejrzeć to ... więc kolejny punkt dla SLD. 20:06, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mruczekmruczek

12 1

~ Karolina / 19:11, 31.10.2014

Masz absolutną rację! I jakoś wtedy im to nie będzie przeszkadzać! Mało tego, w przypadku osiągniecie wieku przedemerytalnego nie będzie można zwolnić pracownika na przymusowe wolne. 20:06, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JPJP

21 18

Pałucki konfident i współpracownik SB jako nauczyciel w samochodówce. 20:14, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TubusTubus

5 14

~ komentuje / 20:06, 31.10.2014

Po co ci oczy, gdy rozum masz ślepy... 20:25, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JAJA

12 0

dobre walczą o coś czego nie ma...PRACA 20:32, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michałmichał

12 2

~ racjonalista / 18:39, 31.10.2014
Piszesz bzdury jakie 8 % bezrobocia we Włocławku za Skrzypka???
Dane za listopad 2006 r to 17,6% (WUP Toruń).
20:47, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomek.LTomek.L

13 3

kura emerytura - drugą rzeczą, której wręcz nienawidzę są nędzne próby obrażania drugiej osoby, zwłaszcza gdy nie ma się rzeczowych argumentów w dyskusji. Ktoś mądry powiedział - "Nigdy nie walcz z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."- dlatego dyskusji kontynuował nie będę. Kończąc - proponuję sprawdzić Słownik Języka Polskiego - wyrażenie "infantylność". Znajomość ortografii i umiejętność formułowania myśli również nie najlepsza. Nie pożegnam się ":)" bo to dramat - jaki poziom prezentują teraz ludzie. 20:48, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolinakarolina

6 2

~komentuje proszę się zapoznać z ustawą , bo chyba nie masz o tym pojęcia :) 20:58, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

14 5

A powiedzcie czy Pałucki nauczyciel Wojtkowski nauczyciel historii zresztą zdaje się. Jaki Oni managerami są? O czym Oni pojęcie mają? Nikt ze startujących nie jest managerem. Smutne ale prawdziwe. Pchają się do koryta i tyle. Nawet wśród swoich nie mają fachowców którzy by im doradzili, żeby wypromować miasto. Nie znają się na gospodarce nie mają pomysłów na promocje miasta więc już chyba Pałucki jest lepszy. Zobaczcie jak nauczyciele się wszędzie pchają do polityki. Za dużo czasu mają. Zlikwidować im te 18 godzin pracy niech robią nieroby po 40 godzin nie będą mieli czasu na politykę 21:21, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kisiel owocowykisiel owocowy

9 9

do ~ komentuje
O czym Ty marzysz? 355 Wojtkowskiego?
Są dwa żelazne elektoraty: SLD i PIS, z tym, że SLD ma około 40% , a PIS około 30%. Tak więc mamy 70%. Z reszty czyli z pozostałych 30% Wojtkowski 35% może mieć, choć też jest obawa, czy tyle osiągnie?
Stawiam, że przy takiej kampanii SLD, bardzo wyważonej, stonowanej i inteligentnie atakującej Wojtkowskiego, bo to jest walka o podobny elektorat, to Pałucki ma duże szanse wygrać w pierwszej turze.
Trzeba powiedzieć jeszcze jedno, Wojtkowski prześlizgnął się bez wyrażania jednoznacznej opinii w sprawie referendum, choć wtedy ogłoszono, że jest kandydatem na prezydenta. Czy takie postępowanie było dobre? 21:22, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

3 10

do @ ~ michał / 20:47, 31.10.2014
Dziękuję za dane, tylko drobiazg, polecam czytać treść z sensem i dotyczącą tego ternu w podanej informacji sam piszesz ..." Dane za listopad 2006 r to 17,6% (WUP Toruń). ..."
Warto zobaczyć do sprawozdania rocznego Dyrektora PUP we Włocławku, przygotowywanego i przedkładanego Staroście Powiatu Ziemskiego i Staroście Powiatu Grodzkiego.
A o bzdurach możemy porozmawiać na bazie danych i tutaj mamy pewien dyskomfort, gdyż jedne dane mówią o 8% inne o 12%, zależy komu i na jaki użytek dane były przygotowywane, o 12% mówiono do ministerstwa aby pozyskać więcej środków, z reguły nikt tego nie sprawdzał. Innym problemem jest ilość osób, które nie rejestrowały się lub tych, które miały gdzieś PUP i pracowały na czarno. Obecni jest równie duża grupa jak była dawniej. 21:26, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kura EmeryturaKura Emerytura

3 12

~ Tomek.L / 20:48, 31.10.2014

Nie obchodzą mnie w najmniejszym stopniu twoje uczucia "szlachetnej" nienawiści, z która tak się eksponujesz! Bądź dumny ze wzbudzania w sobie tego i innych, podobnych uczuć!
Poza tym, są tacy, których mimo tytanicznych wysiłków obrazić się zwyczajnie nie da, kiedy rzeczywistość jest taka, jaka jest!

Aaaa, co do "cytatologów", takich jak ty - Tomaszu:

Widzisz Tomcio -
Wyżej cenię czyjeś własne słowa
i dłużej je pomnę;
cudze, chociaż mądre,
że nie własne - ułomne.

To moje własne spostrzeżenie, albowiem nie potrzebuję cudzych tekstów.

Nie kontynuuj dyskusji, bo przykro patrzeć i czytać twoje "przemyślane samodzielnie teksty. Zamiast do słownika (choć czasem to trzeba zrobić) zajrzyj niekiedy do Wielkiego Słownika POPRAWNEJ POLSZCZYZNY. Tam znajdziesz nie tylko potrzebne słowa, ale także zasady ich używania.
Super omnia - dorośnij. :)

Oj, "znawco" ortografii; na twoją wiedzę, którą prezentujesz w komentarzu - nie zamieniłabym się.:)))))))))

ps. Bądź konsekwentny. :D 21:34, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

budyń (może być owocbudyń (może być owoc

3 8

do ~ kisiel owocowy
z tymi danymi to się chyba zatrzymałeś na 2001 roku kiedy sld wygrało wybory w Polsce, albo w 2010 gdy wygrali we Włocławku! Musisz być niespełna rozumu albo mieć legitymację sld, skoro takie bzdury wypisujesz.
P.S. Zobaczycie, że nie wygra ani teodor ani marek. Nie będę się bawił we wróżkę i dlatego nie powiem kto wygra (zaraz byście mnie tu zbluzgali zresztą klakierzy sld i po), ale zasugeruje - ten którego językiem zaczyna mówić cała reszta i jego pomysły umieszcza w swoich programach wyborczych 22:07, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

analitykanalityk

25 13

Wojtkowskiemu nad jego banerem WIELKIMI LITERAMI wypisano PO PROSTU PRAWDĘ! Jako Poseł cały czas uprawia POlitykę godzącą w najsłabszych, wszelkie argumenty na ten temat internauci wyłuszczyli powyżej, więc nie będę się powtarzał. Przez te kilka lat jego PO-słowania nie poprawiła się kondycja finansowa włocławian, ale zdecydowanie PO-prawiła się kondycja finansowa Wojtkowskiego. Jak widać apetyt rośnie w miarę jedzenia. PO się kończy więc PO-seł próbuje zrobić skok na Włocławek. Mało tego, Podobno czuje taką MOC, że "namaścił" swoją żonę na burmistrza Lubrańca. A ja myślę, że ten chytry lis PO prostu DWA RAZY STRACI! 22:17, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApnlApnl

17 12

Platforma to wielka antyPolska zbieranina nierobów,złodziei i zdrajców Polskości.Ich miejscem kaźni winna być szubienica.Nawet w latach 1945-1989 nie było takiego bandyctwa i ludobójstwa Narodu Polskiego 22:34, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

7 11

Od narodzin do naturalnej śmierci 3500 minimum na rękę, nic nie robić- to jest to o co chodzi. Medycyna zrobiła skok ogromny, wiele schorzeń da się wyleczyć no i ogólnie żyje się dłużej! Czego chcecie obrońcy starego systemu? Jeśli można być biskupem czy innym księdzem grubo po 65 czy politykiem no to i pracować można. Nie róbcie z siebie takich schorowanych ,steranych ofiar bo to jest w czasie rozłożone no i na klechy ktoś musi pracowac .Polacy_ katolicy zapomnieli o tym? Wstyd!! 22:56, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grugru

20 11

PO do konfesjonału a nie do POlityki. 22:59, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

....

18 19

a ci dwaj gówniarze za robotę uczciwą niech się wezmą, nic sobą nie reprezentują pampersiaki, co oni wiedza o życiu, cwaniaczki , jak takie tłuki idą do polityki, to jak ma być dobrze 23:06, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

//

17 21

a ja nie głosuję na partie tylko na człowieka, panie Wojtkowski życzymy panu powodzenia! Nigdy nie zagłosuje na czerwona klikę! 23:08, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kkkk

19 18

Pałucki, a na twoim banerze powinni dopisać na ile milionów zadłużyłeś nasze miasto i ilu swoich przydupasów pozatrudniałeś w urzędach i spółkach miejskich, hipokryto 23:14, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xaxierxaxier

14 13

to tylko brudna kampania i wielka świnia,bo SLD obiecanki cacanki z lat 90-tych też by mógł wystawić.Niestety większość mieszkańców żyje w czasch PRL "załatwimy","z polecenia Pani/Pana","zakazuję towarzyszu","wszystko jest możliwe,nie wiecie?"Mam już dość tego zakłamania dlatego zmieniam opcję i głosuję NIE na SLD 23:19, 31.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znajomyznajomy

6 4

xaxier ty czesto zmieniasz opcje 08:23, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hihiihhhihiihh

11 12

Proszę Panów Łukasza Dybalskiego i Piotra Kowala , najpierw żeby pracować do 67 roku to musi być po prostu PRACA a we Włocławku to pracy nie ma! Obecnie we Włocławku rządzi SLD... 08:34, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kgbkgb

17 14

Sprawdziłem wiele wpisów i okazuje się, że piszą je te same osoby. Czyżby PO uruchomiło KGB? 09:09, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hiihii

15 3

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/wiek-emerytalny-w-polsce-innych-krajach-ue-i-planowane-zmiany-harujemy-najduzej-w-europie_247448.html 09:56, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amonamon

20 10

Brawo młodziaki, świetny pomysł. Poprosimy jeszcze o taki baner na Placu Wolności. Niech włocławianie wiedzą, co im zgotowała i jeszcze zgotuje PO, jeśli jej na to pozwolimy. Warto też przypominać, że prawica doprowadziła do degradacji Włocławka do rangi miasta powiatowego w 1999 r., o dzikiej prywatyzacji i neoliberalnej polityce postsolidaruchów, przez którą zamknięto i zniszczono wiele zakładów pracy, w tym we Włocławku, o poronionych reformach: emerytalnej i oświatowej (likwidacja zawodówek i techników, debilne gimnazja), o klerykalziacji Polski itp. To wszystko zawdzięczamu prawicy, pamiętajmy o tym 16 listopada przy urnach wyborczych. 10:39, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ewa74ewa74

16 11

według mnie Pan Kowal mówi bardzo mądrze a Pan Wojtkowski potrafi tylko na konferencji wyciągać sytuacje z życia prywatnego państwa Ku... oczywiście Panie Wojtkowski, że będziemy pamiętać pana decyzje w PO a co do bezrobocia za Pałuckiego powiem tylko tyle Inkubator strefa przemysłowa a Pan co praca do 67 roku i 6 dni w tyg. Brawo Panie Kowal oby tak dalej. 10:44, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomitomi

7 4

Legia pany 11:32, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mirek45mirek45

19 7

Wojtkowski nie rozśmieszaj mnie "persolane łatki" posłuchaj swoich konferencji jakie łatki Ty potrafisz doszywać.. Mówi o innych a nie widzi swego. Chcesz zmeiniać świat zacznij od siebie.. mandat posła nie wystarcza już co się w tym świecie dzieje. Miałem na Pana oddać głos ale tego już nie zrobie. Nie postępuje Pan tak jak należy. 12:31, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elertelert

18 10

Do wyborców !!!! ,chcecie doprowadzić Włocławek do dalszego wieśniactwa i zamienić prezydenta na burmistrza głosujcie na Wojtkowskiego . 14:00, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czechuczechu

11 10

Partyjne młodzieżówki to najwieksze dupowałazy i parówki 14:47, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

21 11

Pan Wojtkowski jest najwyraźniej POruszony że został zdemaskowany ze swoimi kłamstwami . W Sejmie trzyma palec w d... u Tuska czy Kopacz , a tu mydlenie oczu włocławianom pierdołami ,, wybierzta to ja wam ...śrubkę POdkręcę. POseł Wojtkowski zarabia ok 190 tysięcy rocznie za to POsłuszne POdnoszenie rąsi i POtakiwanie wczesniej Tuskiewiczowi a teraz (za)Kopacz (na metr głęboko), a my PO tych jego służalczych wiernoPOddańczych głosowaniach mamy go wybrać na prezydenta ? Zaraz wprowadzi we Włocławku pracujące soboty niedziele i święta - w ramach umów śmieciowych !!! 15:16, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

14 8

Farbowany lis z PO nie ma co liczyć na fotel prezydenta we Włocławku. Nie będą się panoszyć we Włocławku PO-wscy złodzieje naszych ciężko wypracowanych emerytur. Ich nazwa jest dwuczłonowa i dwulicowa: Na Platformie ulokowali się bogaci, a bieda niestety jest Obywatelska! 17:40, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!

8 11

niech ten kowal sie nie bierze za polityke, w mpecu fucha zla,pierdzi w stolek 18:03, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cvfghcvfgh

10 14

Pan PALUCKI ma przeciez psow jak kazdy wyszkolony SBEK...do dzis dzialaja sluzby PZPR 18:39, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SzapokSzapok

3 5

~wyborca
A o niżu demograficznym Pam nie słyszał? 19:34, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzapokSzapok

3 4

~wyborca
A o niżu demograficznym Pam nie słyszał? 19:36, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnejskiOnejski

13 13

Komuniści nie dają mi wyboru! Przez takie zagrania szczeniaków neokomunistycznych znowu muszę zagłosować na PO. 20:48, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

7 5

~ Onejski / - ale to jest prawda !!! POdobnie jak ustawowe wprowadzenie przez I sekretarza PO-Tuska umów śmieciowych niezgodnych z prawm unijnym , POdobnie jak POwyżka watu o 300% na artykuły dzieciece w czasie propagandowego piepszenia o POlityce prorodzinnej , a lista tych kłamst i krętactw za którymi głosował POseł Wojtkowski i POsłanka Gorzałczewska jest baaaaardzo długa .Chyba o tym wiesz ? 21:12, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bywalecbywalec

10 4

A na Zazamczu, na latarniach, najwięcej wisi "pisowców" i nieco mniej "peowców" i jest fajnie, i jest wesoło i kolorowo ! 21:18, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

13 4

CZEGOŚ TAK WSPANIAŁEGO WE WŁOCŁAWKU JESZCZE NIE BYŁO SUPER GRA NIE JEST ISTOTNE KTO POWIESIŁA ALE JEST SUPER 21:21, 01.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

13 6

Podoba mi się, że SLD tak obrazowo pokazało antyobywatelskie działanie partii Wojtkowskiego. Brak jest miejsc pracy, szczególnie we Włocławku, a to ugrupowanie i jego członkowie każą pracować starym do 67 roku życia, a młodym nie pozostaje nic innego tylko emigracja! Czemu im tak bardzo zależy, żeby biedą wygonić młodych z Polski? Ja im zapłacę za to przy wyborach! 12:39, 02.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zbzb

9 6

jeden gówniarz pracuje w mpcu, a drugi w saniko, samo za siebie mówi, dlaczego tak w dupe wchodzą Pałuckiemu, cwaniactwo bez żadnej moralności, tak teraz młodzież jest wychowywana 15:01, 02.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SfrustrowanySfrustrowany

4 8

@wyborca

A kto odpowiada za brak pracy we Włocławku?
Z tego co mi wiadomo rządzi tutaj SLD a nie PO. 16:44, 02.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyle w temacietyle w temacie

6 4

PO-litykę jak do tej PO-ry kształtuje PO i to ugrupowanie odpowiada za ogólnokrajowy marazm i pracę do 67 roku życia. Skoro PO nie potrafi rządzić w państwie, to PO-jedyńczy platformiany aparatczyk we Włocławku może najwyżej we wiadomym celu PO-stękać! 18:59, 02.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jajcojajco

2 1

~ tyle w temacie / 18:59, 02.11.2014

Rzeczywiście... Tyle... Skoro TYLE ma się w głowie. Widać mało pojemna. 19:48, 02.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

3 3

~ tyle w temacie /- przepraszam ale o jakim kształtowaniu POlityki piszesz ? O tym POlegającym na ustawowym okradaniu Polaków od 7 lat ? Czy może o tym propagowaniu chlania wódy na zebraniach partyjnych przez włocławskich ,,działaczy'' PO ? Bo ja jak dotąd nic sprzyjającego dla wyborców nie dostrzegam w tym kreceniu lodów przez aparatczyków PO różnychn szczebli ! 21:52, 02.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

5 4

mam pytanie, dlaczego do spółek miejskich przyjmowani są działacze SLD, kiedy innym mówi się, że nie ma etatów? 11:42, 04.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ORMOORMO

1 3

Nie mamy wyjścia ,,, koniec komuny we Włocławku !! 19:35, 06.11.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%