13. edycja programu edukacyjnego Tesco dla Szkół – „Przyszłość na talerzu” okazała się szczęśliwa dla Szkoły Podstawowej nr 20 we Włocławku, która zdobyła nowoczesny sprzęt multimedialny za najlepszą reklamę społeczną promującą wiedzę o żywności.
Ludzie z przyszłości mają nie lada problem. Zatracili wiedzę o tym, jak się uprawia i produkuje żywność. Ich jedzenie mieści się w pastylkach. Postanowili, że muszą wrócić do prawdziwego jedzenia. Prowodyrem tej rewolucji są młodzi pracownicy agencji F.O.O.D. To właśnie oni kontaktują się z uczniami z 2016 roku z prośbą o pomoc. Według tego scenariusza mieli działać uczestnicy konkursu.
Zespół "Jem zdrowo" ze Szkoły Podstawowej nr 20 we Włocławku zdobył nagrodę regionalną. Okazał się najlepszy w całym województwie kujawsko-pomorskim. Dzięki temu otrzyma rzutnik multimedialny. Scenariusz reklamy wymyślili uczniowie wraz z opiekunami: Ewą Witwicką i Ewą Pilą.
- Wszystko zrealizowaliśmy własnymi siłami. Nie korzystaliśmy z pomocy profesjonalnych firm przy kręceniu czy montażu. Najtrudniejsze było jednak zachęcanie do oddawania na nas głosów – mówi Marek Wódecki, dyrektor SP 20.
To nie pierwsze zwycięstwo tej szkoły w konkursie organizowanym przez Tesco. Dwa lata temu udało jej się wygrać pracownię językową.
Poniżej prezentujemy film, który wykonali uczniowie i nauczyciele SP 20 w ramach konkursu.
Joanna10:31, 02.02.2016
8 0
Bravo :) Gratuluję kreatywności i wykonania 10:31, 02.02.2016
Johny Bravo19:32, 05.02.2016
0 1
dla Tesco wiedza o żywności ... to brzmi jak strzał w kolano, jak się dzieci dowiedzą co to GMO to Tesco pójdzie z torbami!
chyba że wcale nie chcą przedstawić prawdy!? 19:32, 05.02.2016