Zamknij

Bezrobotni nie przyjmują ofert pracy. Czym to argumentują?

14:50, 03.05.2015 N.CH
Skomentuj fot. depistphotos fot. depistphotos

Niska płaca, umowa śmieciowa, długi dojazd do pracy, zły stan zdrowia oraz długi – to tylko niektóre wymówki, jakie stosują bezrobotni, by nie przyjąć w Powiatowym Urzędzie Pracy oferty zatrudnienia. Niektórzy z nich są aż za bardzo szczerzy wobec urzędników.
 
W lutym w Powiatowym Urzędzie Pracy były zarejestrowane 9563 osoby. W stosunku do stycznia liczba ta zmniejszyła się o prawie 50 osób. Nie oznacza to jednak, że osoby, które zniknęły z rejestru znalazły pracę. Mogły one zostać wykreślone ze względu na nieuzasadnioną odmowę przyjęcia oferty pracy. W tym roku spotkało to już 70 osób.

Obecnie PUP szuka pracowników na sezon do włocławskich chłodni. Połowa osób, które otrzymują tę ofertę pracy odmawia, co stanowi nawet 10 osób dziennie.

Najczęściej bezrobotni odrzucają oferty przedstawiane przez urzędników ze względu na zbyt niską pensję. Zazwyczaj oferowana jest im najniższa krajowa. Zastrzeżenia budzi także forma zatrudnienia. Powrót na rynek pracy uzależniają od otrzymania pełnego etatu. Posady na umowę zlecenie czy dzieło nie podejmują.

Wiele osób, wykręcając się przed pośrednikiem pracy, powołuje się na złą opinię na temat pracodawcy, która jest przekazywana przez jego byłych pracowników. Często pojawia się także argument, że charakter pracy bezrobotnemu nie odpowiada, mimo że oferta jest adekwatna do posiadanych przez niego kwalifikacji. Bywa bowiem tak, że woli on etat nie związany z wyuczonym zawodem.

Problemem jest też lokalizacja zakładu pracy. Bezrobotni nie chcą podejmować pracy poza miejscem zamieszkania, nawet jeśli pracodawca zapewnia im dojazd. Pracy w delegacji nawet nie rozważają.

Argumentem, który jeszcze podają jest fakt, że nie są gotowi podjąć pracy ze względu na opiekę nad chorym członkiem rodziny lub dziećmi.

- Coraz częściej kandydaci nie chcą podjąć pracy, bo mają zaległości finansowe. Obawiają się, że spora kwota z wypłaty będzie zabierana im przez komornika. Są to np. zaległości za alimenty – mówi Zbigniew Ziółkowski, pośrednik pracy w PUP we Włocławku.

Bezrobotni zasłaniają się także złym stanem zdrowia. Wtedy są odsyłani do Ośrodka Medycyny Pracy, gdzie lekarz ocenia, czy rzeczywiście ich stan zdrowia uniemożliwia pracę na proponowanym stanowisku.

Pojawiają się także absurdalne wymówki. Na przykład bezrobotni twierdzą, że są alkoholikami i na żadnym stanowisku pracy się nie utrzymają, więc nie będą nawet próbować. Była także sytuacja, że ktoś odmówił, bo nie mógł zostawić zwierząt w gospodarstwie bez opieki. Poza tym, głównie kobiety, wprost mówią, że nie chcą danej oferty, bo mąż pracuje za granica i mają środki na utrzymanie.

Nie wszystkie odmowy skutkują wyrejestrowaniem. Każdy przypadek pracownicy PUP rozpatrują indywidualnie. W praktyce, co trzecia osoba, która nie przyjmuje oferty, jest wykreślana z rejestru. Gdy zrobi to pierwszy raz zniknie z listy na cztery miesiące, zaś ponownie odmówi kolejny raz będzie mogła zarejestrować się dopiero po pół roku.

(N.CH)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(54)

PSLPSL

27 77

Brakuje w tym mieście przedsiębiorczości. Ci co chcieli coś w życiu osiągnąć nie narzekają, ale podejmują nowe wyzwania. Stały bezrobotny mówi, że jego system to system F4. Fucha, Forsa, Flacha, Fajrant! Państwo Polskie powinno wypłacać zasiłki w każdej postaci tylko tym, co pracują, zgodnie z zasadą NIE PRACUJESZ NIE JESZ! 15:14, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

jiji

80 4

no i mają sposób na bezrobocie, tak jak ten urząd pod Warszawą, który proponował kobietom zatrudnienie w agencji towarzyskiej 15:31, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

115 1

godnie pracować,godnie zarabiać, godnie żyć.....ciekawe,że pracodawcy ciągle ci sami proponują pracę,może to warto sprawdzić........... 15:38, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xcxcxcxc

29 40

bo pracują na czarno i im nie zależy. Skoro odbiera kuronia plus 1400 na czarno lub więcej to po co ma iść na etat za to samo co ma na czarno. Nie opłaca się więc kombinują. 15:47, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

urszulajurszulaj

120 9

Niewolnicza praca,wyzysk, groszowe zarobki, brak stabilizacji, to prawdziwe powody. To rezultat Unii a niektórzy każą się cieszyć, że dają pracę, jak chińczykom za miskę ryżu. 16:43, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracapraca

115 1

Bezrobocie musi być, żeby utrzymywać setki tysięcy urzędników Urzędów Pracy, którzy stali by się bezrobotnymi, gdyby nie było bezrobocia. 16:49, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

64 2

A nasz szef łaskawca i dobrodziej jest cudownym człowiekiem .Poszedł nam na rękę i pozwolił nam pracować za darmo.Nie musimy mu już płacić.Można?Można.Jesteśmy wszyscy zadowoleni! 17:37, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

87 4

Będziemy pracować za marne grosze do śmierci aby nasi milionerzy byli najbogatsi na świecie. 17:38, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

62 10

Polska w roku 1980 była dziesiątą gospodarką świata, daleko przed Chinami, wg amerykańskich ekonomistów. Amerykańscy finansiści obiecali pomoc przedstawicielom Solidarności w przekształceniu ustroju Polski (nie za darmo, o czym dalej) pod warunkiem, że zniknie konkurencyjny przemysł polski - bali się dużej siły ekspansji z powodu dobrego poziomu produkcji przy placach porównywalnych do chińskich. W tym momencie przesądzono o naszej gospodarce - w Magdalence zatwierdzono rozbiór gospodarczy na rzecz nomenklatury w zamian za dalszą władzę nowej elity (zdrajców z Solidarności) - ta kradnie do dziś co i u kogo się da. A finansiści a Ameryki tytułem wynagrodzenia za pomoc dostali od Balcerowicza prezent w postaci rocznego zamrożenia waluty. W taki sposób przy manipulacji faktyczną wartością złotówki wyprowadzili z kraju resztę walorów finansowych, będących jeszcze w obiegu. Pi tych wszystkich zmianach pozycja gospodarki z 10 miejsca wyjechała poza pierwszą pięćdziesiątkę. 17:40, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

49 8

Exterminacja narodu słowiańskiego mieszkajacego nad Wisłą rozpeczeła sie w 1989r. przez zdrade i przejecie Polski przez grupe sachssoros.Była Polska (taki kraj nad Wisłą) to obecnie kolonia niewolnikow pracujacych do smierci na bogactwo zachodnich korporacji oraz bogactwo lokalnych jak i zagranicznych wyzyskiwaczy zydobankierow.Niewolnik( były Polak) nieudacznik albo starzejacy sie (nieoplacalni) zostana natychmiast usunieci z grupy nadwislanskich niewolnikow. 17:41, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

45 7

Jeszcze raz powtarzam prawde.Polska gospodarka i majątek narodowy były zbyt konkurencyjne dla zydozachodnich korporacji i dlatego je zniszczono pod pozorem NIEOPŁACALNOŚCI.ZAPAMIĘTAJCIE SOBIE TO RAZ NA ZAWASZE I NIE RÓBCIE Z SIEBIE POLACY NIEUDACZNIKÓW BO NIMI NIE JESTEŚCIE.NA BOGA I KREW PRZODKÓW WZYWAM WAS! 17:41, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

37 10

Polska w Unii a rząd POd dowództwem rudego kłamcy uchwala sprzeczne z Kodeksem Pracy złodziejskie umowy tuskośmieciowe nie majace nic wspolnego z kosztami utrzymania !!! A tu padją głupie pytania o ,,argumenty ''! Dlaczego POkopana albo rudy kłamca nie zatrudnią się na uchwalonych przez siebie umowach ? 18:38, 02.05.2015

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ByczekByczek

0 0

Popieram 13:39, 09.04.2019


xxxxxx

19 3

szanowni państwo!!!mam wuja który wyjechał z Polski w 1989r.Wrócił do polski po 32 latach emigracji i przebywa w Polsce we wakacje a na zimę wraca do Stanów.Wiecie co mi powiedział???W Polsce nie ma demokracji!!!Przed 89rokiem zakładał Solidarność w Lodzi. W Stanach spotykał się z JANEM KARSKIM,LECHEM WAŁĘSĄ i PUŁKOWNIKIEM KUKLIŃSKKIM. Macie pytania???? [email protected]


22:45, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

7 1

https://isis117528.wordpress.com/transformacja-ustrojowa-w-polsce-sachs-soros-balcerowicz/ 23:15, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

9 59

A reszta płaci podatki żeby tacy niby szukający pracy mieli lekarza za darmo. Nie cackać się tylko wyrejestrować i niech płacą za opiekę zdrowotną zwłaszcza ci to to mężów mają zagranicą. To wszystko to jakis matrix!! Wygodne życie lumpa a państwo w białych rękawiczkach do takich... życie przerasta kabaret!
Cwaniaki !! Oczywiście nie wszyscy mówię o tych którzy takie metody uskuteczniają jak są opisane.
Niby bezrobotni a po samochodzie ( nawet jeśl stary) czy po dwa są- są i co? proboszcz wodę swieconą im wlewa za "co łaska" i jeżdżą? Za tyłki takich i to ostro albo na Wyspy dojić Angoli- większośc na benefitach tam jedzie no ale za zdradę niech rudzielce odpłacą biednym Polakom! 23:57, 02.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MecenasMecenas

76 5

Myśleli sobie PUPy urzędowe z PUP że ludzie to bydło i będą za grosze zasuwać w warunkach typowych dla niewolnika w chłodniach po 12 godzin w chłodzie za 6 zł/h.
Każdy w tym Włocławku wie że PUP nie spełnia swej roli ale robotę daje swoim pupilom.
Mam wyższe wykształcenie ekonomiczne drugiego stopnia i jestem bezrobotny, a także mógł bym pracować na miejscu tych PUP wystrojonych, a nawet jako ich kierownik. Ale gadka PUP to "woli zdechnąć z głodu a do roboty nie pójdzie", tyle że te pindy zarabiają i pracują w godnych warunkach a innym każą dymać za kawałek chleba.
Po studiach w które władowałem 80.000 zł mam dymać za 6 zł, lub innej budowie bo nie mam znajomości jak wkrętasy urzędasy po studium dwuletnim lub samym liceum zaliczonych na dopuszczających.

I nie wykręty ludzi bo ludzie znają te ich pracę i pracodwaców cwaniaczków i nie dadzą się nabrać po raz któryś.
01:15, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElaEla

11 53

Do mecenas. Jesteś śmieszny. To co ze ukończyłeś studia. Jesteś po ekonomii i nie potrafisz znaleźć pracy. To pewnie po wshe. Ja ukończyłam dwa kierunki, jestem inżynierem budownictwa i ekonomistą, znam biegle dwa języki. Ponieważ musiałam wrócić do Włocławka długo szukałam pracy. Kilka lat pracowałam dorywczo również w chłodni,w sklepie, sprzątalam cudze domy,zajmowalam się dziecmi, podejmowałam się różnej pracy. Korona mi z głowy nie spadła. Ukończenie studiów to dopiero początek i nie daje gwarancji pracy. Przydało by się trochę pokory i własnej inicjatywy a nie tylko narzekanie.





sprzątające
s
sprzata
sprząta
sprząta
05:54, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

11 68

Nóż w kieszeni się otwiera... "nie podejmę pracy bo dojazd", "nie podjemę pracy bo koledzy mówili"... a moje podatki na tych leni trzeba płacić. 08:12, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

5 29

do mecenas... 80000 zł ?!... chyba powtarzałeś kilka lat. I teraz się dziwisz... hehehe 08:14, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bosmanbosman

44 1

Urząd pracy dobrze wie ,że po miesiącu lub trzech ,,pracodawca'' dziękuje za pracę ,bo już została wykonana ,ale ... jeżeli ktoś chce to niech zostanie na czarno ,a podpisana umowa inblanco jest w szufladzie u ,,szefa'' Stała praktyka. Ja od ponad 20 lat robiłem dorywczo na takich właśnie umowach,które zostały u ,,szefa'' na zawsze,a ja zostałem bez niczego. Powinno się rozliczyć wszystkich takich szefów , ale wtedy wszystko trzebaby było zmknąć. Złodzieje.Ryba psuje się od głowy. Czyli sejm ,,uchwalił''czytaj (ustawił) ustawy, pracodawcy bronią się przed nimi (koszty pracy,podatki) jak mogą ,a w konsekwencji ja ,robol zostaję na lodzie,bez emerytury. Zagłosuję na Korwina ,może rozwali tę bandę cwaniaków. 11:01, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdasdasdasd

34 1

No i bardzo dobrze. Lepiej im zapieprzać dalej gdzieś na czarno niż przyjąć pracę od pośredniaka, gdzie będą robić po uszy za najniższą krajową(w takiej chłodni na przykład). 11:39, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spawaczspawacz

28 1

jak taki dobry pup to niech powie wojtkowskiemu zeby jego koledzy zatrudnili troche ludzi do pracy w spolkach miejskich tam ludzie by na siebie zarobili bo wszystko wymaga remontow mysle o mpec wodociagi saniko urzedy i spoldzielnie mieszkaniowe 12:38, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

je..PUPje..PUP

41 2

Czyli wychodzi na to że nie każdego kto nie przyjmie propozycji pracy wyrejestrowują. Widać są równi i równiejsi. Ja już pisałem pod jednym newsem tutaj że mnie wyrejestrowali mimo leczenia i czekania na ważne badania. Poszedłem do medycyny pracy gdzie nie zrobiono mi żadnych szczegółowych badań na które czekam i stwierdzono że jestem zdolny do pracy. Mam problemy z kręgosłupem i nie mogę dźwigać, a wysłano mnie na budowę. Po prostu paranoja!

Kiedy pracowałem i płaciłem składki to i tak musiałem chodzić prywatnie do lekarzy bo na wizytę z NFZ czeka się nawet pół roku i na badanie następne pół. Można zgnić w tym mieście. Będąc zarejestrowany mogłem jednak swobodnie iść do lekarza rodzinnego a teraz nie mogę nawet jak zachoruje. Nie wiem nawet czy ktokolwiek będzie mógł mi wypisać receptę na leki które brałem m.in na astmę. 15:36, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GARBATY OD PRACYGARBATY OD PRACY

39 1

Powiem krótko,nie będę niszczyć do końca swojego zdrowia ,nadszarpniętego w poprzedniej pracy ,gdzie warunki na XXI w były urągające ,a wręcz zacofane.Gdzie aktualnie za pracę otrzymują 700 zl .To ja się pytam ile zostaje w kieszeni jak odliczymy dojazd i koszt wykupienia ubezpieczenia.A zdrowie ile kosztuje ?????.......Już dziś leki kosztują mnie kilkaset zł.A to początek leczenia.P.S Nadmienię,że kucharzowi ,który miał gotować na kilkaset osób proponowali 500 zl i to nie mają być kpiny !!!! 18:25, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

34 2

Jak twierdzi wnuczka zgłoszenie do urzędu zatrudnienia w Niemczech zobowiązuje ten urząd do znalezienia zainteresowaneu ofert pracy ZGODNIE Z JEGO WYKSZTAŁCENIEM , KWALIFIKACJAMI i wynagrodzeniem nie mniejszym niż 8,5Euro /h i nie mniejszym niż obowiązujące w Niemczech MINIMUM SOCJALNE !!! Jak to POrównać do miejscowego ,,arbeitcamtu'' który służy głównie POzbawianiu zasiłków i POdejrzewaniu czy bezrobotny przypadkiem nie pracuje za granicą ? Natomiast płaca jak dostaje zainteresowany kaworzłopów z PUP-y nie interesuje zupełnie !!! To PO co oni tam siedzą za nasze POdatki ? 19:01, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robolrobol

25 3

jestem ciekaw kiedy w POlsce zrobia socjal jak chyba wtedy jak ludzie wyjda na ulice tak jak w grecji bo mlodziez konczy szkoly nie ma pracy bo nie maja praktyki bo niby gdzie by mieli ja zrobic jak maja rodzicow to wszystko dobrze a jak nie to wynocha z polski na zebrakow europy to jest nowe oblicze demokratycznej polandii 22:25, 03.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jacdom1http://popisyjacdom1http://popisy

55 0

Bardzo niesmaczne jest połączenie bezrobotnych ze zdjęciem, przedstawiającym ,,piwosza". To zbyt daleko idące uogólnienie, mówiąc bardzo grzecznie. 05:54, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zazazaza

36 1

Masz rację,"ilustracja" do artykułu jest obraźliwa dla wszystkich ,którym naprawdę zależy na znalezieniu pracy. Wiele lat temu zdarzyło mi się być w PUP ,ponieważ poproszono mnie o żyrowanie pożyczki.Długo nie mogłam dojść do siebie po tej wizycie.Samo wnętrze jest przytłaczające,depresyjna.Od tamtej pory wykonano tam prawdopodobnie jakieś remonty,co widać po elewacji.za żadne skarby nie chciałabym się przekonać o tym osobiście! 06:41, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

23 3

~ jacdom1http://popisy /dla równowagi należy POkazać partyjnego urzędasa rzłopiącego kawę albo gorzałę na partyjno-prywatnym zebraniu !!! 07:19, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaaaa29onaaaa29

43 2

I dobrze, że nie podejmują gów...j pracy. Trzeba pracodawców nauczyć, że należy płacić godziwą pensję, żeby pracownik mógł przeżyć i miał normalne składki odprowadzane! A nie prezesik jeden z drugim wille budują, na wczasy jeżdżą, a ludziom umowy śmieciowe i parę zł na godz! Ale tak robią, bo na miejsce jednego jelenia przyjdzie inny. Pora z tym skończyć, zacznijmy się szanować jako pracownicy! Co to jest najniższa krajowa? Ledwie na życie wystarczy, a gdzie rachunki, ubrania, kredyty mieszkaniowe? Najniższa krajowa powinna pozwolić się utrzymać, bez szalenstw, ale na podstawowe potrzeby, czyli co najmniej o tysiąc zł do góry! Zobaczcie ilu jest chętnych na pracę w urzędach-po 50 osób na 1 stanowisko! Bo godziwa pensja, umowa o pracę, dobre godziny pracy itd. Jak posada dobra to i pracownicy są chętni. 08:26, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sdwsdw

5 26

To jest skutek braku odpowiedniego wykształcenia. We Włocławku na rynku pracy są sami absolwenci psychologii,socjologii, marketingu itp. Nie dziwne, że nie mogą znaleźć pracy. Dziś liczą się specjaliści, którzy coś potrafią, najlepiej po kierunkach technicznych.
Najlepsze jest to, że dzisiaj każdy po szkole ma wymagania jak pracownik z 10-letnim stażem.
Modzi zdrowi ludzie jak chcą to zawsze znajdą pracę. Jak nie we Włocławku to w innym mieście.
Najlepiej jest siedzieć, nic nie robić i narzekać. 09:53, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

17 3

~ sdw /- i dlatego tacy filozofowie , historycy byle partyjni zatrudniani są na stanowiskach technicznych. I nieważne że nie rozrózniają POmpy od POmpki do roweru , ważne że trzymają palec w .....aktualnie rządzącej mafii POlitycznej i liżą ślady PO tuskobusach i bronkobusach !!! 10:19, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

13 2

jestem debilem i muszę z tym żyć na przekór światu 10:26, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LL

26 1

Przepraszam a kiedy pośredniak zaproponował prace jak sam jej nie znajdziesz to na nich nie licz 11:27, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

1 35

Paluszki w dół to od tych którzy właśnie należa do tej grupy opisanej w artykule?!
Uderz w stół a on na pół...? większości to tak chce się pracować jak psu orać, marzą się czasy minione co? czy się stoi czy się leży to pensyjka się należy? a tu figa z makiem ale "operatywni" zawsze dadzą radę i ominą każdy przepis.. talenty ... życie na cudzy koszt stało sie normą! 13:02, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

joannajoanna

38 0

Pup nie ma ofert pracy, zwłaszcza dla kobiet. Ja mam dziecko już w przedszkolu, chciałabym pójść do pracy, ale jeżeli już są jakieś oferty, to na prace fizyczne dla mężczyzn, albo sprzątanie z grupą inwalidzką. Czasami się trafi coś do sklepu, ale najczęsciej na 2 zmiany, do godz. 21-22, i oczywiście najniższa krajowa, to jak wynajmę opiekunkę (bo przedszkole do 16.30), to okazuje się, że będę pracować za 300 zł... nic dziwnego, że ludzie nie chcą iść do pracy, jak nie ma odpowiednich warunków. A podobno Państwo chce być prorodzinne. 16:29, 04.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

17 3

~ rumcajs nr1. /mam dla ciebie ofertę pracy na umowie tuskośmieciowej za 4 złote na godzinę brutto - POpilnujesz mojego pełnoletniego Golfa 3 godziny dziennie , POtrącam za palenie w miejscu pracy - pasuje plajtformerski propagandziarzu-kanciarzu ? 07:57, 05.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

małamała

15 2

zajac się pracodawcami wkońcu! 08:58, 06.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mecenasmecenas

4 0

Do Majątku Kaniewo zapraszam, mam pracę dla wszystkich... 16:33, 07.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

8 0

~ mecenas - w majatku ,,Wieniec'' dobrodziej też płaci zgodnie z ustawą tuskośmieciową i nie przeszkadza mu to spacerować w POchodzie 1-majowym i udawać obroncę robotników !!! 20:46, 07.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyjechałem z WłocławWyjechałem z Włocław

14 0

bezczelność dają ci niegodny człowieka zarobek za porównalnie niegodnie wymagającą pracę i oburzeni, że człowiek chce pozostać człowiekiem 18:05, 08.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karambakaramba

13 0

Moja znajoma woli jezdzić do pracy (w tej samej firmie, na tym samym stanowisku)do Torunia! We Włocławku dostawała 1900, w Toruniu 2800! W dodatku nikt jej nie zmusza do zostawania "po godzinach" i najczęściej jest prędzej w domu. No dobra - ta firma to PZU. 18:13, 08.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

5 1

@karamba, zimą fajna sprawa takie dojazdy i nie mów, że autostrada jest póki co darmowa. Pociągami też można ale ta codzienna wycieczka jest irytująca. Paradoksalnie więcej ludzi podróżuje codziennie między Toruniem a Włocławkiem, aniżeli Bi T. Z Torunia przyjeżdżają na do nas chałturę wykładowcy, lekarze,księża-profesorowie do Seminarium. 18:25, 08.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

5 0

O bym zapomniał o pani rzecznik naszego szpitala. 18:27, 08.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

6 0

W Radach Nadzorczych włocławskich spółek miejskich też Toruń ma wpływy dzięki młodemu i dynamicznemu panu, który zabezpiecza sobie tyły. 18:37, 08.05.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

normalnynormalny

15 1

kredyt na mieszkanie 1000pln
rachunki ok 500 pln
na życie min 1200 pln
odłożyć chociaż 300 pln/miesiąc żeby raz w roku pojechać na wakacje i robi nam się kwota 3000 netto, czyli brutto daje to jakieś 4200 pln.

ile takich ofert pracy na normalną umowę z regulaminowymi godzinami pracy dla osób ze średnim i wyższym wykształceniem ma włocławski urząd pracy 09:45, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

4900 brutto4900 brutto

9 0

zapomniałem dodać czynsz za mieszkanie 400-500 pln, zrobiło nam się 3500 netto (4900 brutto)

ile takich ofert pracy ma pośredniak?? 09:49, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrPiotr

10 0

~ rumcajs nr1. / 13:02, 04.05.2015
1 12
Paluszki w dół to od tych którzy właśnie należa do tej grupy opisanej w artykule?!
Uderz w stół a on na pół...? większości to tak chce się pracować jak psu orać, marzą się czasy minione co? czy się stoi czy się leży to pensyjka się należy? a tu figa z makiem ale "operatywni" zawsze dadzą radę i ominą każdy przepis.. talenty ... życie na cudzy koszt stało sie normą!
x
Teraz z kolei są czasy, że możesz zapierdzielać całymi dniami a i tak g...o z tego masz! Np. szef firmy budowlanej płaci ludziom po 1500 zł za zapierdzielanie w upale 40-stopniowym, albo mrozie czy deszczu, tudzież w markecie kasjerkom 1300zł za siedzenie 8 godz na kasie z 1 przerwą na jedzenie i toaletę. To jest normalne? Spróbuj się utrzymać za takie pieniądze. Właśnie w dzisiejszym państwie nie opłaca się być uczciwym, bo g...o z tego masz, jedynie garba. A pracodawcy cwaniaki za pieniądze zaoszczędzone na pracownikach jeżdżą sobie na Kanary czy inne Krety. 09:57, 16.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

U2U2

2 0

WSZYSTKO ZALEZY OD URZEDNICZKI w zaleznosci jaki ma dzien. Tak to już jest, jak nie ma zapisów na dane zjawisko. Chory kraj
19:36, 16.08.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DDDD

27 1

Urzędy pracy w naszym kraju skutecznie walczą z bezrobociem zatrudniając kolejnych pracowników u siebie. Kolejna patologia. Żona szukała pracy, ma doświadczenie w gastronomi. Wysłsno ją do pracy w biurze. Na miejscu okazało się ,że jest to tylko staż. Praca do rana do wieczora w call center za 700 zł na miesiąc. przypuszczamy , że po miesiącu zostałaby by zwolniona a na jej miejsce przyjęty zostałby kolejny niewolnik. Czy ktoś wie do jakiego urzędu zgłasza się przypadki wyzysku i niewolnictwa? 20:09, 27.09.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BerlinkaBerlinka

13 2

A z jakiej racji ma się przymować ofertę,która nie spełnia oczekiwań. Irytuje mnie takie nachalne wciskanie nietrafionych ofert. 09:45, 28.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonimanonim

1 9

zlikwidowac opieke społeczna wystarczy wezma sie do pracy nawet za 600zł nieroby ja zawsze cos biore jakies skierowanie nawet dobre 1000zł lub mniej nisz skamlac do mopru wole miec mniej płatna prace nisz brac jakis zasiłek a panie socjalne powinny kontrolowac osoby które np myja klatki schodowe na ulicy kolskiej 8, 12, 14 ,6 i ta pani pobiera mops czy sa jakies kary na to ? moze jakas kontrola tej pani sie by przydała bo ma ta pani dochody i pobiera zasiłki z opieki społecznej dac tej pani prace z urzedu ze sierowaniem no ale po co jak ma wiecej na miesiac od lokatorów ja za 5 zł musze na akord *%#)!& a ta pani ani zusu nie opłaca ani skarbówki szlak mnie trafia na takich drapaczków bo nie racza isc do urzedu pracy tylko po ludziach myja klatki schodowe sa od tego firmy sprzatajace a nie jałomużna sie prosi . 10:37, 28.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anonimanonim

2 0

jak chcecie zarobic myjcie klatki schodowe skoro ta pani myje 5,6 bloków plus wiezowce bierze po 5 zł od lokatora w dodatku myje jej córka i siostra klatki schodowe to zobaczcie ile ona ma kasy nie zarobicie tak w chłodni ani w akordzie nie musicie nawet skarbówki opłacać :) 10:58, 28.10.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%