Zamknij

K. Grządziel zbiedniał? Na liście krezusów spadł o pięć pozycji

07:28, 28.02.2015 A.K
Skomentuj Fot. Archiwum DDWloclawek.pl Fot. Archiwum DDWloclawek.pl

W ciągu roku jego majątek wzrósł o 20 milionów złotych, ale mimo to Krzysztof Grządziel spadł z 61. na 66. miejsce na liście najbogatszych Polaków wg "Forbes".

Najzamożniejszy włocławianin na listach fachowych magazynów znajduje się od lat. Jego pozycja jest jednak coraz niższa. Na liście za rok 2013 Grządziel był 55., za rok 2014 61. W najnowszym zestawieniu "Forbesa" radny SLD zajął 66. lokatę.

Co ciekawe Grządziel spadł o pięć pozycji, mimo iż jego majątek wzrósł o 4,4 procent i wynosi obecnie 475 milionów złotych. Przypomnijmy, że jest on twórcą DGS, liczącego się na świecie producenta nakrętek do butelek. Obecnie ma 30 proc. udziałów firmy z Włocławka, pozostałe udziały należą do włoskiego inwestora Guala Closures Group

W 2005 r. Grządziel sprzedał 80 proc. akcji zbudowanej przez siebie firmy. Obecnie nazywa się ona Guala Closures DGS Poland. Po pewnym czasie biznesmen powiększył swój pakiet akcji do 30 procent. Opisując włocławianina, "Forbes" skupia się na realizacji jego inwestycji w Wieńcu.

- Najnowsza inwestycja Krzysztofa Grządziela w uzdrowisku Wieniec Zdrój pod Włocławkiem właśnie wyrasta z ziemi. Plan przewiduje czterogwiazdkowy pensjonat na 550 łóżek. Znajdzie się tam między innymi aquapark z rwącą rzeką, biczami wodnymi i jacuzzi z miejscową solanką. Będzie też kilka saun, komora śniegowa i kręgielnia. Do tego salon SPA i fitness. Na modernizację uzdrowiska biznesmen chce wydać około 100 mln zł – rozbuduje również między innymi rozlewnię wód mineralnych - pisze o Grządzielu "Forbes".

We Włocławku Krzysztof Grządzieli znany jest nie tylko ze swojej zamożności oraz działalności samorządowej, ale i z inicjatyw charytatywnych. Od lat działa w mieście Fundacja "Samotna Mama".

Liderem zestawienia stu najbogatszych Polaków "Forbesa" jest Jan Kulczyk. Jego majątek obliczono na 15 mld. 100 mln. zł.

(A.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(42)

XXIwiekXXIwiek

50 31

Zatrudniając niewolników PO 12 godzin na dobę na umowach tyskośmieciowych niezgodnych z prawem unijnym zbiedniał ?????? To znaczy że w Niemczech gdzie rząd wprowadził minimalną stawkę godzinową 8,5Euro obok istniejacego od lat MINIMUM SOCJALNEGO niedługo zapanuje niopisana bieda a Niemcy będa masowo przyjeżdżać do pracy do tuskomatolskiej PO....j POlski i tyrać u ,,dobrodzieja'' za 1200 kuźwa na rękę ? Chyba jest jakaś granica ogłupiania POlaków...... takimi ,,misyjnymi'' wiadomosciami ? 09:21, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

MkMk

34 33

Zawiść co niektórych ludzi jest porażająca. @POomyśl XX wieku czy w Poznaniu też tak złorzeczą panu Kulczykowi? Otóż nie, tam w stolicy Wielkopolski ludzie szanują siebie nawzajem, swoje miasto i cenią ludzi pracowitych i ambitnych. 10:09, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

20 4

Za co minusy ?,że prawdę w oczy powiedziałem małomiasteczkowym... . Posłuchajcie wywiadu z mądrym człowiekiem i..... merytorycznie odpowiedzcie w czym ewentualnie się nie zgadzacie.

http://www.biztok.pl/ey-przedsiebiorca-roku/menadzerowie-powinni-miec-jak-najmniejsza-pensje_a18613?utm_source=o2_SG&utm_medium=Hotspot&utm_campaign=o2
10:39, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

35 7

Słuchałam tego wywiadu, i wystarczy zobaczyć jak tak się rozkładają głosy.

Niby stary komuch a niegłupio gada. Co do tego co mówił o kształceniu młodzieży to 100% zgoda.

Komuch czy nie komuch ja się z nim zgadzam. I to zarówno w kwestii ograniczania pensji menedżerskich jak i edukacji polskiej młodzieży. reforma edukacji zrobiona na siłę zniszczyła tak naprawdę system nauczania. A co pensji menedżerów, to często gęsto wyznacznikiem są układy i znajomości a nie rzeczywiste kwalifikacje i osiągnięcia.

10:59, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

31 36

Uczciwą pracą doszedł do majątku i każdy mógł to zrobić. Zżera zawiść bo nie ma gorszego wroga prawda? bogaty to nie do zniesienia sprawa zwłaszcza na Kujawach.
Trudu i wysiłku nikt nie zazdrości tylko efektów co?
Rydzyk nic nie robi sieje nienawiść i łupi dobrodziej tępe owieczki, tłustymi paluchami mamonę przelicza pierdząc w fotel ... takich tępić!!! 11:29, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a.sza.sz

37 7

Mówić ładnie to każdy może,jeżeli jest taki prawilny i uczciwy wobec pracowników to niech powie ile zarabiają u Niego zwykli szeregowi pracownicy.Nie wnikam w Jego majątek ma,niech ma i go pomnaża byle nie kosztem innych ludzi. 11:52, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GFDGFD

32 4

Wszyscy wiemy jak wyglądają i skad się wzieli Polscy biznesmeni !!!! 14:47, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ssssss

6 2

A ja też się wzbogaciłem ! 14:50, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

27 7

do rumcajs: uczciwą pracą?? hahaha uczciwą pracą niczego się nie dorobisz,jedynie garba !!!!
do mk: aby kogoś szanować to tamta osoba musi szanować innych a on nie szanuje ludzi,którzy u niego tyrają za grosze albo jak przyjmuje do siebie do pracy z grupą inwalidzką !!!!
wejdźcie na ogłoszenia o pracę,a tam ciągle są ogłoszenia,że przyjmą do dgs z grupą inwalidzką haha
każdy biznesmen bogaci się na krzywdzie ludzkiej i na wyzysku !!!!! każdy biznesmen bogaci się na ludziach,którzy dla niego pracują dając im grosze,głodowe stawki !!!!!!
Nie piszcie ludzie głupot i nie bądźcie naiwni ! 16:24, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dgsdgs

9 2

Jejku jeszcze pare pozycji niżej i na kilinskiego w kolejeczke zapraszamy. 18:55, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SekułaZzaŚwiatówSekułaZzaŚwiatów

26 8

Witam.
Od wielu lat Pan Grządziel jest w okolicy 60 miejsca z podobnym majątkiem. To jest dowód na to, że z niego kiepski jest biznesmen bo od czasu współpracy ze swoim kolegą z PZPR Panem Sekułą. Przypomnę że to ten od ceł i słynnego samobójstwa co sobie 2 razy w brzuch strzelił. Pan ten nie pomnożył swojego majątku. Oczywiście ktoś powie że nie musiał, ale niech nie opowiada bohater tego artykułu że jest biznesmenem. Jak koś wiej jak powstawał DGS i w jaki sposób powstała fortuna to wie o co chodzi , a chodzi o niepłacenie vat jako zakład pracy chronionej o wyciąganie grubej kasy z PEFRON.
20:05, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

22 9

Dokładnie!! Mało ludzi to wie. Oczywiście pomysł miał dobry, ale fortuny dorobił się na układach a teraz pomnaża na ludziach. 20:12, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

synowasynowa

10 8

jak tam towarzyszu sekretarzu pzpr pozdrawiam syno.................a 20:22, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

raperraper

7 2

Oj,Wy wszyscy tu naiwni, nawet nie rozumiecie podstawowych praw KAPITALIZMU ! A multimilioner poznał je doskonale i szybko zdał sobie sprawę z tego,że SOCJALIZM ma "krótkie nóżki".
I czy Wam się podoba czy nie, aby żyć musicie pracować na rzecz rozwoju kapitału swego chlebodawcy.To jest jasne jak słońce w pełni lata. 20:39, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


XXIwiekXXIwiek

12 6

~ SekułaZzaŚwiatów / -tak tak ,,zaczynali w garażu ''....bardzo znamienny jest adres tego garażu i to co w nim stało ... niejak Gawronik tez zaczynał w kiosku ale zaPOmniał POwiedzieć ze ten ,,kiosk'' stał ,,na terenie SB'' ....dociekliwym POlecam analizę informacji z internetu na temat POwiązań w aferze ,,Żelazo '' albo FOZ lub ,,Ciech ''i już takie informacje o POlskich ,,pucybutach'' ktorzy zostali milionerami wygladają zupełnie inaczej .Nie można dać się ogłupiać. 22:16, 28.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dnodno

12 5

A kogo obchodzi człowiek który mając wielkie mln nic dla miasta nie zrobił i po co siedzi tyle w radzie miasta?!!Tylko wykupuje co atrakcyjniejsze miejsca,od razu poprawia tam miasto nawierzchnie i infrastrukturę przypadek,co teraz wykupi?..brak poszanowania dla ludzi. 09:06, 01.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

6 5

~ dno / napisałeś prawdę więc zaraz ,,sekrytorze'' ośmieszą cię i sprowadzą do POziomu rynsztoka - ale w takim POmagdalenkowym systemie żyjemy gdzie prawda i uczciwośc to towary sprzedawane sPOd lady a złodziejstwo, partyjniactwo to cnoty propagowane w ,,misyjnych '' pejsatych mediach przez ,,misjonarzy'' za 50 tysięcy miesięcznie !!! 11:07, 01.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZOLZAZOLZA

9 18

MA MILIONY DZIEKI SOBIE. A WAM WSZYSTKIM TWORZACYM TE WYPOCINY ZAL DUPE SCISKA,ZE ON MA A NIE WY.ZAZDROSC PRZEZ WSZYSTKICH PRZEMAWIA. 11:49, 01.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

13 4

ZOLZA to weź rozszyfruj skrót DGS głupia babo!!!! Wtedy powiedz czy tylko dzięki sobie!! 12:32, 01.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ByłaByła

22 3

Zapytajcie pracowników Uzdrowiska ile zarabiają. Znam osoby które dostają tam 700 zł na miesiąc !!! i nie są to wcale sprzątaczki. Reszta ma najniższą krajową i pracują po więcej niż 8 godz. 12:49, 01.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

12 5

~ Była / Mojej wnuczce(inżynierowi z biegłą znajomością 3 języków) zaproponował 1200kuźwa na rękę na umowie tuskośmieciowej i ...,,a co mnie obchodzą pani choroby albo zwolnienia lekarskie ''- POLSKA w Unii ? A prawo pracy jak za feudalnych władców ? 14:37, 01.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywobiektyw

22 6

wyzyskiwacz i tyle, kase zabiera ludziom a sobie mnoży i jeszcze straszy czego to on nie może bo wszystko jego... 15:26, 01.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nowynowy

8 15

czy ktoś was tam trzyma na siłę, skoro tak mało płaci to wypad gdzie płacą więcej albo podnosić swoje kwalifikacje i próbować coś osiągnąć samemu,polaczkowe marudzenie ech... 21:15, 01.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nextnext

5 5

XXIwiek: może po prostu na więcej nie zasługiwała ta Twoja wnuczka, wziąłeś to pod uwagę? 14:55, 03.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

3 3

~ next /- w/g twoich kryteriów masz rację , ale ona tam nie nie chciała ,,służyć'' tylko pracować i zarabiać a nie dostawać jałmużnę i ochłapy z ,,dobrodziejowego'' stołu ...A to że POlak z Polaka robi niewolnika nie znaczy jeszcze że wszyscy stosują twoje ,,służalcze'' kryteria .Jak ktoś kończy studia i godzi się być parobkiem za 1200kuźwa na rękę u biznesmenów-złodziei to jego godność i jego sprawa . Te 3 miliony wygnanych za chlebem POlaków obnażaja prawdziwe oblicze tego uPOlitycznionego kraju i jego biznesmenów-złodziei !!! 22:13, 03.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nietypowy włocławianNietypowy włocławian

4 9

Dla K. Grądziela ten artykuł g***o znaczy. Biznes to nie wyścigi. Najważniejsza informacja jaka stąd płynie to to że pomnożył swoje oszczędności a to oznacza że dobrze je lokuje. Do "typowych włocławian" piszących o wyzysku mam pytanie: ile wy utworzyliście miejsc pracy? Koniunktura jest jaka jest. Sprzątaczką może zostać każdy ale już specjalistą nie. Idźcie do Pana K.Grządziela i zapytajcie o pracę za 5000 zł. Gwarantuję że taka jest, no ale za takie pieniądze musisz mieć twarde umiejętności.
Najpierw weźcie się za siebie a potem krytykujcie "wyzyskiwaczy" 08:14, 04.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a.sza.sz

5 0

Do/Nietypowy Włocławian/Pewnie masz rację jeżeli chodzi o Twoje pierwsze zdanie,bo Pan G takimi komentarzami się nie przejmuje a szkoda.Uważasz,że pomnożył swoje oszczędności bo dobrze je lokuje w porządku a ja się pytam co z tego mają zatrudnieni u Niego pracownicy?czy też dostali adekwatne podwyżki do Jego zysków?Nie rozumiem zwrotu "typowy włocławian"dlaczego dzielisz ludzi typowy a jaki jest Twoim zdaniem nietypowy?Twoje pytanie"ile wy utworzyliście miejsc pracy"jest chyba skierowane do pracodawców i rządzących,bo wywołana przez Ciebie sprzątaczka miejsc pracy chyba nie utworzy.Masz rację nie każdy może zostać specjalistą ale nie każdy specjalista dostanie u pana G. 5000 zł i nie za twarde umiejętności,jak to określasz,tylko po znajomości.Tyko to własnie wynika jak to określiłeś z koniunktury jaka panuje w naszym kraju. 15:01, 04.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

1 0

Tak POlak Polaka robi w balona i okrada ale opinia idzie w świat i kiedyś wróci bo w POlsce POmagdalenkowi złodzieje nie będą rządzić wiecznie nawet za POmocą serwerów z Moskwy zaprzęgniętych do liczenia głosów w wyborach !!! A obiecywane minimum socjalne i minimalna stawka godzinowa wejdzie i tak PO jesiennych wyborach !!! 15:35, 04.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nietypowy włocławianNietypowy włocławian

3 2

a.sz. Nie musisz pracować u Pana Grządziela. Tak samo jak każdy inny pracownik, który czuje się przez niego "wyzyskiwany". Dzisiaj są czasy jakie są, luzie kończą szkoły "wyższe" by mieć wykształceni a potem się okazuje że np. po historii czy pedagogice nie ma pracy. I co? Pretensje do władzy, lokalnych biznesmenów.
Jeśli dajmy na to zatrudnisz na umowę zlecenie człowieka do budowy domu i ustalisz z nim stawkę. A potem okaże się że kupiłeś taniej niż budżetowałeś towar na tę budowę to co, podzielisz się zyskiem z tym budowlańcem??

A co do informacji o znajomości. Jest to półprawda. Znajomości to nie jest nic złego. Owszem, często jest tak że ktoś Panu Grządzielowi poleci jakiegoś człowieka ale zapewniam Cię że jeśli na jego miejsce znajdzie się ktoś z zewnątrz, kto ma większe doświadczenie, chęć do pracy i umiejętności, to nawet znajomości nie pomogą.

A czemu to sprzątaczka miała by nie tworzyć miejsc pracy?

Polecam książki o popycie i podaży. To wyjaśni dlaczego w Polsce (bo nie tylko u Grządziela) szeregowy pracownik tak mało zarabia. 16:23, 05.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

3 4

Nie macie pojęcia o kapitalizmie i dlatego tak smęcicie. Wasza praca jest towarem i to od jej jakości i rynku zależy za ile ją sprzedacie. Grządziel tworząc swój biznes potrzebuje waszej pracy i ją kupuje. Może kupić tanio i włączyć ją do składników kosztów i to robi. Gdybyście byli fachowcami tworzącymi tyle wartościowego dobra co w tym samym czasie pracownik niemiecki to byście dostali tyle samo pieniędzy.
Popyt, podaż, jakość ..rentowność. 07:19, 06.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

żyrosżyros

4 0

~ spekulant , co za brednie wypisujesz . Co za porównywanie nas do Niemców .Natomiast stawianie za wzór DGS , biznesu Grządziela ,jako przykład robienia biznesu, to nie znajomość faktów albo celowe wybielanie. Podważanie znajomości i umiejętności zawodu , absolwentów naszych szkół zawodowych i technicznych jest w Twoim wydaniu grubą przesadą z obrazą absolwentów i pracowników , w szczególności obrazą nauczających zawodu. W obecnym czasie zatrudniany pracownik w firmie, ma spełniać wymóg " mierny ale wierny " za minimalną płacę przez 10 -20 lat pracy na umowy o pracę co dwa lata przedłużaną, następnie rozwiązaniem umowy ze względu na osiągany i przekraczany wiek powyżej 40 lat życia.Fachowość polaków znających zawód jest wysoko oceniana w krajach UE, mające potwierdzenie w zatrudnianiu rodaków . Niemiecki, Holenderski pracodawca po rozmowie kwalifikacyjnej zatrudnia na ogólnych, obowiązujących zasadach, wliczając doświadczenie, staż pracy i poziomu znajomości języka. Nie jest praktykowane , że osoba zakwalifikowana do zatrudnienia , legitymująca się np. 20 letnim stażem pracy zatrudniana jest jako nowicjusz z wynagrodzenie minimalnym , co w naszym kraju jest normą .Mam wrażenie , że piszesz o czymś nie mając doświadczenia legalnego zatrudnienia w krajach UE. Z wpisu wynika ,że jesteś z tych , którzy jak to popularnie się określa , srają w swoje gniazdo, czyli polaków i Polskę.Jaka wiedza takie bzdety. 08:44, 06.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JJJJ

2 5

Do spekulanta; jeden z mądrzejszych tu wpisów. Dziękuję. Pozostałym proponuję się zastanowić, co mogą zaoferować od siebie? Im więcej macie do zaoferowania (język obcy, specjalizacja w danej dziedzinie, doświadczenie, itp) tym więcej dobry pracodawca jest w stanie Wam zapałacić. 08:59, 06.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

była pracownicabyła pracownica

10 1

~JJ żal mi cię i tego spekulanta. Masażysta po szkole i kursach ma na zlecenie 850 zł brutto, a po studiach wyższych najniższą krajową. W Uzdrowisku zlikwidowano niektóre stanowiska po Pan G. stwierdził iż dwa stanowiska ogarnie jedna osoba. OK czyli pensja im wzrosła??? nic z tego!!! 8 lat pracy i nadal najniższa z tym, że trzeba już umieć obsługiwać większość stanowisk. Warunkiem koniecznym są już studia wyższe i znajomość języków najlepiej angielski i niemiecki. Niektóre dziewczyny już zrezygnowały same (nieraz 10-12 godz dziennie w pracy) za jaką cenę??? nawet bony na święta pozabierał (300 zł) co dla większości było zbawieniem. Nie pisz więc co my mamy do zaoferowania, bo mamy dużo. Zaraz ktoś napisze, że jak nie pasuje to wyjedź. Tak najlepiej wyjedźmy wszyscy zostawmy naszą ojcowiznę i uciekajmy na zmywak. To nie jest rozwiązanie. 11:17, 06.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

5 2

~ była pracownica / - i to jest prawda a nie jakieś bzdety o kapitaliźmie . Mojej wnuczce (inżynierowi PO POlitechnice POznanskiej )której,,dobrodziej '' proPOnował 1200 kuźwa na umowie tuskosmieciowej w Niemczech firma Siemens zaproponowała na stracie 2500Ero netto !!! Czy nadal chcecie POrównywać Plskich wyzyskiwaczy do pracodawców niemieckich ? Tam obecnie wszystkich pracodawców obowiązuje minimalna stawka 8,5Euro/h . Tylko POlski PO...ny rzad wystąpił z wnioskiem by POLACY TĄ STAWKĄ NIE BYLI OBJĘCI !!! Przełożeni wnuczki pytają jej kto w POlsce rządzi i w czyim imieniu !!! A emeryt pyta -jak długo jeszcze POzwolimy się okradać POlitycznym złodziejom ? 16:29, 06.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

2 5

xxi wieku...a może twoja wnuczka ma twoje i geny? Nie przyszło ci do głowy, że to dla niej problem?

żyros..nic nie rozumiesz. Ja nie twierdze, że Polak robi coś gorzej niż Niemiec. Polak robi mniej i produkt często gorszej jakości bo nie ma technologii i zaawansowanej organizacji. I to nie jest wina pracownika...tzn nie zawsze

była pracownico..bez urazy, nie umniejszam znaczenia Twojej pracy. Ale pomyśl jeśli Włocławek byłby bogatym miastem i masaż kosztowałby 100 zł za 15 min to czy dobry masażysta poszedłby do pracy do Grządziela za 850 brutto na miesiąc? Nigdy w życiu...i to jest prawo popytu i podaży. Polacy w większości słabo zarabiają bo nasze produkty i usługi po prostu są słabo i tanio sprzedawane. Polacy słabo zarabiają bo często niestety są bardzo słabo wykwalifikowani, a wymagania mają wysokie.

I na koniec , żeby było jasne nie bronię i nie wybielam Grządziela. Wiem jak buduje swój "Wieniec" i wiem jak wykorzystuje swoją pozycję siły. Prawda też jest taka, że facet ma ADHD i nie może usiedzieć w miejscu. Ciągle coś tworzy i organizuje i dlatego....osiągnął sukces. Ale spokojnie tylko materialny. Ja wole też te inne. 17:28, 06.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nietypowy włocławianNietypowy włocławian

2 4

XXI Wieku, ja mam tytuł magistra inżyniera po dobrej politechnice i moja pierwsza praca była 15 lat temu za 950 zł na rękę. Nie narzekałem tylko wziąłem się do roboty. Język, drugie wykształcenie i po 2ch latach zarabiałem 2400 na rękę. Teraz mam swoją firmę i zapieprzam od rana do wieczora (pewnie jak KG) ale zatrudniam pracowników i płacę im tyle ile wymaga rynek. Jeśli potrzebuję fachowca i widzę co może mi dac , dam mu więcej, sprzątaczka dostanie tyle co w innych firmach. Zgodnie z Twoim rozumieniem jestem wyzyskiwaczem.

To że Twoja wnuczka ma tytuł inżyniera nic nie znaczy, bez urazy. Liczy się doświadczenie! Cytując słowa pewnej piosenki "najpierw musisz pełzać żeby móc pod każdą górę wejść".
A ze Siemens daje tyle..? No widzisz, jednak jak ktoś jest kreatywny, szuka rozwiązań, w końcu je znajduje. Gratulacje dla Twojej wnuczki.

A PISuary nic w tej kwestii nie zmienią, nie miej wątpliwości. 12:27, 08.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

0 0

~ Nietypowy włocławian / jeśli chcesz się POchwalić żydowską lichwą to jedź do kłamcy Tuska -on lubi takich propagandziarzy ... za 950złbrutto bo sam zgarnia 300tysięcy miesięcznie za klepanie dupereli redagowanych przez pejsatych doradców . I nie piepsz to o prawach rynku bo złodziejskie zasady tego rynku ustlił Tusk i jego przydupasy !!! Czas ustawowego złodziejstwa w POlsce musi sie skonczyć czy to się wyzyskiwaczom w terenówkach za 200tyś POdoba czy nie !!! 20:26, 08.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nietypowy włocławianNietypowy włocławian

0 0

a ile byś chciała zarabiać pisząc "piepsz" przez "sz" ?
07:27, 09.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrollTroll

1 2

Zwolnił z pracy b.dobrego specjalistę z najwyższymi kwalifikacjami w zawodzie i bardzo dobra umiejętnością posługiwania sie językami obcymi. Z pracownikiem rozwiązał umowę o prace w sposób nie ludzki gdyz osoba ta miała problem z otrzymaniem zasiłku dla poszukujących prace. Dzis głupoty opowiada jaki z niego dobroczyńca i jak sie martwi o ludzka niedole . Bezczelny kłamca , obłudnik lewicowy , tyran . 21:41, 25.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POnury żniwiarzPOnury żniwiarz

1 0

b.dobry specjalista z najwyższymi kwalifikacjami w zawodzie i bardzo dobra umiejętnością posługiwania sie językami obcymi.
czyli :
FIKCYJNA POSTAĆ WYMYŚLONA PRZEZ GAMONIA ;-) 23:57, 25.06.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyBolszewikAntyBolszewik

0 0

Grządziel to wieśniak z kieleckiego były sekretarz PZPR, od czerwiec 1989 roku był na stanowisku I sekretarza komitetu miejskiego PZPR, komunista, i tyle w tym temacie. 17:42, 02.07.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%