Zamknij

PiS odłączy Włocławek od województwa kujawsko-pomorskiego? "Nie dawajmy się ogrywać!"

06:00, 11.02.2016 G.S
Skomentuj Jarosław Chmielewski. Fot. DDWloclawek.pl Jarosław Chmielewski. Fot. DDWloclawek.pl

- Jeżeli mamy być podnóżkiem Torunia, to może lepiej zacząć myśleć o nowym podziale terytorialnym. Może czas rozpocząć ostrą dyskusję na temat zmiany granic województwa i wyjścia Włocławka z kujawsko-pomorskiego na rzecz dołączenia do Łodzi. Tam będziemy zupełnie inaczej postrzegani jako drugie co do wielkości miasto w województwie - mówi Jarosław Chmielewski (PiS), przewodniczący Rady Miasta Włocławek i szef struktur partii rządzącej w naszym mieście.

Słowa padły podczas wywiadu, którego Jarosław Chmielewski udzielił niedawno lokalnej telewizji. Komentując pozycję Włocławka w kujawsko-pomorskim Chmielewski stwierdził: "Wspieramy kogoś, kto nam nic nie daje, nie na tym ma polegać współpraca, jesteśmy za partnerskim podejściem". 

Zdaniem szefa PiS w naszym mieście, Włocławek jest przez samorząd województwa dyskryminowany, mają o tym świadczyć liczby.  

- Toruń mówi, jak to jest wspaniale, Włocławek (jest - red.) w kujawsko-pomorskim, dostaje środki unijne. Tylko jeden wskaźnik porównam, żeby nie zamydlić całości  - w latach 2007 - 13 na przedsiębiorczość w Toruniu dostali 136 mln zł a my 10. O czym my rozmawiamy? Nawet nie 10 proc.! A jaka jest wielkość Torunia? 230 tysięcy? A liczba mieszkańców Włocławka - 110 tysięcy.  Gdyby oni dostali 130 mln, my 60, to powiem ok, jestem w stanie powiedzieć, że to równe podejście.

- My faktycznie więcej straciliśmy na transformacji jako miasto niż Toruń - stwierdził Chmielewski. - Należałoby przyjąć taką retorykę - dobrze, gdybyście dali nam na przedsiębiorczość 140 mln, a sami wzięli 10. To by oznaczało, że faktycznie nam pomagacie i możecie mówić o pomocy dla Włocławka. 

Chmielewski powołał się też na wysokość bezrobocia we Włocławku i w Toruniu: - Toruń 6,5 proc bezrobocia, Włocławek 17 proc. -  tak będzie tak długo, jak wyborcy będą wybierać polityków, którzy chcą być podnóżkiem Torunia - skomentował i zaapelował: - Nie dawajmy się ogrywać.

[ZT]19897[/ZT]

Samorządowiec określił Włocławek mianem "podnóżka Torunia".

- Jeżeli mamy być podnóżkiem Torunia, to może lepiej zacząć myśleć o nowym podziale terytorialnym. Może czas rozpocząć ostrą dyskusję na temat zmiany granic województwa i wyjścia Włocławka z kujawsko-pomorskiego na rzecz dołączenia do Łodzi. Tam będziemy zupełnie inaczej postrzegani jako drugie co do wielkości miasto w województwie - uważa Chmielewski.

- Albo nastąpi otrzeźwienie w elitach politycznych Torunia i zobaczą, że Włocławek to nie jakiś zaścianek i zaczną z nami po partnersku rozmawiać i zaczną faktycznie wspierać Włocławek, albo...  Czas się otrząsnąć, czas dbać o interesy naszego miasta, bo to nie jest tak, że my po prostu będziemy siedzieć i zastanawiać się, czy Toruń nam przyniesie jakieś pieniądze. Jeśli sami tych pieniędzy nie wyszarpniemy, to nikt nam ich nie przyniesie - stwierdził szef włocławskiego PiS.

Czy Włocławek powinien tworzyć województwo z Łodzią zamiast z Toruniem i Bydgoszczą?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
tak, lepiej z Łodzią 70%
nie, niech zostanie tak jak jest 12%
ani z Łodzią, ani z Toruniem i Bydgoszczą 12%
nie mam zdania 7%
(G.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(86)

@...@...

64 22

Za to POdziękujmy temu bełkotowi z grzywką ktory się doktoryzował na WSHE ... bo to jego zasługa ... 06:17, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Aga6Aga6

108 15

Bardzo dobry pomysł dla mieszkańców i dla miastac 06:27, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

97 13

Ja tam za PoPiS'em nie jestem ale może wreszcie ktoś chce coś zrobić dla tego miasta, może wreszcie ktoś wierzy w to miasto? Jeżeli uratuje to miasto to jestem za. 06:36, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OsaOsa

60 27

Chyba lepszym rozwiązaniem by było stworzenie województwa Włocławsko-Płockiego z podziałem pomiędzy miastami na wojewodę i marszałka. Łódź jest od nas zadaleko i pewności nie mamy czy by nami się interesowała. 07:08, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarioMario

102 11

Jestem za powrotem do poprzednich 49 województw, likwidacją powiatów i równym rozwoju wszystkich regionów. W tej chwili tylko miasta wojewódzkie się rozwijają. Miasta takie jak Włocławek są zapomniane. 07:14, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kujawiankakujawianka

71 8

To powinno być zrobione już w 1998 roku gdy wprowadzano nowy podział administracyjny kraju. Wtedy jednak wszyscy "panowie i władcy" przebierali nóżkami jeden przez drugiego aby pójść do Bydgoszczy i Torunia. Co z tego wyszło widać jak na dłoni. PiS ma teraz większość, może więc wprowadzić co chce. Dobrze by było zostać drugim miastem co do wielkości w województwie. Tak więc Panie i Panowie do roboty. 07:15, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

łódź- włocławek?łódź- włocławek?

48 7

a czemu by nie? Bydgoszcz z Toruniem prowadzi wojenkę na kto komu bardziej dogryzie przy próbie wyciśnięcia z UMK soków w postaci Collegium Medicum. To najpierw chcieli mieć prestiż w dyplomach, a teraz jest 'be'? Może kolejowo też byśmy skorzystali? ŁKA niby się rozwija...
07:34, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oloolo

88 11

Moim zdaniem uciekać jak najdalej od Torunia i Bydgoszczy, - zgadzam się z p. Chmielewskim w stu procentach. 07:48, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeoNeo

30 41

Kolejna demagogia....jedyne co potrafisz to klepać głupoty! Od lat Włocławek się zwijał, ale wam to nie przeszkadzało. Ważne że Wy mieliście dobrze! Teraz przez oszustwa i kłamstwa dostaliście władze , kupiliście biedny naród za 500 zł. Ale spokojnie ludzie was z tego rozliczą,więc nie opowiadaj głupot tylko rób to za co naród ci płaci. 08:04, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

64 5

To że jesteśmy dymani przez Toruń i Bydgoszcz to fakt, ale żeby nie wpaść z deszczu pod rynnę, to może trzeba by było spytać, co na to Łódź. 08:15, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

16 29

Odłączajta się ino szybko, ale sami, bo jak patrze na te wasze ryje to mi się niedobrze robi i jestem bardzo sfrustrowany. Podobnie mam jak wyczuwam "kundli politycznych" z Platformy Obywatelskiej. Umieścić was chłopcy w jednym lochu, wrzątkiem polewać i uszy zaspawać. No w końcu macie nowy temat do dyskusji: Włocławek przyłączyć do województwa łódzkiego! Jednak najpierw panowie profilaktycznie do lekarza na konsultacje! Chmielewskiemu włożyć do buzi smoczka i niech sobie possie, wtedy się uspokoi i zaśnie (tzw. uspokajacz) Wydaje mi się, że ssanie smoczka nie wpłynie na jego zgryz... I nie mówicie, że to jest hejt, bo wy sami macie coś nie halo pod sufitem! Ty się zajmij w końcu pisowski misiaczku czymś pożytecznym w życiu, a nie tylko chodzisz i bąki zbijasz. Może wyskocz jeszcze z budową nowej tamy, dworca PKP, bo sprawy już przycichły i warto je odkurzyć. Wczoraj na forach DD posłanka Borowiak i dzisiaj na deser kolejny pisowski misiek.

Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach 08:21, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnaObiektywna

48 9

Niestety to nierealne ale popieram!!!Nie lubię PiSu ale uczciwie muszę przyznać,że Chmielewski ma rację!!!Zagłosowałabym również na Wojtkowskiego gdybym widziała,że faktycznie coś robi dla tego miasta. 08:21, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

torunskatorunska

10 24

Mam pytanie wczoraj po mszy wieczornej w katedrze to próba spóżniona kozy była czy coś innego? 08:22, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anaana

42 9

Jestem raczej "antypisowcem".To co wyrabiają w tej chwili jest karygodne ale gdy zobaczę,że miejscowe pisiory walczą o Włocławek to przy następnych wyborach mają mój głos.Nawet Chmielewski jeśli startowałby na prezydenta:) 08:27, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kttookttoo

29 5

już od początku planów tworzenia nowych województw (z dawnego włocławskiego) wiadomo było że lepiej bedzie nam z Łodzią, bo będziemy drugim miastem, niestety nikt ówczesnych włodarzy tego nie widział. Popieram, mimo że nie pałam sympatią do p. Chmielewskiego. 08:31, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianinwłocławianin

32 8

Myślę, że zmiana województwa to nie realne ale przedterminowe wybory samorządowe wiele by zmieniło na lepsze....
Całbecki i jego PO-wska świta pójdą do lamusa historii 08:33, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatsyata BOBASSeparatsyata BOBAS

4 27

Najważniejsze dzisiaj to: przyłączać, podłączać, ssać, lizać, podsumowywać, komisje powoływać, spotykać się z mieszkańcami, i bredzić od rzeczy w lokalnych mediach, często sterowanych i opłacanych przez zdemoralizowanych polityków w garniturach. Cel główny : ogłupić, mamić, sterować i mamonę zbijać. W ramach demokracji sprawa wygląda niewesoło, ponieważ stworzyli maleńkie ojczyzny ( gminy, powiaty, województwa ), w których grasuje polityczna wataha z domieszką pedagogiki, oligofrenopedagogiki i hipoterapii z własnym zapleczem medialnym (radio, tv) i psychopatią na karku.
Góra celowo przekazała władzę w dół by wiejska, miejska, i powiatowa wataha miała zajęcie. Od czasu do czasu góra zajmuje się sprawami dowodów osobistych, drożdżówkami w szkole, i tym, że wsioki po zmroku mają zakładać błyszczące kamizelki.
Ktoś może zadać pytanie czym się różni psychopata od osoby chorej psychicznie. Nie chcę tworzyć Państwu naukowego bełkotu, bowiem wystarczy porównać Kaczyńskiego z Macierowiczem, aby dostrzec niewielkie różnice. Zdarzają się też wybitne jednostki - pasjonaci z zakresu historii z tytułem naukowym doktora lub doktora habilitowanego. Polityczni psychopaci mogą mieć poważne "zaburzenia" wielkościowe i na dodatek uważają, że ich największym atutem jest ich wspaniały intelekt ( stopień naukowy mgr, dr ), garnitur i wio w teren... Im dłużej należymy do "politycznej watahy", tym psychopatia narasta i stąd owa patologia w garniturach na wysokich stanowiskach. Często u watahy występuje charakteropatia alkoholowa, inaczej psychodegradacja. Jest to zespół nabytych wskutek przewlekłej intoksykacji alkoholowej zaburzeń osobowościowych. To wszystko powoduje otępienie i zero zachowań asertywnych, dominują zachowania manipulacyjne. Niektórzy nawet doznają padaczki na wieść przysługujących diet i poborów. Występują też ciągi pijaczne z bardzo dużą dynamiką. Psychopata polityczny boi się jednej rzeczy: publicznego ośmieszenia w środkach masowego przekazu i wtedy zaczyna być groźny dla samego siebie i otoczenia. To są beneficjenci demokratycznego ustroju, intelektualne pasożyty, albo co gorsza intelektualne szkodniki, opływający w dobrobyt dzięki masie idiotów zwanych na salonach politycznych wyborcami. Jedyna rada na takich: całkowicie odciąć od koryta tzn. zlikwidować posady radnych, znacznie zredukować liczbę posłów, zlikwidować wszystkie diety i inne przywileje. Województwem niech zarządza wojewoda przy pomocy naczelników lub osób z uposażeniem głównego specjalisty. W przeciwnym razie "polska wataha polityczna" zacznie zagryzać się nawzajem... :)

Przyłączajta Włocławek do Łodzi! Przy czym Chmielewskiemu włożyć smoka do buzi i niech ssie, wtedy się uspokoi i zaśnie.

Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach :) 08:36, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

5 29

Odłączajta się ino szybko, ale sami, bo jak patrze na te wasze ryje to mi się niedobrze robi i jestem bardzo sfrustrowany. Podobnie mam jak wyczuwam "kundli politycznych" z Platformy Obywatelskiej. Umieścić was chłopcy w jednym lochu, wrzątkiem polewać i uszy zaspawać. No w końcu macie nowy temat do dyskusji: Włocławek przyłączyć do województwa łódzkiego! Jednak najpierw panowie profilaktycznie do lekarza na konsultacje! Chmielewskiemu włożyć do buzi smoczka i niech sobie possie, wtedy się uspokoi i zaśnie (tzw. uspokajacz) Wydaje mi się, że ssanie smoczka nie wpłynie na jego zgryz... I nie mówicie, że to jest hejt, bo wy sami macie coś nie halo pod sufitem! Ty się zajmij w końcu pisowski misiaczku czymś pożytecznym w życiu, a nie tylko chodzisz i bąki zbijasz. Może wyskocz jeszcze z budową nowej tamy, dworca PKP, bo sprawy już przycichły i warto je odkurzyć. Wczoraj na forach DD posłanka Borowiak i dzisiaj na deser kolejny pisowski misiek.

A może niech Włocławek odłączy się od Unii Europejskiej i przejdzie na garnuszek Chmielewskiego? Ten klient miał być preziem Anwilu i co jest ?

Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach :) 08:41, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

patologiapatologia

25 7

Krzyżacy zawsze budowały swoją siłę na naszym mieście w historii miedzy Toruniem a Włocławkiem można dużo wyczytać. A tych 10 milionów bym nie wziął kazał w dupe sobie wsadzić !!!! A i jeszcze więcej policji i celnej z torunia by się przydał bo mamy duże bezrobocie i ludzie radzą sobie jek mogą żeby przeżyć często kradnąc a przecież można by było ich zamknąć do kryminału za ubóstwo. 08:45, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zwykły obywatelzwykły obywatel

34 13

Brawo Panie Przewodniczący!!! Bardzo dobry pomysł !!! Widać, że Włocławek ma w Panu Sprzymierzeńca!!! 08:46, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

patologiapatologia

18 5

Krzyżacy zawsze budowały swoją siłę na naszym mieście w historii miedzy Toruniem a Włocławkiem można dużo wyczytać. A tych 10 milionów bym nie wziął kazał w dupe sobie wsadzić !!!! A i jeszcze więcej policji i celnej z torunia by się przydał bo mamy duże bezrobocie i ludzie radzą sobie jek mogą żeby przeżyć często kradnąc a przecież można by było ich zamknąć do kryminału za ubóstwo. 08:46, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

torunskatorunska

8 13

widocznie Chmielewskiego nie zna prezio , a może musi zrobić fotke z naszym podobno prezydentem pięknie błysnął wczoraj w Pucku i Gdyni to jest dopiero gwiazda. 08:48, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

37 3

NIe dajcie sie robic w ciula ???? Opole jest mniejsze i ma wlasne województwo, więc chyba nie będzie problemu jak zrobimy Kujawskie z Włocławkiem i Inowroclawiem ?
Co do argumentów zgadzam się w całej rozciągłości. 08:56, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

9 20

Mam temat dla Chmielaka - Pisowskiego misiaczka! Proszę zajmij się nim w ramach pobierania mamony jako radny.

Chodzi o bezpieczeństwo biegających zajączków w okolicach Zespołu Szkół Budowlanych we Włocławku. Tam jest dużo zajęczych nor (jam) i wiesz one sobie biegają bez opieki. Problem polega na tym, że zagrażają im przejeżdżające pociągi i jako radny mógłbyś się tym zająć, przynajmniej zgonić wszystko na prezydenta Wojtkowskiego, że jest mu obojętny los maleńkich zajączków.

Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach :)

08:58, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

26 10

Separatysta BOBAS - wiecznie niezadowolony i krytykujący, może w następnych wyborach wystartujesz i pokażesz jak to się robi. Pewnie się boisz i tylko jako anonim potrafisz krytykować. żałosne 08:58, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mrtnmrtn

24 2

Coekawe, jakie są realne szanse na zrealizowanie pomysłu...pierwssym krokiem chyba byłoby referendum, aby podeprzeć się czymś w walce o odłączenie od złodziei z Torunia... 08:59, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

17 4

O tym jak Toruń już przed wiekami dokładał starań dla "rozwoju " Nieszawy możecie Państwo przeczytać 3 artykuły w poniższym linku.

http://archeowiesci.pl/2014/02/08/nieszawa-odslania-kolejne-sekrety/ 08:59, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

14 7

Separatysta BOBAS - wiecznie niezadowolony i krytykujący, może w następnych wyborach wystartujesz i pokażesz jak to się robi. Pewnie się boisz i tylko jako anonim potrafisz krytykować. żałosne 09:01, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mrtnmrtn

18 3

P.S. liczba mieszkańców Torunia to blisko 200 tys. mieszkańcow, nie 230 tys. 09:01, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

29 5

Są możliwe zmiany ,Koszalin wspólnie ze Słupskiem zabiegają o woj.Środkowopomorskie.
Włocławek do Łodzi, tam będziemy drugim pod względem wielkości miastem województwa. Zobaczcie jak Kutno się rozwija ładnie, a jak Włocławek w kuj. pom. Inowrocław ciąży ku Poznaniowi, także na nich bym nie liczył. Już w 1999 tak powinno być ,że do Łodzi , ale pan poseł Władysław Skrzypek nie chciał nawet słyszeć o takim rozwiązaniu, nie chciał referendum w tej sprawie, by powiat włocławski włączyć do woj. łódzkiego.Gdańsk z kolei to już totalna marginalizacja Włocławka by była. 09:07, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

globkeglobke

10 11

najlepiej utworzyć stare-nowe pod nazwą,,Wartheland z siedzibą w Poznaniu. A włocławek na Leslau/ Weichsel. to może by zapanował jakiś porządek . 09:16, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

5 22

~??? / 08:58, 11.02.2016 " Separatysta BOBAS - wiecznie niezadowolony i krytykujący, może w następnych wyborach wystartujesz i pokażesz jak to się robi. Pewnie się boisz i tylko jako anonim potrafisz krytykować. żałosne".

Przepraszam bardzo, a dlaczego ja mam startować w wyborach? Przypominam Państwu, że przynależność do "politycznej watahy" jest dobrowolna. Wolę być zdrowy na umyśle. Chyba, że tylko po to, aby was publicznie wyśmiewać... Znakomicie wiesz jak to się robi - byle pod siebie... Wierzę, że przyjdzie kiedyś taki czas, że "kundle polityczni" będą się zbierać, bo jak patrzę na te wasze ryje, to mi się niedobrze robi. Smoka wam dać i wazelinę do kieszeni, lecz najpierw zdecydowanie odciąć od koryta i przywilejów, niektórym zakupić spodnie rurki i mp3.

Gdzie cholera te 500 zł? Gdzie likwidacja Gimnazjów? Pisowska wataha szamocze się jak dzik w lesie koło Michelina! Polityczne durnoty, dawać te 500 stów, a nie głupio dyskutować i smarować ludziom oczy wazelinom. Borowiczka dyskutuje, polemizuje, liże, nad czym tu dyskutować, co tu lizać, obiecaliście to teraz dajcie ludziom te 500 stówek, a oni debaty i wazelina... Ten teraz znowu chce do Łodzi ? A ja chce do Płocka się przyłączyć, bo tam mają ZOO.

Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach :) 09:24, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenaLena

12 29

Tak leccie wy zachłanne świnie.
Najlepiej będzie jak zainteresują się tym co dzieje się w naszym mieście. Nie ma kasy może dlatego, że w ciągu kilku lat bulwary były remontowane 2 razy? Może dlatego że budują coraz supermarketów praktycznie jeden przy drugim..
Tylko szkoda, że bezrobocie jest z winy miasta.. No ale cóż trudno jesteście zaślepieni tymi kitami, które są wam wciskane. Najpierw trzeba z Łodzią porozmawiać a później robić wodę z mózgu ludzia, którzy wierzą w ,, Lepsze jutro Włocławka"
Zrobili by coś z osobami bezdomnymi, by zapewnić im coś dobrego.
Szkoda tylko was ludzie. Jesteście zaślepieni tym całym PiS. Włocławek przyłączyć do woj.łódzkiego aż płakać się chce że śmiechu. Ludzie ogarnijcie się i nie dajcie się omamić ponieważ te HIENY tylko na to czekają. A z Łodzią i tak nas nie połączą nie macie o czym marzyć ;) 09:25, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBAS Separatysta BOBAS

7 28

Lenka masz racje. Niech zachłanne świnki sobie lecą! Co teraz zmieni przynależność Włocławka do województwa łódzkiego? W Łodzi też bida! Jak sobie przypominam kiedyś ten temat chyba podejmował b. wojewoda włocławski Wojciech G. ( później łódzki wicewojewoda ) i b. prezydent Władek S. I nic z tego nie wyszło! Wówczas nie był to głupi pomysł, ale w chwili obecnej stał się już głupi i jakby nieaktualny.
Nie podzielam poglądu Pana MK, że Kutno rozwija się bardzo ładnie. Skąd Pan ma takie dane? To już Piątek jest bardziej rozwinięty! 09:43, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lilalila

15 9

Chmielewski dobrze myśli dla siebie i całej jego elity; Dembczynkiego , Jaranowskiego i Borowiak?, dostał propozycje z Połocka- na prezesa Anwilu pod tym pretekstem rzuca hasło przejścia do innego województwa pod Łódź. a w głowie ma Płock . potem powie ,ze nie udało się przejść pod łódź ale dobrym rozwiązanie dla Anwilu jest Płock bo to się wiąże z petrochemia której własnością jest Anwil. i z uśmiechem na twarzy powie lepiej do Płocka niż należeć do Torunia. To jest cwana ekipa która pod płaszczykiem PISU toruje sobie drogi. Ja mam takie pytanie dla Tej elity Pisowskiej. Z tego co pamiętam od dawna zasiada pan jako radny w mieście już za czasów Skrzypka ,dlaczego wcześniej nie proponowaliście tego przejścia do Płocka czy nawet łodzi tylko lekka ręką Skrzypek z wami podpisaliście ugodę do Bydgoszczy. Niech Pan się nie wygłupia i ludziom wody z mózgu nie robi i szyderczo nie gra na uczuciach ludzkich. Trochę się trzeba zastanowić co sie mówi. Ameryki to pan nie odkrył . Pozwalaliście kroczkami niszczyć włocławek i koniec .Filozof?. Co ci jeszcze obiecał Płock ? 09:49, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadekTadek

23 2

Jest odpowiedź doktora prezydenta Marka Wojtkowskiego na temat słów Jarosława Chmielewskiego. Prezydent zamierza powołać stałą radę ds. kontaktów z Toruniem. 09:51, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

22 5

A to już głupota mówic, ze nie ma pieniedzy w miescie, bo ktos bulwary robil, czy buduja sie markety - z tego co wiem to stawia je osoba prywatna, a nie miasto...
Samo dofinansowanie toruńskiego mostu to więcej pieniędzy, niż Włocławek dostał przez te wszystkie lata...a Toruń nie jest nawet 2 razy wiekszy..
Owszem problem stanowią betonogłowi zarządcy miasta...zero ambitnych projektów..nawet nie potrafią walczyć o jak największ? pule srodkow unijnych...tylko rezygnuja ze wszystkiego...przebudowa Pl. Wolnosci nie, dalsza kontynuacja budowy obwodnicy po 2 pasy w kazdym kierunku nie, bydowa nowej drogi dla Michelina w standardzie 2x2 pasy nie, budowa nowego mostu nie...nie rozumiem dlaczego ze wszystkiego sie rezygnuje i nie ma checi zdobyc pieniedzy na jak najwieksza liczbe POTRZEBNYCH INWESTYCJI dla rozwoju miasta 10:00, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do~LenaDo~Lena

27 5

Prostacki wywód, każdy ma prawo do swojego zdania, ja nie popieram pis, ale z tym sie zgadzam 10:02, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SirNickSirNick

16 5

Łódź sama ma problemy z zatrudnieniem. To taki drugi większy Włocławek. Do tego jest strasznie daleko. Jak oni to wydzielą?
Może odrazu z trójmiastem niech sie połączą. Będą mogli się pochwalić dostępem do morza.
Uważam, że kombinacje z Płockiem to jedyna możliwość. Bdg i Trn nawet nie będą za nami płakali. 10:05, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadekTadek

13 1

Teraz merytorycznie co do przyłączenia Włocławka do województwa łódzkiego. Od 1984 roku do dziś w Łodzi ubyło ponad sto tysięcy mieszkańców ! Link poniżej.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/2175756,w-szybkim-tempie-ubywa-mieszkancow-lodzi,id,t.html 10:11, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NARRATORNARRATOR

13 3

Co da zmiana Torunia na Łódź? Mając takich przedstawicieli to będziemy zawsze rolowani. Panie Jarku, myślisz,że w Łodzi powiedzą ,, jesteście drugim miastem w województwie, macie 100 mln na przedsiębiorczość''?Każdy chce dobrze dla swojego miasta, a Wy drodzy włodarze jesteście po prostu nieskuteczni. I niestety teraz to możemy się porównać nie z Toruniem, a Kutnem i Grudziądzem. Staczamy się drogi Włocławku, gdzieś popełniono błąd...... 10:16, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zadzad

5 2

Wkrótce na portalu radia eMKa. Prawda o działalności Fundacji Caietanus.
82 0
Także.
Kto zadłużył szkołę w roku 2012 i braku odpowiedzialności ówczesnego kierownictwa szkoły za przyjmowanie dzieci zdrowych.
- See more at: http://radioemka.pl/article/2016/02/07/zespol-szkol-nr-3-we-wloclawku-przy-ul-nowomiejskiej-21#sthash.Z5fb7Lkx.dpuf 10:39, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CichopekCichopek

11 10

Panie Chmielewski czy Pan wie jak kupić dziecku śpioszki - tak do 600 zł? Jest pan taki przystojny i mądry, że mam już mokro w kroku...
Wielbicielka Kasia. 10:40, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qwqw

14 5

Najlepszym wyjściem byłoby wprowadzenie podziału znanego z PRL. 10:57, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnejskiOnejski

10 10

Dyskusja o dupie Maryni wywołana tylko dla poklasku. Dajecie się manipulować przez cwanego polityka, który doskonale wie, ze jest to nierealne. Taka sztuka dla sztuki , byle ciemny naród czymś zająć. Jeden baran każe wam beczeć, a wy od razu beczycie na jego zawołanie. Żałosne!! 11:05, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Cichopekdo Cichopek

10 5

Qrwa,że też takie debilki jak ty faktycznie żyją.Słyszy się o takich idiotkach ale widząc wpis aż trudno uwierzyć!!! 11:07, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Onejskido Onejski

10 5

Dokładnie jak bym czytała o Wojtkowskim!!! 11:08, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZgrzytZgrzyt

11 5

"Tam będziemy zupełnie inaczej postrzegani jako drugie co do wielkości miasto w województwie - mówi Jarosław Chmielewski (PiS), przewodniczący Rady Miasta Włocławek i szef struktur partii rządzącej w naszym mieście."
----
Jasnowidz - kurza jego twarz! Co ten pan wie o Łodzi? Kiedy był ostatnio w Łodzi ?! Co wie o sytuacji ekonomicznej i finansowej Łodzi i tego województwa! Czy widział zamknięte zrujnowane fabryki łódzkie i województwa łódzkiego? Czy ma pojęcie o ile zmniejszyła się populacja mieszkańców Łodzi i tegoż województwa! ja jestem przynajmniej tam raz w miesiącu. rozmawiam z ludźmi bywam w instytucjach!

PANIE CHMIELEWSKI, do kurki nędzy! To nie sprawa terytorialna. To problem samorządu, który nie ma jajec! To także problem jałowych umysłowo radnych! Dowodem mego stwierdzenia jest kwestionowanie pod kątem przepisów prawa przez wojewodę Kuj.pomorskiego wydawanych zarządzeń i utrzymywanie ich wbrew przepisom prawa.
Współpraca - to do cholery przede wszystkim LUDZIE, a nie podział terytorium, moim zdaniem! Jeżeli ktoś nie umie walczyć o swoje, o nasze - to zrezygnować powinien z pełnionych funkcji i nie stwarzać złudzeń, że umie robić to, co robi!
11:50, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LenaLena

9 11

Czasem się zastanawiam czy macie mózgi... Przykre dla niektórych ale nasze miasto to jedena wielka melina zabita dechami. Nic tutaj się nie dzieje. Jesteście zaślepieni tymi co wciskają wam największe gówno, a wy łykacie to jak świeże bułeczki.
To jest nie możliwe, że Włocławek przy łączą do woj.łódzkiego. Tam też jest bezrobocie ( jak wszędzie ).
Zastanawiające jest to czemu w to innych miastach są wyremontowane np Dworce a ,, nasze " pieniądze są wrzucane w błoto. Jesteście tak naiwni i myślicie,że w łódzkim będzie lepiej. Bzdura. Będzie tak samo jak jest teraz. Włocławek to tylko brud i nędza.
Robione są drogi najtańszym i kosztami, byle było zrobione. A za kilka lat i tak trzeba będzie od nowa remontować drogi. Dziura na dziurze, dziurę przegania. Ludzie przejrzyjcie na oczy z brudnych mydlin wygłaszanych
Przez Pis'owskie bydło.
Zacznijcie myśleć samodzielnie to nie boli. Jak wam pasuje takie rozwiązanie, droga wolna zachłanne glizdy. A co do:
Separatysta BOBAS bardzo dobrze mówisz ;).
Musicie się z tym pogodzić, że nasze miasto to melina zabita dechami. Gdziekolwiek Włocławek by nie został przydzielony zawsze ale to zawsze będzie JEDNA WIELKA MELINIARSKA DZIURA.
Miłego dnia, buziaczki ;)
11:52, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

okooko

12 5

To ja Krzysztof Kowalski radny Rady Miasta we Włocławku.
Przez politykę do władzy ( koryta)
275 1

Krzysztof Kowalski - ur. 06.10.1967 r. Były dyrektor Zespołu Szkół nr 3 we Włocławku 29.12.2015 r. zostanie zaprzysiężony na funkcję radnego Rady Miasta Włocławka. Będzie to wybór uzupełniajcy ponieważ z funkcji radnej musiała zrezygnować posłanka Joanna Borowiak.

Kim jest Krzysztof Kowalski?

Przede wszystkiem wieloletnim nauczycielem w Zespole Szkół nr 3 we Włocławku,działaczem Prawa i Sprawiedliwości. O sobie mówi, że jest "czysty". Co oznacza to słowo w ustach K.Kowalskiego? Chyba tylko to, że się myje. Bo o czystości sumienia mowy być nie może.

W maju 2012 roku ówczesny Prezydent Włocławka Andrzej Pałucki zdecydował się odwołać Kowalskiego z funkcji dyrektora Z.Sz. nr 3. Wydział Kontroli Urzędu Miasta wykazał, że dyr Krzysztof Kowalski wielokrotnie naruszył dyscyplinę finansową na łączną kwotę 21.000.oo zł. Na tę kwotę złożyło się: lanie paliwa do prywatnego samochodu+doładowania osobistego telefonu komórkowego ( za pieniążki szkolne). Inny zarzut to sprzedaż szkolnej tokarki prywatnej firmie bez zgody prezydenta Pałuckiego i obowiązującej procedury.

Dyrektor ZS nr 3 za nic miał obowiązujące przepisy bo bez wymaganych procedur zatrudnił pracownika do księgowości. Przyjął też do pracy osobę na stanowisko zastępcy gł.księgowego, osobę bez wymaganych kwalifikacji. A żeby było weselej należy dodać, że takie stanowisko nie firgurowało w wykazie stanowisk Z.Sz. Rządząc szkołą jak prywatnym folwarkiem K.Kowalski zatrudnił także koserwatora. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że spec od konserwacji dostał 2 umowy o pracę, obie na pół etatu na wykonywanie jednej i tej samej pracy. W tym samym roku 2 nauczycielki złożyły zawiadomienie do włocławskiej prokuratury, że K.Kowalski naruszył ich prawa pracownicze. Sprawa została umorzona ponieważ strony doszły do porozumienia.

Największą szkodę dyr Kowalski wyrządził samej szkole.

Zespół Szkół nr 3 we Włocławku to szkoła specjalna, w której uczy się ponad 300 dzieci. "Szkoła specjalna ? tym terminem obejmujemy wszystkie jej stopnie (przedszkola specjalne, szkołę podstawową zawodową i różne formy szkolenia dla dorosłych w ośrodkach zawodowej rehabilitacji). To instytucja , w której kształci i wychowuje się dzieci z różnymi zaburzeniami, upośledzeniami, które nie mogą uczęszczać do szkoły normalnej lub nie mogą sprostać wymogom tej szkoły" - cytat ze strony - wykłady org.

Krzysztof Kowalski przyjmował do szkoły dzieci zdrowe, bez orzeczenia o niepełnosprawności. Szkoła dostaje z Ministerstwa Edukacji Narodowej dotacje, które zależą od stopnia niepełnosprawności. Kwoty te to przedział między 20.000.oo zł. a 45.000.oo zł. (rocznie). Dzięki taki działaniom miasto musi zwrócić MEN kwotę zbiliżoną do 1 mln. zł. Aż dziw bierze, że ta niegospodarność nie została zgłoszona do prokuratury.

Mówi rzecznik prasowy Miasta Włocławka Bartłomiej Kucharczyk "..........Z.Sz. nr 3 nie musi zwracać do MEN-u żadnych pieniędzy. Ten obowiązek ciąży na UM......."

Cajetanus - to fundacja, która działa na terenie szkoły nr 3. Czy ma prawo funkcjonować? Tak. Zdanie to podziela obecna dyr szkoły Katarzyna Migdalska - "...fundacja działa na rzecz dzieci i ja tę współpracę bardzo sobie cenię - mówi Pani dyr......". Jednakże co innego jest działanie na rzecz, a co innego robić sobie ze szkoły biuro dla fundacji. Nie trudno zgadnąć, że czołową postacią fundacji jest właśnie Krzysztof Kowalski.

Grupa nauczycieli chcąca zachować anonimowość mówi:".... trudno się pracuje z K. Kowalskim. Jak dowiedział się, że zostanie radnym to zaczął się "chwalić", że teraz to on zrobi porządki. Zaczął straszyć, że będzie zwalniał, że znów zostanie dyrektorem szkoły, że znów wprowadzi swoje rządy..."

No i trafił nam się radny. Czy będzie wsparciem dla PiS-u, czy jej czarną owcą?
- See more at: http://radioemka.pl/article/2015/12/28/to-ja-krzysztof-kowalski-radny-rady-miasta-we-wloclawku#sthash.QTtu3PJ4.dpuf 11:52, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KacperKacper

7 2

Cytując mądrego człowieka, powiem, że " nie z każdym durniem należy dyskutować". 12:20, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

12 3

Państwo nie ma zysków z gospodarki(ponieważ sprzedaliśmy za łapówki obcym koncernom) to teraz będziemy doić naród.Z Poważaniem,Leszek Balcerowicz grupa soros. 12:34, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

7 5

A TYLE LAT W SEJMIKU KWITŁA CICHA KOALICJA POPIS A TERAZ BE , JAK KTOŚ PISZE ,ZE WE WŁOCŁAWKU RZĄDZI PIS TO CHYBA NIE ZNA ZASAD. RZĄDZI PREZYDENT A POJEDYNCZE RODZYNKI TO TU TO TAM NIE MAJĄ ŻADNEGO ZNACZENIA. NA ŁAWECZCE PIS W RADZIE TYLKO CHYBA 2 OSOBY, KTÓRE NIE MAJĄ ZWIERZCHNIKA Z PO. 12:52, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KujawiakKujawiak

4 7

Czy Rosja uratuje Europę?
Czy Rosja uratuje Europę?
foto: Wikimedia Commons/CC
Ameryka chce przetrwać. Ale nie chce przetrwać jako ktoś równy pomiędzy równymi. O nie! USA chcą przetrwać jako hegemon ludzkości, jako najwyższy władca planety, jako niezastąpiona nacja. Bo tylko to gwarantuje w Stanach dobrobyt i spokój społeczny, gdyż wyczerpały się surowce i pozostały tylko drukarnie dolarów. Pracują pełną parą i mnóstwo zielonych papierków z napisem ?In God We Trust? zalewa świat. A więc zmusić trzeba cały świat, żeby handlował w amerykańskich dolarach, żeby kupował amerykańskie obligacje i inne bezwartościowe już papiery, żeby w Ameryce nie było rewolucji, żeby żydoanglosascy oligarchowie nie musieli się obawiać degradacji.
http://alexjones.pl/aj/aj-swiat/aj-polityka-na-swiecie/item/58760-czy-rosja-uratuje-europe 14:15, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do lenado lena

11 5

Melina zabita dechami? Może warto abyś czasem wyszła z domu to zobaczysz coś więcej. Dla nas najlesze byłoby woj.włocławsko-kaliskie. W Kaliszu też nie przepadają za Wielkopolską,a płock? Jak świat światem płock Włocławkowi nigdy nie był bratem 14:18, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do~ LenaDo~ Lena

11 6

To wypierd...j jak ci nie pasuje chory z nienawisci debilny człeczku, kto rządził przez tyle lat czerwoni , to im podziękuj za tą melinę, co za patologia 14:53, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@...@...

11 4

Panie Chmilelnicki - nie zwracaj pan wyborcom głowy pierdołami tylko przyPOmnij pan koalicjantowi Wojtkowskiemu co obiecał wyborcom ...emeryt wie że takim jak Pan oPOwiadanie piredół wychodzi najlepiej ale wyborcy czekają na KINKRETY I NA 300 miejsc pracy rocznie a nie fontanny i hale sPOrtowe albo baseny !!! Wyborcy nie maja na czynsz i inne opłaty i czekają w rocznych kolejkach do lekarzy specjalistów ...więc POgoń pan koalicjanta i zamiast marnować czas na ,,cobybyłogdyby''... 15:06, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

666666

11 3

- A co na to Petru? 15:27, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lena Lena

6 7

Jakie perspektywy daje Włocławek młodemu pokoleniu?
Żadne. To jest miasto dla emerytów.
Miasto jest brudne i zaniedbane. Nic nie ma do zaoferowania np turystą. Małe dzieci bawią się na zdewastowanych przez pijace nastolatki placach zabaw. A właściciele psów z placu zabaw robią toaletę dla swoich ulubieńców.
15:45, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wlocek369Wlocek369

7 2

Z tego co pamiętam to do 1938 roku włocławek należał do województwa Warszawskiego. 16:02, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

5 3

@ Wlocek369 / 16:02, 11.02.2016 Od kwietnia 1938 do woj. Pomorskiego z siedzibą w Toruniu i już do wybuchu II wojny był spadek dynamiki rozwojowej Włocławka. Po II wojnie światowej o czym niewielu wie, przez krótki czas funkcjonował we Włocławku Urząd Wojewódzki. 16:35, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

9 4

Bardzo dobrze, może powołać województwo KUJAWSKIE Włocławek- Inowrocław, a odłączyć się od woj, K.P. Należy pamiętać nigdy Krzyżak (TORUŃ) Tyfus (BYDGOSZCZ) z WŁOCŁAWKIEM) nie był bratem, a tego chłopka z Dąbia to odwołać zrobić referendum i go w........ To jest takim samym Prezydentem jakim był posłem tylko biernym. Taka sama była Prezydentem ta dziewucha z czworaków z WIEŃCA : (PALIŃSKA). 16:40, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robotrobot

6 4

To nie tylko muzyk z grzywką, ale i śp poseł SLD i inni parlamentarzyści popierali kuj-pom przeciw pomysłowi ówczesnej władzy. I co z tego wyszło widzimy dziś. Czy lepiej z Łodzią myślę że tak. Panie Chmielewski działaj! 17:08, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

radzioradzio

6 6

jeśli ktoś myśli że będziemy się liczyć w województwie Łódzkim to jest w dużym błędzie i chyba jak to mówił to był pod wpływem niezłego zielska! Łódź jest 7 razy większa od Włocławka i zje nas jeszcze bardziej niż Toruń z Bydgoszczą, a dlaczego? bo sama jest w fatalnym stanie i nawet na swój region nie oddziaływuje za dobrze!
Prawda jest taka że NIGDY nie byliśmy na poziomie ani Torunia ani Bydgoszczy i porównywanie do tych miast to jawna kpina i mydlenie oczu zwykłym mieszkańcom. Toruń zawsze był bardziej uprzywilejowanym miastem i doprowadził to takiej sytuacji które nie potrafiło żadne inne miasto - mianowicie w 1998 roku będąc prawie dwukrotnie mniejszym miastem od Bydgoszczy wytargowało dla siebie status stolicy województwa - W KTÓRYM REGIONIE INNE MIASTO ZYSKAŁO TAKI STATUS? Czy Gdańsk się dzieli z Gdynią? Olsztyn z Elblągiem? Katowice z Częstochową? NIE! Nasze miasto zawsze było w cieniu Torunia, nawet przed 1998 niby mieliśmy swoje województwo ale urzędy centralne były w Toruniu dla woj. włocławskiego i toruńskiego... Toruń ma porpostu silnych polityków którzy zawsze stoją ponad podziałami.
Kolejna bzdura to nowe województwo jakieś kujawskie. Będzie to najsłabsze w całym kraju i nigdy od dna się nie odbije, poza tym Inowrocław nie zechce być z nami pod żadnym względem no i oczywiście żaden rząd nie zgodzi się na jego powstanie, jeśli ktoś myśli inaczej to chyba również ćpał zioło. Poza tym co nam da nowe wojewóztwo włocławskie? TYLKO KOLEJNYCH URZĘDASÓW! NIC WIĘCEJ! A CHYBA NIE O TO CHODZI ŻEBY PARTIE MIAŁY KOLEJNYCH FAGASÓW DO OBSADZANIA I TO JESZCZE ZAPEWNE SPADOCHRONIARZY Z INNYCH REGIONÓW 17:56, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cichopek Cichopek

9 10

A może by tak Włocławek i gminę Lubraniec połączyć z Częstochową? Tam jest Jasna Góra i to może was wzmocnić!
Kasia 18:13, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojtek Wojtek

5 2

Panie Chmielewski, o włączeniu byłego województwa włocławskiego do tworzonego województwa łódzkiego jako jeden z pierwszych mówił radny rady Miasta Arkadiusz Horonziak, a więc czy przy ogłaszaniu pomysłów nie powinieneś Pan powoływać się na ich autorów? 18:35, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

6 1

Ci ludzie za wymyślanie kwadratowych jaj i plecenie bzdur biora z naszych podatków ciężką kasę . Jaki z nich pożytek ? Aby tylko robić szum wokół własnej osoby. A gdzie inwestycje? Nowe miejsca pracy ? 19:11, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

włocławianinwłocławianin

6 1

moim zdaniem to powinno być województwo kujawskie gdzie w którego skład by wchodziły ziemie kujawski od Kruszwicy po Dobrzyń 20:09, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PeWuPeWu

7 9

A tu sobie pierdyknę kreseczkę, tam podziałkę, tu granicę...
Włocławek do Łodzi, wykropkuję, ooo... wyszło że do Berlina?
A co! A tak! Kto bogatemu zabroni! ;)

Proponuję całą Polskę w ogóle przenieść. Może do Oceanu Spokojnego? 20:38, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlgebraAlgebra

5 1

Myślę że PIS powinien pomyśleć o 49 okręgach wyborczych. My mamy okręg razem z Toruniem . Możemy mieć najwspanialszych kandydatów np. do senatu ale Toruń nas zawsze przegłosuje. Pani premier Szydło startowała z okręgu Chrzanów. Byłem tam to male miasto. 22:04, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RealistaRealista

3 5

A czemu nie do województwa wielkopolskiego? Tam też będziemy drugim miastem pod względem wielkości. A może do mazowieckiego? Tam będziemy trzeci ale prawie równi z drugim Płockiem. Panie i Panowie, nie dajmy robić z siebie idiotów! 23:47, 11.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do qwdo qw

2 5

W PRL Wloclawek nalezal wlasnie do.....Wojewodztwa Bydgoskiego.I ty chcesz powrotu do podzialu z PRL.? 07:59, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

3 1

Do 15-16 wieku WIEŚ Łódź byla własnością miasta Włocławek(najpierw miasta książęcego a pozniej biskupiego) 08:09, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

4 3

"W PRL Wloclawek nalezal wlasnie do.....Wojewodztwa Bydgoskiego.I ty chcesz powrotu do podzialu z PRL.? "

Ja chcę powrotu do przepięknych czasów PRL, do lat mojej młodości, gdzie ludzie czuli się bezpiecznie, kwitł przemysł, przyjaźń między ludźmi, przybywało placówek oświatowych, kler znał swoje miejsce, i wszystko toczyło się jakimś normalnym torem.
Dzisiaj, niestety, kundel polityczny "posuwa" drugiego kundla politycznego, podsłuchy, mamienie ludzi bzdetami, życie całkowicie bez jałowe, bez żadnej idei, aby się tylko nachapać, naubliżać drugiemu człowiekowi i skargi pisać. Nawet stanowisko sprzątaczki w "miejskim szalecie" jest z nadania politycznego. Qurwa i te garnitury, stopnie naukowe doktora, wszystko poraża. Zachód z USA zniewolił was całkowicie, doprowadził, że wasze mózgi nie mają żyłki łączącej kończyny dolne z górnymi, jesteście takimi bezpłciowymi indorami, zwłaszcza wataha polityczna... Nigdy nie przyszło mi nawet na myśl, że ta pseudo wolność uczyni z was zwykłych zasrańców i intelektualnych pasożytów. 08:37, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separatysta BOBASSeparatysta BOBAS

4 5

Chciałbym jeszcze dodać, że moim marzeniem jest, aby tych politycznych... z PO, PiS-u, SLD i inne przystawki, zamknąć w jednej celi ZK w Mielęcinie i nakazać uprawianie miłości francuskiej, i to bez żadnego mi wyjątku, wszyscy w kółeczko i po kolei masowanko, skakanko, lizanko... Byłaby to największa w historii koalicja miłości francuskiej. Duchowieństwo by mogło dołączyć do owej zabawy... Przepraszam was wszystkich bardzo, że takie mam o was zdanie, ale tak was odbieram, być może subiektywne, ale własne! 08:55, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Separatysta BOBASDo Separatysta BOBAS

3 4

I VICE-VERSA !!! 09:06, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MGMG

4 3

~Separatysta BOBAS / 08:55, 12.02.2016
Przyłączam się do przedmówcy(~Do Separatysta BOBAS / 09:06, 12.02.2016 ). Od wczoraj tak się rozbrykałeś,że zaczynasz klepać co ci ślina na język przyniesie. 09:17, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@...@...

4 3

Panie Chmilelnicki - nie zwracaj pan wyborcom głowy pierdołami tylko przyPOmnij pan koalicjantowi Wojtkowskiemu co obiecał wyborcom ...emeryt wie że takim jak Pan oPOwiadanie piredół wychodzi najlepiej ale wyborcy czekają na KINKRETY I NA 300 miejsc pracy rocznie a nie fontanny i hale sPOrtowe albo baseny !!! Wyborcy nie maja na czynsz i inne opłaty i czekają w rocznych kolejkach do lekarzy specjalistów ...więc POgoń pan koalicjanta i zamiast marnować czas na ,,cobybyłogdyby''... 11:55, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

misyogi74misyogi74

1 1

Tu nie chodzi o odłączenie się od Kujaw, tylko najlepiej byłoby odłączyć się od PO i PIS. Niech lecą na księżyc tam sobie eksperymenty. Dmuchają nas bo takich mamy przedstawicieli, którzy tylko o stołkach myślą. Województwo kujawsko-pomorskie jest najwspanialsze w całej Polsce, tylko media i pseudopolitycy wmawiają Nam że jest inaczej. POPIS na księżyc i od razu będzie lepiej. Wystarczy Nas tylko mądrze wypromować. Pozdrawiam 14:49, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

misyogi74misyogi74

1 2

Tu nie chodzi o odłączenie się od Kujaw, tylko najlepiej byłoby odłączyć się od PO i PIS. Niech lecą na księżyc tam sobie eksperymenty. Dmuchają nas bo takich mamy przedstawicieli, którzy tylko o stołkach myślą. Województwo kujawsko-pomorskie jest najwspanialsze w całej Polsce, tylko media i pseudopolitycy wmawiają Nam że jest inaczej. POPIS na księżyc i od razu będzie lepiej. Wystarczy Nas tylko mądrze wypromować. Pozdrawiam 14:57, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Separtsyta BOBASSepartsyta BOBAS

4 3

Do MG

Nie cykaj polityczny "platformiarski" pigmeju ! Moim zdaniem Korwin słusznie ongiś porównał największe partie polityczne... do świń , które z napisami poszczególnych partii wypuścił przed sejmem. Ta polityczna hołota pluje wam w twarz i zwala wszystko na PRL . Dosłownie wszystko lecz sama nie potrafi nic.
Politycy i ich działania to raczej mafijna legalna organizacja, która zapomina, że to właśnie ONI reprezentują nas, i to ONI są dla NAS, a nie my dla nich. Czasami mam wrażenie, że jesteśmy im potrzebni tylko, by oddać głos w wyborach, by można było mówić o naszym kraju i rządzie jako DEMOKRATYCZNYM. Reszta jest już fikcją, z której nawet Lem mógłby długo czerpać i tworzyć swoje wspaniałe opowiadania S-F...
Tak więc siostry i bracia rodacy, szykujcie maść na otarcia, smarujcie Wasze szanowne cztery litery, bo wkrótce znowu będziemy wydymani... bez mydła. Wydymali nas "polityczni kundle" z PO i za chwile wydymają nas "polityczne kundle" z PiS-u. To tylko kwestia czasu... A SLD niech szuka pływającej sceny za prawie dwie okrągłe bańki... Jak to było z tą pensją w szpitalu b. prezydenta Pałuckiego, który miał ponoć zgłosić swoją gotowość do roboty po oderwaniu go przez "watahę demokratyczną" od koryta? Przypomnijcie ludzie o tym powrocie do szpitala, bo to jest bardzo ciekawy wątek. Jednocześnie uprzejmie proszę Pana J. L. aby spróbował napisać książkę o sprzedaży majątku włocławskiej Fabryki Porcelany. Chce wiedzieć jak do tego doszło i kto brał w tym udział!

Separatysta BOBAS z DONBASU w pampersach! 16:04, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polska XPolska X

0 2

Ta czarną mafię należy wysłać do Putina!!!!!!!!! 19:03, 12.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kiniakinia

3 1

Tych co piszą, że Łódź jest strasznie daleko od Włocławka zapraszam do zerknięcia na mapę Polski. Między Łodzią, a Włocławkiem jest około 100km, tyle samo co między Włocławkiem, a Bydgoszczą. 21:11, 13.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teklatekla

1 1

Separatysta BOBAS chcesz do Płocka, bo tam mają ZOO? To zapraszam do Łodzi do ZOO, zwłaszcza za jakiś czas po remoncie za 3 lata, kiedy powstanie Orientarium http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/9145603,orientarium-w-lodzkim-zoo-znamy-szczegoly-inwestycji-wizualizacje-wideo,id,t.html 21:21, 13.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

teklatekla

1 0

Separatysta BOBAS chcesz do Płocka, bo tam mają ZOO? To zapraszam do Łodzi do ZOO, zwłaszcza za jakiś czas po remoncie za 3 lata, kiedy powstanie Orientarium http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/9145603,orientarium-w-lodzkim-zoo-znamy-szczegoly-inwestycji-wizualizacje-wideo,id,t.html 21:25, 13.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robert85robert85

5 0

Piszecie o zatrudnieniu w Łodzi, ze tak źle, że to drugi większy Włocławek. Miałem okazję starać się o pracę w obu miastach. We Włocławku jak nie masz znajomości lub nie stać cię na własny biznes żyjesz na zasiłku łapiąc co jakiś czas dorywczą pracę, głównie na wyjazdach. W Łodzi może nie jest idealnie, ale pracę można dostać w każdej chwili, jest dużo ofert dla pracowników produkcyjnych, już samo to ratuje wielu ludzi przed bezrobociem. 21:28, 13.02.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%