Zamknij

Komentarze po II Półmaratonie Włocławskim . Kierowcy wyganiają biegaczy do lasu

13:35, 12.10.2015 G.S
Skomentuj Wielu kierowców, którzy zdecydowali się wyjechać na miasto w półmaraton musiało stać w korkach. Fot. Ł. Daniewski Wielu kierowców, którzy zdecydowali się wyjechać na miasto w półmaraton musiało stać w korkach. Fot. Ł. Daniewski

Po niedzielnym półmaratonie znów dostało się organizatorom imprezy i biegaczom od kierowców. Mimo ostrzeżeń o zablokowanych ulicach i utrudnieniach na drodze, mało kto z powodu biegu zrezygnował z wyjazdu autem na miasto. Były korki i nerwy. - Niech biegają po lesie, albo wokół stadionu - pojawiły się komentarze. Czy Włocławek nie nadaje się na półmaraton?

500 uczestników II Włocławskiego Półmaratonu zajęło miasto w niedzielę na blisko cztery godziny, ale dla wielu kierowców było to o cztery godziny za długo.

Wielu kierowców najwyraźniej dowiedziało się o biegu dopiero, kiedy wyjechało w miasto. Już w trakcie imprezy na naszym portalu zaroiło się od negatywnych komentarzy (pisownia oryginalna).

- T R A G E D I A !!! - grzmiał internauta o nicku "kierowca" - apel do organizatorów: trzeba lepiej zasygnalizować trasę maratonu lub na poszczególnych ulicach (np. pod tabliczkami z nazwami ulic) wywiesić informację kilka dni wcześniej, że w dniu tym i tym w godz tych i tych dana ulica będzie nieprzejezdna. To co się dziś działo w centrum miasta to wielka porażka, totalna dezorientacja, samochody jeździły pod prąd, niesamowite korki i szkoda słów... Trzeba było mieć nie tylko zdrowe nerwy ale...

"KASIĘ", zdenerwowało, że przez biegaczy nie może przygotować się do Wszystkich Świętych: - niedziela dzień kiedy można na jakieś zakupy pojechać tygodniowe, przygotować się przed wszystkimi świętymi to nie bo biegają, (...)Cel może i słuszny ale popieram że nie przez miasto kosztem innym mieszkańców, dla samych biegających zdrowiej przez las albo odpowiednią ilość okrążeń po stadionie OSIR przecież wyremontowany

"Jak w Indiach"

Niektórzy kierowcy opisywali dantejskie sceny dziejące się na ulicach: "Ona" relacjonowała sytuację przy "pchlim targu" przy al. Kazimierza Wielkiego. - Z podporządkowanych wyjeżdżali nam jakby byli z pierwszeństwem, na trzeciego, pod prąd na boki normalnie jak w Indiach.... Szkoda ze tam policji do kierowania ruchem nie postawili bo dziś ładnie by uzbierało się mandatów.... Masakra

Wielu komentujących chciałoby wyprosić biegaczy poza miasto. - Jest u nas we Włocławku pełno lasów więc po co biegać po mieście i korkować go skoro można biegać w lesie,cisza,spokój i samo zdrowie,czystsze powietrze  - radzi "xxx"

Na "pchełki", do Kauflandu

Co na to organizatorzy II Włocławskiego Półmaratonu?

- Malkontenci będą zawsze - komentuje Marek Wódecki z Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego Kujawskiej Szkoły Wyższej,  jednego z organizatorów biegu. - Każde szanujące się miasto organizuje duża biegową imprezę, a mieszkańcy z tego się cieszą. Jeżeli 3 godziny w roku, w niedzielę nie pojadę, to chyba nic mi się nie stanie. Mamy nie organizować biegu, bo ktoś, jak w każdą niedzielę, musi dojechać "na pchełki", czy do Kauflandu? Zrobiliśmy wszystko, żeby przygotować kierowców, informowaliśmy o utrudnieniach z wyprzedzeniem.

Piotr Janicki, naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji uważa, że upłynie kilka lat zanim włocławianie przyzwyczają się do imprez biegowych. Ocenia, że II Włocławski Półmaraton był lepiej zorganizowany i zabezpieczony niż I.

- Wielu kierowców było wyrozumiałych, ale część wyładowywała negatywne emocje na policjantach - mówi Piotr Janicki o tym co działo się w niedzielę. - W miejscach, gdzie stali funkcjonariusze, kierowcy nie musieli długo czekać. Ruch był dość płynny.

Organizatorzy i policja są zgodni: - Półmaraton to dobra promocja miasta. Z każdym rokiem powinno być lepiej. Zawsze będzie, ktoś komu to się nie będzie podobać.

W przyszłym roku  na ulicach Włocławka odbędą się dwie imprezy biegowe: w sierpniu bieg "Cud nad Wisłą", w październiku III półmaraton. 

(G.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(75)

mm

62 99

Imprezy niech są, tylko wczoraj strażnik miejski kazał mi wjechać w zamkniętą ulicę. Przy okazji takich imprez służby powinny być odpowiednio przygotowane. 13:41, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

mm

69 99

Wódecki, chcesz wyłapać? 13:43, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

134 94

Ludziom nic nie pasuje. Impreza świetna. Gratulacje 13:48, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

agnesagnes

89 104

I kto pozwolił biegać po jedynym moście w ten sposób BARDZO utrudniając życie mieszkańcom Zawiśla. Dlaczego nie było ruchu wahadłowego przez most? Dlaczego był on wyłączony dla kierowców. Znów dyrektor sekretarka nie pomyślała? 13:49, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

flisflis

83 93

Poprosimy o wyjśnienia w jaki sposób pan Wódecki został dyrektorem placówki bez konkursu? 13:50, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamamama

115 90

Super imprezy i niech bedzie ich jak najwiecej. A kierowcy ,no coz narzekali,narzekaja i narzekac beda bo to wielki problem dojsc np do celu 100 albo 500 metrow. Bo najlepiej by bylo jakby samochodem wjezdzalo sie do sklepu,banku czy klatki schodowej. Ech kierowcy, wygodniccy zrozumcie innych . 13:51, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

75 123

Wszystko można by zrozumieć, gdyby to była impreza z prawdziwego zdarzenia, z zawodowcami i chociaż półzawodowcami a nie bandą "biegaczy", co to mocni są tylko w twarzach, a jakby co to ledwie biegli. W imię czego amatorszczyźnie ma się oddawać ulice, nawet na 4 godziny w roku? 13:54, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miecz.gralmiecz.gral

78 113

Było więcej kierowców, którzy przeklinali niż tych co biegali. A może tak organizatorzy biegu zapytali włocławian w jakiejś internetowej sondzie czy się zgadzają na zakorkowanie miasta. Nie pomyślano o osobach chorych lub z chorymi dziećmi, z którymi trzeba dojechać do lekarza. 14:02, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dd

91 74

To niech ci co im się nic nie podoba sobie idą do lasu, i na zdrowie im to wyjdzie, jak zamiast samochodem pojadą rowerkiem.
Najpierw marudzenie, że się "nic w tej dziurze nie dzieje", a jak się dzieje to też źle. 14:11, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dd

76 64

To niech ci co im się nic nie podoba sobie idą do lasu, i na zdrowie im to wyjdzie, jak zamiast samochodem pojadą rowerkiem.
Najpierw marudzenie, że się "nic w tej dziurze nie dzieje", a jak się dzieje to też źle. 14:11, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowca normalnykierowca normalny

76 92

kierowcy to po prostu w większości ŚWINIE I GNOJE NIE POTRAFIĄCY WYTRZYMAĆ PARU MINUT BEZ JAZDY. 14:12, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BojarBojar

85 70

Wspaniała impreza! Oby takich więcej. Może trzeba by trochę organizację poprawić, bo zdarzało się pojazdy kierować w zamknięte "ślepe" ulice, ale przecież to dopiero II półmaraton. Reasumując Włocławianie dziękują i proszą o więcej! 14:26, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

józekjózek

79 74

Wspaniała impreza Włocławianie zwłaszcza Ci kierowcy co im przeszkadzała taka świetna impreza po prostu zaścianek jak wam się nie podoba to nie jeździć po mieście na wieś się wyprowadzić nie będzie utrudnień. Co za ludzie mieszkają w tym mieście 14:47, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

7 137

Czy to znaczy że ci panowie przekonują mieszkanców Włocławka że normalnością w biegach jest bieganie PO betonie i PO asfalcie a nie PO naturalnym gruncie ? Paaaaanieeeee Maaaaarku no co Pan wyprawia ...a już emeryt myślał że pan jest prawdziwym sPOrtowcem ....przecież pierwsi maratończycy biegali boso , po gołej ziemi i z anatomii wie Pan doskonale ze ludzka stopa i noga nie są przystosowane do biegania PO TWARDYM asfaltowobetonowym gruncie ale PO gołej ziemi ...Więc gdzie tu rozsądek i propagowanie zdrowia ? Ilu z tych bohaterów jest PO rekonstrukcjach ścięgien i stawów !!! Dlaczego ? Dlatego że biegają POnad siły i PO twardym gruncie ...no i jeszcze ten oszołom aQQ do kompletu...katastrofa Panie Marku ... 14:49, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tommtomm

59 75

oj rzeczywiscie wloclawek taka metropolia ze bez aura ani rusz. Pare dni szybciej na ulicy wywiesic ze bedzie zamknieta I tyle, 14:50, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tommtomm

49 72

oj rzeczywiscie wloclawek taka metropolia ze bez aura ani rusz. Pare dni szybciej na ulicy wywiesic ze bedzie zamknieta I tyle, 14:50, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tommtomm

48 73

oj rzeczywiscie wloclawek taka metropolia ze bez aura ani rusz. Pare dni szybciej na ulicy wywiesic ze bedzie zamknieta I tyle, 14:50, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

73 67

Uważam, że każdy kto się ciskał powinien złożyć deklarację gdzie chciał jechać. Pośmialibyśmy się. Gwarantuję. 14:53, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miszczu75miszczu75

67 65

Ludzie zawsze będą gadać. To już chyba nasza narodowa przypadłość a włocławska specjalność. Jak coś się dzieje - źle jak się nic nie dzieje jeszcze gorzej. Kierowcy - no cóż. Sam wielokrotnie staję w korkach i mogę się nakręcać negatywnie lub spokojnie pomyśleć o sprawach na które zawsze brakuje czasu. Być może warto w przyszłych latach wcześniej informować o przebiegu trasy aby zmotoryzowani mieli czas na przygotowania sobie innej trasy. Promujmy miast w każdy możliwy sposób. Przejrzycie trasę i zobaczcie co mogli zobaczyć biegacze z Polski. Najładniejsze fragmenty miasta. Mam nadzieję, że w przyszłym roku impreza będzie bardziej rozbudowana na wzór Biegu Malinowskiego w Grudziądzu. Na stadionie biegi młodzieżowe i dziecięce zabawa dla całych rodzin a na trasie konkursy dla szkół na najlepszy doping. Można po wloclafsku gadać lipa, nie warto lub zmienić podejście i razem z organizatorami działać. 14:57, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wittowitto

81 70

W Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Bostonie, Warszawie, Poznaniu nie przeszkadza, u nas tak! Na pchli nie mogą dojechać a tan taka superoferta! Trzeba było w sobotę wieczorem podjechać 15:02, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kyselakkyselak

76 55

Przede wszystkim zabrakło informacji o trasie i godzinach, w których będą zamknięte konkretne ulice. Żeby znaleźć mapę, musiałem się nieźle naklikać. 15:32, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lesniklesnik

66 66

jest zuzlowka w lesie od lacznika wloclawek michelin w strone nadlesnictwa i warzachewki swieze powietrze lepszy grunt do biegania a nie asfalt niech tam sobie biegaja a nie blokuja miasto miasto to jeden asfalt po co to robic w miescie 15:40, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ryghgryghg

68 70

Wojtkowski do dymisji za dopuszczenie do paraliżu miasta! 15:41, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FreedomFreedom

48 75

Maraton super sprawa oby jak najwięcej takich inicjatyw. Tylko jak zwykle takie imprezy przerastają władze miasta. Praktycznie żadnych oznaczeń. Pora była, że dużo osób wracalo z pchliego targu. Sam jadąc samochodem chcialem dostać na zazamcze co nie było łatwe. O tym, że bulwary są zamknięte dowiedziałem się stając w gigantycznym korku. Czy to taki problem rozstawić kilka znaków, ze droga chwilowo jest zamknięta każdy pojechał by inaczej. W końcu zostawilem samochód i poszedłem z żoną na spacer a po samochód wrocilismy po maratonie. Jednak troche lepsza organizacja jak juz robimy ogolnopolska impreze zadbajmy o kazdy szczegol a nie, ze Wloclawek bedzie identyfikowany z korkami i zla organizacja. 15:45, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

````````

69 55

Nie chodzi o to że ulice były zamknięte, tu chodzi o organizację ich zamykania. Po co zamykać wszystkie ulice jednocześnie skoro piersi biegacze pojawią się w niektórych miejscach dopiero za 1,5-2 godziny????? czy nie lepiej je zamknąć 30 min. przed? 15:52, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowca123kierowca123

66 35

do ~ spekulant

przeprowadzałem się z Południa na Zazamcze, musiałem pokonać tą trasę kilka razy.
Bardzo śmieszne prawda? 16:02, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

49 64

Nigdy nie jestem przeciwko uprawiania sportu n.p półmaratonu, te trudności z ruchem samochodowym można wytrzymać, ale jest najlepszy dowód jak brakuję połączenia ul. Królowej Jadwigi z ul. Toruńską, cały tranzyt były skierowany w niedokończoną t.z. średnicówkę P2. Miasto winno przystąpić jak najszybciej do wybudowania tego połączenia. 16:44, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wygawyga

52 74

Szlachcic na zagrodzie , równy wojewodzie.
3 godz. w roku bez auta i problem.Bo musi kierowca jechać, uważajcie wszyscy.Maraton wspaniały 398 osób brało udział.Ludzie z różnych miast.Promocja Włocławka.
A że nie wszystkim się podoba? Takie życie. 16:52, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RzeźnikRzeźnik

74 31

~ ryghg ty do psychiatryka za bycie psychopatą! 16:55, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kierowca 007Kierowca 007

63 64

To juz jest masakra...żeby zablokować CAŁE miasto..
inne miasta jak organizują Maratony to starają sie by były chociaż jakieś ulice przejezdne...a Tu..wszystko pozamykane!! a w dodatku Pan Wódecki (Dyrektor) czy Prezes AZS...człowiek od wszystkiego takie słowa...!!
Biegi to prosze przenieść do lasu..a nie blokować Miasto. A co Pana interesuje czy ktoś jedzie "na pchełki", czy do Kauflandu...jego sprawa..
Pan jest bogaty ma tyle funkcji w mieśćie ze może sie ubierać D&G itp. sklepach. Kto bogatemu zabroni...
Ale za takie słowa można wyłapać...!!!
Więcej szacunku...Bo Pan też przytuliłeś kase za "organizacje". 16:56, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzydercaSzyderca

58 65

Banda zacofanych troglodytów za kółkiem! W Warszawie czy nawet Nowym Jorku zamykają główne ulice gdy odbywa się maraton,a u nas oburzenie kierowców z golfów 2 i vectry z 92' 17:00, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzydercaSzyderca

62 55

Ale w Nowym Jorku zacofańcy biegają,bo nie wiedzą co to pchli targ :-) 17:05, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

97 17

Pan "m" widzę, że lubi obrażać ludzi. Jest to człowiek typu który nic nie potrafi i za to wywala się na innych. Szkoda mi ciebie chłopie. Jestem kierowcą i biegam w wolnych chwilach po lesie, ale mam nadzieję, że za rok pobiegnę na asfalcie, przez most i w tej imprezie. 17:19, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reniarenia

56 59

flis / 13:50, 12.10.2015
19 43
"Poprosimy o wyjśnienia w jaki sposób pan Wódecki został dyrektorem placówki bez konkursu?" - też mnie to zainteresowało, może ktoś wie i nam powie? 17:20, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ona ta od Indiiona ta od Indii

34 82

Zgadam sie , super, ze w naszym miescie cos sie organizuje :) brawo wy .... ale komentarze typu ze cos sie robi a nam ciagle zle , nie do konca sa prawda. Fakt ze duzo ludzi akurat na zakupy sie wybieralo ... ale znacznie duza czesc chciala dostac sie za Wisle - tak jak np. ja osobiscie spieszyłam sie na konkretna godzine i niestety nie wiedziałam ze taki maraton ma sie odbyc a w sobote wlasnei bylam w miescie (jestem z poza wloclawka) i niestety nie widzialam zadnych informacji :( jesli mialabym o tym pojecie wyjechalabym wczesniej i nie narzekalabym :) wiec zamiast jechac normalnie musialam stac w korkach na tame , gdzie juz wczesniej pisałam przy "pchlaczu" byl kosmos :D . Oczywiście spozniona dotarlam do celu. Moja uwaga jest taka zeby lepeij informowac o takich akcjach i moze niech nie przebiegaja te trasy przez most :) pozdrawiam pana Wódeckiego - NIE 17:38, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KOBIETAKOBIETA

67 65

Widziałam, że Włocławek to BURAKOWO, ale nie sądziłam, że aż takie. Na całym świecie i w całej Polsce są maratony a u Nas jak zwykle problem, bo BURAKI muszą jechać na pchełkę. Wstydzcie się i zabierzcie dzieci i rodziny i wybierzcie się na spacer.


17:46, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiaAsia

64 53

Nie pomyślano o osobach niepełnosprawnych które nie przejdą niestety Włocławka na pieszo 17:47, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do asiado asia

59 65

niepelnosprawni umyslowo to pisza tu o utrudnieniach, 18:45, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miejscowymiejscowy

64 61

Cytuję: " Malkontenci będą zawsze - komentuje Marek Wódecki z Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego Kujawskiej Szkoły Wyższej, jednego z organizatorów biegu." Koniec cytatu.
======================================
Panie Wódecki - niedojdy organizacyjne, które nie potrafią przewidzieć wszystkich sytuacji drogowych i tego, że miasto JEST DLA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW, nie tylko dla biegaczy, ale także dla kierowców (wszyscy mają jednakie prawa) - BĘDĄ ZAWSZE.

Ale właśnie takich "organizatorów", którzy doprowadzają do takiej kontrowersyjnej sytuacji powinno się odstawiać na zawsze od takich i podobnych imprez! A wystarczyło więcej wyobraźni, której panu zabrakło! Dlaczego można w Poznaniu, Bostonie, czy Warszawie?
Ano dlatego można, że za organizację takich imprez biegowych biorą się ludzie którzy potrafią to organizować - rozumie pan?

Pomijam już - bo tak na pewno było, że większą cześć problemów, wynikających z tej imprezy z racji swej nieudolności zwaliliście - oczywiście, bo jakże inaczej - na policję, że słowami:
"Policja sobie z kierowcami poradzi!"
---------------
W taki sposób zorganizowanym imprezom jestem przeciwny! Mnie nie przeszkadza bieg ludzi po ulicach Miasta, ale trzeba to zrobić z głową, a nie bez wyobraźni!
18:49, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aqwaqw

60 57

Biegli koło pomnika na pl.wolności co widać w kamerach zamiast po ulicy.Czyli skracali sobie drogę...... 19:14, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anty golfanty golf

83 29

A ten burak XXI wiek.....no cóż , znowu się poiPISałeś ty Rydzyku... do torunia się wyprowadź bo rzygamy wszyscy tobą pisowcu zas.... 20:04, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TigerTiger

57 59

Impreza tak,scenariusz nie.Mieszkańcy płacą podatki i też wymagają.Iniech to pseudo animatorzy pojmą. 20:19, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SoniaSonia

62 60

Nie przesadzajcie z tym zakorkowaniem miasta, większe korki są na co dzień w Łodzi, Poznaniu i Warszawie. 20:23, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BiegaczBiegacz

57 59

Ruch w interesie,obojętnie z kim to polityka wódesia.Skutki to nie on.Mieszkańcy płacą podatki i im nie wciskajcie imprez na siłę.Mamy lasy jeziora i inne walory.Nie pchać imprezek do miasta które nie chce.Głosy mieszkańców są dobitne.Propaganda to nie wszystko.Nie wzorujcie się naGebelsie. 20:39, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nick_sNick_s

55 56

Brak plakatów w mieście dot. trasy biegu odwołanie ze strony organizatora do Endomondo nie każdy go ma i nie każdy potrzebuje no i najważniejsze w ogóle nie wyedukowane służby strażnik kierujący w zamkniętą ulicę to już szczyt powinni podpowiadać jak wyjechać 20:48, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

joejoejoejoe

57 58

Do Pana Marka Wódeckiego : kiedy był pan nauczycielem wf-u w gimnazjum nr 2 brał pan chłopaków na zawody po pobieżnym sprawdzeniu ich wyników bez żadnego sprawdzenia co ten ktoś tak naprawdę potrafi i wie co i jak. Nie poświęcał pan ani minuty żeby ich jakoś przygotować, podpowiedzieć cokolwiek, do tego stopnia, że sędziowie mówili chłopakom, że widać u nich możliwości, ale nikt im nie powiedział co i jak powinni robić. Teraz zgrywa pan wielkiego promotora miasta i biegów i bez szacunku wyraża się pan o osobach których bieganie kompletnie może nie interesować. Nie wszyscy w niedzielę jadą na pchełki i do kauflandu, chyba że mierzy pan według swoich niedzielnych upodobań, a patrząc po pana brzuszku bardzo możliwe, że tak właśnie jest... mam 44 lata, w niedzielę jeżdżę samochodem "po rodzinie", nie biegam a podejrzewam, że wygram z panem w pięciu dyscyplinach sportowych przez pana wskazanych, bo w tych wskazanych przeze mnie jestem pewien, że wygram. A DO PANA ŚMIESZNEGO POLICJANTA JANICKIEGO - policjanci stali tam gdzie korek się nie tworzył, bo była zablokowana ulica, więc siłą rzeczy tworzyć się nie mógł... kierowaliście na boki, gdzie właśnie od madmiaru samochodów tworzyły się korki i tam już policji nie było, żeby pokierować ruchem,uspokoić kierowców, podpowiedzieć gdzie jechać, tak naprawdę wasza rola była żadna - "słupy" przy barierkach... 20:52, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TWTW

56 58

Ludzie to tylko narzekać potrafią. Jak tak to narzekają, że nic się we Włocku nie dzieje, ale z zakupami nie mogą się jeden dzień w roku zmobilizować! Co by te wszystkie "bidulki" zrobili, jakby markety w niedziele były pozamykane-jak w Niemczech np. Porażka! 21:07, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaratoniczykMaratoniczyk

55 52

W odpowiedzi,wódeś taki jest i taki był np. jako sternik miejskiego sportu,kompletny blamaż.Ico się dziwić człowiek dzisiejszego sukcesu.Jednak nie dla wszystkich.Propaganda a profesjonalizm to nie to samo. 21:09, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kyselakkyselak

55 55

W Warszawie, Gdańsku, czy Poznaniu jak zamkną część ulic - nie ma problemu, można pojechać na około. We Włocławku tak ułożono trasę, że całkowicie odcięto dzielnice; zamknięty most, albo zamknięta Obwodowa i jednocześnie Wysoka. Praktycznie nie było możliwości przejechania bez przeszkód, bo albo zamknięte całkowicie ulice, albo ulica krzyżowała się z trasą maratonu. 21:16, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

53 61

Proszę więcej mieszkańców miasta na siłę nie uszczęśliwiać i takie biegi organizować tak aby nie sparaliżować miasta !! 21:46, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Vy  vbVy vb

58 59

No nieee, we Włocławku same buraczki zostały i tylko gderają!
Miasto roboli!
Sport to zdrowie a takie imprezy są w każdym mieście które pretenduje do bycia nowoczesnym 22:31, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcdabcd

57 54

ja pierdzielę jakie zakorkowanie miasta jak ruchu nie było?postójcie sobie niedługo w koreczkach na wioskowych cmentarzach na Wszystkich Świętych.pchajcie się gruchotami pod sam grób, a dupy rosną.bo trzeba pokazać że jeżdżę autem...heheheheh 23:19, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Biegacz rodzinnyBiegacz rodzinny

55 48

Biedni kierowcy ruch we Włocławku był oczywiście zatrważająco duży w szczególności pewnie narzekali ci co zamiast aktywnie spędzać niedziele z rodzina przyjechali na pchli targ i nie mogli się przedostać do reala ludzie opanujcie się ja jak mam wolna niedziele to albo jadę z rodzina na wycieczkę rowerowa albo do parku linowego robię wszystko by się nie dać ogłupić i łazić po sklepach jak wielu robi dla zabicia czasu proponuje najpierw przebierze 21 km a potem się wypowiedzieć pozdr normalnie myślących ludzi 07:39, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie-biegacznie-biegacz

44 57

Biegaczu rodzinny - a co kogo obchodzi jak ty spędzasz niedzielę, to jest twoja sprawa. i nie interesuj się jak inni czas spędzają. - natomiast na pewno nie mili ochoty niedzieli spędzać w korkach bo ktoś im ulice poblokował bez pomysłu na przejady alternatywne, a policja udawała że kieruje ruchem.

08:49, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TREWTREW

49 57

Bieg niech sobie będzie , ale jak można na 4 godziny odciąć wszyskie ( prawie)dojazdy do jedynego szpitala ,GRATULACJE DLA ORGANIZATORÓW WYZNACzAJĄCYCH TRASĘ BIEGU !!! 09:15, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ona ta od Indiiona ta od Indii

46 57

Wy ktorzy tak bronicie biegu i wyzywacie Nas ktorzy "marudza"... tu nie chodzi nam o sama idee biegania tylko o to, ze wiekszosc ulic byla pozamykana (w moim przypadku most) i tak jak piszecie nei wszyscy wybierali sie na pchlacza czy zakupy do reala ( swoja droga real jest za drogi :) ) ja osobiscie wybieralam sie (tak nie boje sie przyznac) na msze rocznicowa za bliska mi osobe, za Wisle i niestety nie bylam poinformowana o takim wydazeniu , niestety od strony azotow nie zaobserwowalam tablcy informacyjnej skad zazwyczaj jade, wiec sie spoznilam... i jak najbardziej super ze cos sie we Wloclawku dzieje. porownujecie ze takie biegi sa w Łodzi Warszawie czy Poznaniu i jest ok, ale halo to jest Włocławek i co tu porownywac :) i moi drodzy jesli ktos pracuje caaaaly tydzien i ma jeszcze do ogarnieta dom jak rowniez ogrody przydomowe nie dziwcie sie ze ktos moze chciec robic zakupy w niedziele , bo np tylko wtedy ma czas. Osobiscie tez nie jestem zwolennikiem niedzielnego buszowania po slkepach,ale jesli ktos chce i ma taka mozliwosc to o co chodzi????? Pozdrawiam 11:35, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

s.l.k  m.p.s.l.k m.p.

57 43

Bardzo się cieszę że mogłem uczestniczyć w tak wspaniałej imprezie jak półmaraton.. i szczególnie cieszę się ze właśnie było można biec ulicami miasta gdzie było można spotkać wielu znajomych... A właśnie jaki jedyny minus tej imprezy rzucił mi się w oczy to ,, CHAMSTWO " niektórych kierowców że raz w roku musiał na pare minut sie zatrzymać w korku....wstyd.... Oby z każdym rokiem bylo coraz więcej takich imprez w naszym mieście.. Pozdrawiam 11:51, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

52 50

Wszystkie media trąbiły które ulice będą pozamykane, więc w czym problem? Nastepnym razem zamknąć pchelke i bedzie po klopocie. Żeby nie bylo ... nie bralem udziału w półmaratonie, ale po prostu nie mogę czytać tych bzdur, że nie bylo informacji, że miasto sparaliżowane i w ogole. Większy paraliż jest na P2 w godzinach pchełki, a informacje o zamknietych ulicach byly. Pewnie jakby gwiazda disco polo przyjechala i by zamkneli polowe ulic to byloby jak najbardziej ok :). Pozdrawiam maruderow. 12:06, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaona

45 53

do ~ MIESZKANIEC , sorry radia nie slucham bo nie posiadam , nawet w aucie:) na neta nie wchodze codziennie , zreszta niektórzy nie maja potrzeby albo nie potrafia korzystac z neta, wiec i tu nie zasiegli by informacji. Wiec po cos tablice informacyjne przy ulicach powinny byc :) i OBRONCY maratonu nie narzekajcie ze my ciagle marudzimy , bo akurat mieliscie to szczescie ze na pchlaczu byliscie tydzien predej albo poprostu nie musieliscie akurat wyjezdzac autem:) a w korku nie stalo sie pare minut tylko 40 min :) 12:20, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kinolkinol

41 44

do ~ ona , Jak widać potrafisz korzystac z neta zeby wylewac swoje beznadziejne żale, sprobuje też korzystac z niego bardziej owocnie :), a nie tylko czaty i fora ... informacja podstawą współczensego świata :).
Oby więcej takich imprez w tej mieścinie. 12:36, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtekwojtek

43 41

A ja mam takie oto pytanie: na czym właściwie polagała ta osławiona "promocja" miasta? Jak to wpłynęło lub może w przyszłości wpłynie na jego rozwój? O ile w tym dniu wzrosły obroty kawiarni, restauracji, barów czy hoteli. Ilu turystów przyjechało w tym dniu do Włocławka i ile pieniędzy w nim zostawili? O koszty nie pytam bo ktoś już to wcześniej zrobił. Czekam na informację od organizatorów! 12:38, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

biesiadnikbiesiadnik

42 39

do ~ wojtek podobne pytania moza zadac w przypadku wiekszosci imprez masowych, tylko ze jak na takiej imprezie np daja darmowe piwo i gra kapela disco z pola to tlum w zachwycie :), nawet jak musi zasuwac 10km na piechote bo ulice zamkniete. 12:44, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtekwojtek

36 38

do ~biesiadnik, ale ja nie pytam o inne imprezy tylko akurat o ten bieg a raczej o "promocję" z nim związaną.
Jeśli ktoś chce iść 10km aby napić się darmowego piwa i słuchać disco polo - jego rzecz, choć tak na marginesie to nie przypominam sobie aby we Włocławku takie imprezy się odbywały (takie - mam na myśli blokujące całe miasto) Bo ani Dni Włocławka, ani Biesiada Kasztelańska ani nawet festyn Solidarności nie czyni takich perturbacji w mieście. Mnie chodzi i ponawiam pytanie o "promocję" miasta. Jak ona wyglądała i na czym polegała. W jakiej gazecie ogólnopolskiej pojawiła się choćby wzmianka że taka impreza, po pierwsze będzie , po drugie ze się odbyła i jakie były wyniki tzn. kto zajął czołowe lokaty? Jaka ogólnopolska telewizja zamieściła choćby migawkę z tego biegu? No może się czepiam ale choćby na tym portalu gdzie od kilku dni trwa"rąbanka" na ten temat bardzo trudno znaleźć informację na ten temat ( gdzieś widziałem ale drugi raz znaleźć nie mogę). W dziale sport jest w dalszym ciągu informacja że Półmaraton przed nami ale już o tym że się odbył to już sza! Fotorelacja też nie powala, jeśli ktoś oglądał widział że trudno to nazwać promocją. Ani jednego zdjęcia z miasta. Fotograf uznał chyba że powinien zrobić zdjęcia wszystkich uczestników biegu i to bez ruszania się z miejsca. Tak że nawet jak ktoś nie był na biegu a chcąc zobaczyć jak on wyglądał to i tak się nie dowie. 13:47, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

House of PainHouse of Pain

36 34

wojtek
Oczywistym jest,że impreza dopiero raczkuje. Na prestiż pracuje się latami. Impreza była promocją miasta i jego okolic wśród mieszkańców,chodzi również o to,by na podstawie takich fajnych wydarzeń budować tożsamość i dumę z bycia włocławianinem. 14:28, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiktNikt

34 36

Wódecki to osoba zakochana w sobie. Musi być medialny i chyba nie potrafił pogodzić się z porażką jako dyrektor Gimnazjum nr 2 dlatego też robił wszystko żeby gdziekolwiek ale być dyrektorem. To jest ujma na honorze,po trupach do celu. 14:44, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zadowolonazadowolona

37 25

Oby więcej takich imprez. 18:52, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iwaa231iwaa231

35 26

oj drodzy WLOCLAWIANIE jak zwykle narzekacie ,ale jakby przy okazji takiego polmaratonu dawali darmowe piwko to byście napewno uczestniczyli w nim jako widzowie.JA popieram takie imprezy oby było ich więcej.pozdrawiam niezadowolonych. 21:48, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WFWF

24 38

kolejny raz organizatorzy na wynik negatywny brak myślenia to ich główny sposób myślenia panie Marku Wódecki PANU JUŻ DZIĘKUJEMY 23:12, 13.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

witekwitek

25 36

imprezy oczywiście tak tylko nasi organizatorzy muszą się nauczyć lepszej organizacji, bo te wszystkie włocławskie imprezy to nędza. 10:00, 14.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anna94275921Anna94275921

22 34

Taka organizacja,że MPK szanowne nie raczyło wywiesić kartek na przystankach z informacją o utrudniach w niedzielę! 13:49, 14.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxx

17 33

Masakra, nie mogłem przejechać do domu z synkiem 3 miesięcznym, który zaczął płakać. Musiałem złamać przepisy jadąc pod prąd w ulicę kościuszki. 14:48, 14.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RzeźnikRzeźnik

37 15

Jeszcze niedawno było oburzenie,że Wódecki nie został dyrektorem szkoły,teraz ataki na niego...
To świadczy tylko i wyłącznie o biciu piany przez podstawionych trolli. Każdy temat może być powodem krytyki Wojtkowskiego. Żałosne... 14:50, 14.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzydercaSzyderca

32 21

~ nie-biegacz
idąc twoim tokiem myślenia kogo obchodzi,że zamknięte ulice przeszkadzają kilku frustratom? 14:59, 14.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

milkymilky

26 22

PROSTE PRAWDY:
- kontynuować imprezę....pierwsze koty za płoty,
- wsłuchać się w głos mieszkańców...oni też mają rację a za 5 lat wszyscy będziemy biegać i/lub kibicować na lepiej zorganizowanej imprezie.

Swoją drogą stadion na Przylesiu stoi i czeka na biegaczy....tak kiedyś były fajne imprezy weekendowe a teraz tylko łyk-endowe :) 22:04, 14.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

naaaanaaaa

12 29

Ok niech biegają super sprawa.ale niech lepiej to zorganizują. Jadę bojanczyka nie Puszczają podobno królewiecka puszczają królewiecka też nie,targowa też nie dojazdu do pow też nie ma. Dopiero brzeska orlą żeby wyjechać na jedynkę bo wyszyńskiego też się nie dało. A i jeszcze stodolna i koło bursztyna też nie. To moje pytanie jak wyjechać z zielonego rynku? 13:04, 15.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%