Zamknij

W niedzielę półmaraton. Jak przejechać przez zajęte przez biegaczy miasto?

12:00, 10.10.2015 G.S
Skomentuj Start i meta półmaratonu znajduje się na stadionie przy Chopina. Fot. K. Osiński Start i meta półmaratonu znajduje się na stadionie przy Chopina. Fot. K. Osiński

W niedzielę między godz. 10:00 a 14:00 lepiej zostawić auto w garażu albo na parkingu i iść pieszo kibicować uczestnikom II Włocławskiego Półmaratonu. Wjeżdżając samochodem do miasta trzeba liczyć się z utrudnieniami na drodze.

Ponad 500 biegaczy wystartuje w niedzielę o godz. 11:00 ze stadionu OSiR. Tam też wrócą. 

Nieco ponad 21-kilometrowa trasa wiedzie przez: ulicę Kazimierza Górskiego, Piaski do Leśnej, Barską do Żołnierskiej, Ostrowską, Zielną, aleję Kazimierza Wielkiego, aleję Królowej Jadwigi, Kruszyńską, Zbiegniewskiej, Kapitulną, Obwodową, Wieniecką, Wysoką, znów Kapitulną, Wojska Polskiego, Brzeską, most stalowy, Grodzką do skrzyżowania z Willową, z powrotem mostem, Wyszyńskiego, Gdańską, bulwarami, Bechiego, Stodólną, Królewiecką, Przedmiejską, 3 Maja, placem Wolności, Kościuszki, placem Grodzkim przy Wzorcowni, Pułaskiego, POW, znów placem Wolności, Warszawską, Św. Antoniego, znów Stodólną i Okrężną do Leśnej.

Najlepsi zawodnicy przebiegną ten szlak w około godzinę. Najgorszy czas zapewne wyniesie około 2,5 godziny. 

Na trasę półmaratonu, z nielicznymi wyjątkami, kierujący ruchem policjanci kierowców nie wpuszczą. Ograniczenia dotyczą też autobusów miejskich, których trasy pokrywają się z torem biegu. 

Most na Wiśle będzie zamknięty. Nie będzie wjazdu na jezdnię alei Królowej Jadwigi prowadzącą od Chopina do Kruszyńskiej, bo tędy pobiegną zawodnicy. W obie strony auta pojadą po jezdni prowadzącej normalnie z Kruszyńskiej do skrzyżowania z Chopina. 

W kilku miejscach, np. na ul. Wienieckiej między Obwodową a Wysoką, skrzyżowaniu Królowej Jadwigi i Kruszyńskiej, skrzyżowaniu Kaliskiej i Wiejskiej, czy na Okrzei przy hotelu "Młyn", kierowcy trafią na wahadła. 

- We wszystkich newralgicznych punktach na trasie, szczególnie na skrzyżowaniach, będą policjanci, którzy będą kierować ruchem - mówi asp. Monika Han z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji. 

Krzysztof Kukucki, dyrektor imprezy i miejski radny SLD prosi włocławian o cierpliwość i liczy na zrozumienie.

- Ten bieg, to bardzo dobra promocja miasta. Musimy patrzeć trochę szerzej niż na czubek maski własnego samochodu - mówi. - Włocławek dołączył do grona miast, w których odbywają się biegi długodystansowe, myślę, że z czasem również kierowcy będą z podziwem patrzeć na biegaczy i cieszyć się, że w naszym mieście odbywa się fajna impreza. 

Organizatorami biegu są: Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Kujawskiej Szkoły Wyższej (dawniej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej), Włocławskie Centrum Wolontariatu i Informacji Turystycznej, Miejski Szkolny Związek Sportowy, Ośrodek Sportu i Rekreacji, 

Więcej o samej imprezie tutaj i tutaj

(G.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(71)

radziuradziu

32 55

Paranoja jutro jadę do pracy przez most.na szczęście rano.ciekawe jak wrócę 12:26, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

biegaczbiegacz

49 39

~radziu a kogo to interesuje jak ty wrócisz 12:39, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

37 51

Banda debili 13:17, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stan TStan T

44 40

Jepnięty QQryQ lansuje się kosztem mieszkańców.Pierydolę Ciebie QQ i Twój bieg .100 wiesz czego gdzie i kotwica w plecy!!! 13:42, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiesław wojnarwiesław wojnar

38 34

@Stan T - idź sobie chłopie zestrugaj wafla w kabinie nr 3, bo taki poziom frustracji musi być spowodowany zaburzeniami hormonalnymi. Jaki lans, jaki koszt mieszkańców? To takie polskie, narzekać albo że "nic się w tym mieście nie dzieje", albo że "wszędzie ich pełno". 14:08, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

biegaczbiegacz

58 38

Takie mamy piekne lasy i drogi lesne po ktorych mozna biegac bez przeszkadzania tym ktorzy musza w niedziele pracowac. 14:17, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZAJĄCZAJĄC

23 49

Samo zdrowie taki bieg!Od czasu do czasu czytamy o zejściach śmiertelnych tych pajaców.Ciekawe ilu w tej dreptaninie odwali kitę???Jeśli o mnie chodzi,mogę co najwyżej pokazać wam środkowy palec,spieprzać do lasu,niech wasze pseudo-wyczyny podziwiają zające. 15:33, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stan TStan T

25 27

Wojnar-wafla to możesz Qkowi zestrugać na Placu Wolności-pajacu ! 17:43, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

22 40

Biegacz a kogo interesuje że chcesz sobie pobiegać. Jak masz takie hobby to trasa Włocławek - Toruń i to jeszcze lasem. 17:53, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

26 36

Biegacz a kogo interesuje że chcesz sobie pobiegać. Jak masz takie hobby to trasa Włocławek - Toruń i to jeszcze lasem. 17:53, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoścGośc

41 37

Bieg po ulicach - chory pomysł i żadnej przyjemności. Lepiej było wytyczyć trasę lasami dla biegaczy zdrowiej a i kierowcy nie odczuli by tego. A tak tylko niepotrzebna pyskówka 18:31, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ee

37 34

trasa to 21 km droga redakcjo. Ludzie opanujcie się wszędzie odbyawaja sie takie imprezy i nikomu nie przeszkadza jednak Włocławek to zaścianek. Jak ktoś nie ma pojęcia to może lepiej nie komentować niż pisać bo pisać 19:02, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CharyChary

6 27

Ty biegacz, nie wqrwiaj Radzia. 20:15, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

von z czerwonymvon z czerwonym

34 19

kukucki ty jednak jesteś bar,nem 20:17, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iwaa231iwaa231

39 35

DRODZY WŁOCŁAWIANIE WY NAPRAWDĘ POTRAFICIE TYLKO NARZEKAĆ.A RUSZCIE TEŻ SWOJE CZTERY LITERY I ZOBACZCIE JAKA TO FRAJDA BRAĆ UDZIAŁ W TAKIM BIEGU .A NIE STUKACIE TYLKO SWOJE BZDURNE WYPOWIEDZI .A JAK ROBICIE ZAKUPY W NIEDZIELE I STOICIE W KOLEJCE DO KASY TO JEST DOBRZE? 20:20, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Joanna Joanna

31 21

Chętnie uczestniczyłabym w takim biegu, ale tego nie zrobię, bo jak widzę tego organizatora , to na mdłości mnie zbiera 20:33, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Juka1Juka1

28 17

W LANSIE QQ NA MUNIU NIE BĘDĘ UCZESTNICZYĆ. FAJNA IMPREZA A TAK ZRYPANA PRZEZ OSOBĘ. 20:35, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krakuskrakus

30 17

Ludziska - dajta se spokój z tym czerwonym pająkiem. Niech biegnie sobie sam 20:36, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EduardoEduardo

17 27

Ten młody człowiek to zwykły populista. Bardzo biedactwo chce zaistnieć a nie może bo nie pozwala mu na to przerost ambicji nad możliwościami. Za wszelką cenę chce zostać dostrzeżony. Na mieście mówią nawet, że stanowisko wiceprezydenta mu się teraz marzy. 20:40, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Robert66NRobert66N

26 35

niech po lesie biegają - będzie zdrowie dla biegających i łatwiej dla mieszkańców i gości poruszających się po mieście
20:49, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

joejoejoejoe

20 34

Do "e" - nieprawda, że w innych miastach nikomu to nie przeszkadza, przeszkadza coraz większej ilości mieszkańców, zwłaszcza starszym, którzy nie mogą się swobodnie poruszać po mieście. Mamy tyle terenów leśnych to lepiej poblokować miasto... A w lesie i zdrowiej dla płuc i dla stawówstawów. 20:55, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ulicaulica

32 8

Gdzie jest skrzyżowanie Kaliskiej z Wiejską. 22:25, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaiAsai

23 29

Znowu będą niepotrzebne opóźnienia i nerwy...bieg w lesie ewentualnie przebiegniecie kawałka miasta byłby o wiele lepszym rozwiązaniem :) ewentualnie w jedną stronę przez most w drugą przez tamę, żeby rozładować korki stopniowo 22:58, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wlocwloc

36 23

Ogólny debilizm duża impreza we Włocławku a temu źle że nie dojedzie do reala do tesco .Debile wiochmeni . Więcej takich imprez a może nie będziemy taką wiochą.Brawo dla organizatorów bo to nie łatwo przy tych .......... 23:02, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

speulantspeulant

39 22

Też popieram takie imprezy. Jutro niedziela... raz możecie na pchli targ nie jechać. 23:23, 10.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12346781234678

25 32

Trzeba organizować imprezy tak, żeby nie utrudniać innym życia. W zeszłym roku chyba, nie byłem nawet świadomy, że jest jakiś bieg, wracałem do domu z basenu i wolontariusz jakieś 800 m przed moim blokiem powiedział mi, że nie mogę jechać bo za około 40 minut będę tędy biegać... chore, to że ktoś lubi biegać nie znaczy, że kto inny musi mieć utrudnione poruszanie się po mieście, zdrowiej jest biegać po lesie. Poza tym niedziela to czas spotkań rodzinnych, często trzeba podwieźć i odwiedźć osoby starsze, sporo ludzi też pracuje w niedzielę, wydaje się że to jednak organizatorzy tych biegów myślą tylko o sobie. 00:04, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EWAEWA

14 32

Muszę ok godziny 11.30 dostać się na Zawiśle, na ulicę Jagodową. Sprawa pilna!!. Zarty sobie robią. Zablokują cały Włocławek!. Można taki bieg puścić obrzeżami miasta. 10:41, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiesław wojnarwiesław wojnar

17 15

@Stan T - kolega widzę internetowy napinacz, kozak w necie p*zda w świecie :D 11:26, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pawełpaweł

19 10

ruch ma sie odbywać wachadłowo 11:43, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

spekulantspekulant

29 7

Ewa...po tort możesz jechać przez Tamę. 11:50, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

10 36

Oj chyba ten maraton wali przdwyborcza propagandą ...zablokowac Włocławek dla kilunastu biegajacych PO ulicach zapaleńców ? Coś tu śmierdzi partyjniactwem i POlitykierstwem ... 12:19, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pppppp

35 11

Nic się nie dzieje we Włocławku - źle, coś się dzieje - jeszcze gorzej...

Weźcie Wy się ludzie zastanówcie czego chcecie od życia, a jak się już zastanowicie zachowajcie swoją opinię dla siebie... 12:31, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sflustrowany kierowcsflustrowany kierowc

22 29

Włocławek w kilku miejscach stoi. Dosłownie stoi. Na Wienieckiej ludzie stojący w korku zaczęli zawracać. Skrzyżowanie przy hotelu Młyn z jednej korek do POW, z drugiej do Wienieckiej.
Kazimierza Wielkiego - korek do Leśnej, Królowej Jadwigi - korek do wiaduktu kolejowego.
Nie ma to jak zorganizować imprezę i sparaliżować całe miasto. Kto pozwolił na to żeby bieg odbywał się przez wszystkie newralgiczne i najbardziej ruchliwe ulice i skrzyżowania w mieście? 12:34, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sflustrowany kierowcsflustrowany kierowc

17 28

do ~ppp
nic się nie dzieje? Dzieje się.
Ale żeby zakorkować całe miasto to jest wyczyn. 12:35, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

J23J23

17 28

Chciałbym prosić Szanowną redakcję portalu o ustalenie po imprezie jakie były koszty tej propagandy sukcesu. Na kilkudziesięciu skrzyżowaniach policjantki i policjanci oraz straż miejska. To są olbrzymie koszty, apeluję by podać z dziennikarskiego obowiązku do wiadomości, jakie konkretnie. Owszem w wielu miastach odbywają się takie imprezy, ale nie paraliżują dokładnie całego miasta, jak to u nas ma miejsce i np. Wrocław już zorientował się, że to w ten sposób odbywać się nie może i organizuje półmaraton nocny. Czy tak trudno uczyć się "promocji" i współżycia społecznego od innych, lepiej zorganizowanych i zarządzanych miast. 12:35, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mara7mara7

19 25

p. KUKUCZKA - jaki tam z pana d y r e k t o r - bez wizji - sparaliżował pan całe miasto - myślenie z tego wynika wyparowało 13:06, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

18 29

T R A G E D I A !!! apel do organizatorów: trzeba lepiej zasygnalizować trasę maratonu lub na poszczególnych ulicach (np. pod tabliczkami z nazwami ulic) wywiesić informację kilka dni wcześniej, że w dniu tym i tym w godz tych i tych dana ulica będzie nieprzejezdna. To co się dziś działo w centrum miasta to wielka porażka, totalna dezorientacja, samochody jeździły pod prąd, niesamowite korki i szkoda słów... Trzeba było mieć nie tylko zdrowe nerwy ale... 14:20, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KASIAKASIA

17 31

maskara z tym półmaratonem,miasto nieprzejezdne tylko dlatego że chcą biegać, brak jakiejś organizacji.Panienka na skrzyżowaniu polna - okrężna nakazuje jazdę w prawo tak korek by włączyć się do ruchu , jak zjedziesz dalej na bulwary uwaga zawracają bo brak przejazdu. człowiek pracuje cały tydzień, niedziela dzień kiedy można na jakieś zakupy pojechać tygodniowe , przygotować się przed wszystkimi świętymi to nie bo biegają, tylko ile więcej samochodu zasmodziły atmosferę stojąc w korkach . Cel może i słuszny ale popieram że nie przez miasto kosztem innym mieszkańców, dla samych biegających zdrowiej przez las albo odpowiednią ilość okrążeń po stadionie OSIR przecież wyremontowany 15:14, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnaOna

20 24

Na zawisle dostać się. ... Porażka 11.30 most zamknięty wiec wkolo na tame a tam ... No tak pchli targ..... Co tam się działo... Z podporządkowanych wyjeżdżali nam jakby byli z pierwszeństwem, na trzeciego, pod prąd na boki normalnie jak w Indiach.... Szkoda ze tam policji do kierowania ruchem nie postawili bo dziś ładnie by uzbierało się mandatów.... Masakra 15:27, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ziutaziuta

12 27

Panie Kukucki dobrze, że dba Pan o promocję Włocławka, ale organizacja a właściwie blokada Włocławka niepotrzebna. Z Kazika aby dojechać do centrum - masakra i to samo z powrotem. Św Antoniego otwarta ale przy Młynarskiej stoi pan strażnik miejski, który dalej nie puści i co najlepsze zachowywał się jak Chuck Norris. Po godzinie 13 biegła tą ulicą 1 osoba a samochody nie mogły jechać... Może trzeba było trąbić przez cały tydzień,że Włocławek cały zostaje zamknięty od 11-14 a nie częściowo. Niestety częściowe zamknięcie ulic spowodował korki (zatrzymanie ruchu) na innych ulicach. A co się dzieje z ulicą Chmielną od dłuższego czasu nic tam się nie dzieje, czyżby drogowcy czekają na opady aby wtedy położyć asfalt aby mógł odpaść??? 15:35, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KubaKuba

18 29

Po dzisiejszej próbie przejechania miasta w godzinach biegu stwierdzam, że to był poroniony pomysł organizować cały bieg przez centrum miasta. Chcą ludzie biegać? Świetnie, ale zacznijcie poza miastem i skończcie na zamknięciu jednej ulicy w mieście.
Przy okazji brawa dla policji i innych służb bo wskazywali alternatywny przejazd, chociaż dość duży był objazd. A dla Pana Kukuckiego to radziłbym się zastanowić jak zrobić dobrze wszystkim mieszkańcom a nie tylko lansować się na bieganiu. 15:58, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lesniklesnik

17 25

piekne trasy w lasach chocby trasa od osiedla poludnie na pinczate lepiej sie biegnie bo nie po twardym i zdrowe powietrze w plucach a nie wpuszczacie ich do miasta kto to wymyslil 17:12, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

15 26

Fajnie jest biegać po asfalcie wśród spalin. Tu chodzi o sport i zdrowie czy o lansik ? 18:00, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jack sparrowjack sparrow

26 11

o biegniu po asfalcie najwiecej do powiedzenia maja ci, któzy tego nie robia; to był moj pierwszy 1/2 maraton we Włocławku i ostatni, tego sie czytać nie da, zółć, frustracja i wyzwiska; nie dzieje sie nic to zle, ze zacianek, jest impreza to jeszcze gorzej' pozdrawiam 18:17, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sflustrowany_kierowcsflustrowany_kierowc

11 28

do ~ jack sparrow

i bardzo dziękujemy, że nie będziesz biegać już po Włocławku.

Nie chodzi o to, że był bieg... a o to że sparaliżował on całe miasto. CAŁE rozumiesz?
i jak ktoś stoi w korku sporo czasu i to w niedzielę, bo jeden się wlecze, a trasa ustalona jest tak, że co chwilę przecina najważniejsze ulice to ludzie zamiast w 20 minut pokonują taką samą trasę w 2 godziny.

nie robi się całej trasy przez najważniejsze ulice w mieście.
Tego maratonu nawet nie dało się "objechać" bo szedł całą szerokością i długością Włocławka. 18:34, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stan TStan T

21 12

Wojnar,pizda,to masz na drugie-miękki fiucie 18:44, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jack sparrowjack sparrow

25 12

nigdzie nie powiedziałem, ze nie bede biegał po włocławku, a jedynie ze nie wystartuje juz w 1/2 maratonie; podobne, ba wieksze impezy odbywaja sie w Poznaniu, Warszawie, Berlinie, itd, itd; jasne ze jest to paraliż części ulic, ale jest to promocja Włocławka, impreza dla mieszkanców i ich rodzin; 18:53, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mm

13 25

organizacja ruchu i objazdów w czasie biegu to nieporozumienie. Policja i SM kierowali kierowców w zamkniete ulice 18:55, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sflustrowany kierowcsflustrowany kierowc

10 27

~ jack sparrow

Owszem są... tylko tam kilka dni przed są żółte tablice informujące, że ulica będzie nieprzejezdna, mapki informujące o objazdach i trasie biegu...
ale najważniejsze... nie paraliżują całego miasta, a jak sam mówisz część ulic.

tak jak pisałem - tego maratonu nie dało się objechać bo trasa biegła całą szerokością i długością Włocławka.

jest różnica zamknąć kilka mało uczęszczanych ulic w niedzielę, a zamknąć wszystkie newralgiczne miejsca miasta.

Impreza dla mieszkańców? Rodzin? no jak stały w korku to mogły sobie pooglądać tył innego auta, albo poszerzyć wiedzę o grach i zabawach w samochodzie.

Poza tym nie ma co porównywać Włocławka np do Warszawy czy Poznania. Tam trasa to kawałek, ułamek miasta, a we Włocławku jak już pisałem trasa biegła przez WSZYSTKIE newralgiczne miejsca, nie było ŻADNYCH objazdów, a CAŁE miasto było zakorkowane.

To jest według Ciebie promocja miasta? 19:04, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jack sparrowjack sparrow

21 12

tablice informacyjne przed - spoko pomysł
w duzych miatach takie biegi tez biegna przez całe miasto, polecam przejrzec mapki maratonow ktore odbywaja sie w Polsce; przez impreze dla rodzin mam na mysli oczywiscie wybranie sie na stadion, czy przystaniecie przy trasie; jeli chodzi o promocje to oczywiscie najbardziej dotyczy ona osob przyjezdnych, kore specjalnie wybrały sie na ten bieg; jasne ze wszystkim nie dogodzisz, ale wypisywanie wyzwisk i wieszanie psów na biegczch, to sorry ale co najmniej nie na miejscu zeby nie nazwac tego dosadniej 19:18, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sflustrowany kierowcsflustrowany kierowc

9 26

do ~ jack sparrow

Właśnie przeglądam mapki np z Warszawy, trasa biegnie przy Wiśle, dużymi ulicami gdzie nie trzeba wstrzymywać całkowicie ruchu, albo ulice te w niedzielę są mało uczęszczane.

Zrobiłem właśnie mapkę trasy przebiegu Włocławskiego 1/2 maratonu. Naniosę tylko czerwone punkty (newralgiczne miejsca) i wstawię ją w komentarzu.

Jak już mówiłem, w dużych miastach można to jakoś objechać, a u nas CAŁY Włocławek stał w miejscu lub ruszał się tempem ślimaka.
W innych miastach też tak jest? Też nie ma ani jednego objazdu?

Nie ma się co dziwić, że kierowcy wyzywali skoro np z Kazika na Południe lub Zazamcze, z Południa na Zazamcze, Z miasta na Zawiśle i w odwrotnych kierunkach nie dało się przejechać.
Czyli z żadnego na żadne osiedle nie dało się przejechać bez przeszkód. Tak ma to wyglądać?

a media mogłyby chwilę poświęcić i stworzyć mapkę (albo poprosić organizatora) i udostępnić ją, żeby każdy mógł zobaczyć jak i gdzie dojedzie. Wypisywanie 20 ulic jest kompletnie bez sensu bo to w ogóle nie daje poglądu sytuacji. 19:40, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

14 25

Południe i Zazamcze ma kilka wariantów połączeń. Ale na Zawiśle jest tylko most i tama. Jazda od katedry na Zawiśle przez tamę dziś zajęło mo 40 minut. Rozumiem zablokowany most. Ale po co bieg Grodzką do skrzyżowania z Willową? Żadna atrakcja dla biegaczy, a poważny problem dla mieszkańców. 19:41, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siwysiwy

11 27

No i skutki są kilkanaście rozbitych samochodów zapewne nie umiejących się poruszać kierowców w tłoku jakim okazał się na Al.Kazimierza a najbardziej śmieszne było to że uczestnicy tej kolizji zajęli się rozczepianiem samochodów na prawym pasie a nie zjechali pojazdami z lewego pasa mimo że nie było widać zbyt usterek na nich powodując ogromny korek 20:19, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

16 27

Jest u nas we Włocławku pełno lasów więc po co biegać po mieście i korkować go skoro można biegać w lesie,cisza,spokój i samo zdrowie,czystsze powietrze ......
Organizatorzy to debile organizować biegi po ulicach skoro wokoło pełno lasów !!!!!
Wystarczy ruszyć głową i mieć trochę mózgu !!!! 20:19, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MGMG

13 21

~ siwy / 20:19, 11.10.2015; Jechałem tam ok.13:20 - jeszcze walczyli. 20:39, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

magdamagda

22 26

Po maratonie... Dzisiaj była jedną wielką katastrofa. Stwierdzam, że organizatorzy tego biegu są beznadziejni. Organizatorzy biegu to jedna wielka klapa. Tylko we Włocławku jest możliwe, żeby biegacze sparaliżowali miasto w 100%. Nie wiem kto jest za to odpowiedzialny.Jednak potrafili zatrzymać wszelki ruch w mieście. Trzeba być naprawdę wielkim kretynem żeby się do tego przyczynić. Paranoja. 21:16, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iwaa231iwaa231

27 19

wszyscy narzekacie a czy to pierwszy raz odbył się u NAS półmaraton?JA byłam i widziałam z bliska uczestników którzy w ten trochę mrozny poranek odwarzyli się wziąść udział w biegu.podziwiam ich .A WY narzekacie że pare minut postaliście w Swoich cie[łych samochodach jadąc do sklepu na zakupy .więcej wyrozumiałości. 23:02, 11.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grzegorzgrzegorz

15 22

Panie Kukucki ma pan racje trzeba organizować takie imprezy, ale trzeba umieć zorganizować taką imprezę żeby wszyscy byli zadowoleni i biegacze i użytkownicy miejskiej komunikacji Polecam panu komentarze na przystankach MPK w ten dzień 07:20, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

widzwidz

17 21

Takie wielkie halo z tym biegiem,a teraz nawet nie wiadomo kto wygrał.
Wiadomo tylko kto przegrał - organizatorzy. 08:09, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zojazoja

30 12

Jezu! Raz coś się dzieje a tu znowu alarm!
Ludzie Włocławek to nie Meksyk i odległosci można spoko pieszo pokonać! Na zakupy nie koniecznie w tych godzinach nie umrzecie od tego. Stale mamroczecie. Niektórzy nie wiedzieli co to znaczy samochód , a teraz nowobogackie maniery ? Ruch to zdrowie więc poruszcie grubymi tyłkami i brzuchami... 09:52, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIMDZONGTUSKKIMDZONGTUSK

6 26

jack sparrow
Jak jest info o maratonie w Warszawie, to poczytaj sobie pod takową informacją opinie warszawiaków. Po prostu mają dość. Sugerują od kilku lat ( bez skutku, a jakże) żeby organizować maraton w Kampinosie. To, że krytykuję takie imprezy nie oznacza, że jestem przeciwny promowaniu ruchu i sportu. Wprost przeciwnie. Sam jak tylko mogę, zostawiam auto w garażu i poruszam się rowerem. Ale zamiast lansiku promujmy sport na co dzień a nie od święta. 10:30, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mara7mara7

16 16

Panie KUKUCZKA - proszę nam zapłacić za paliwo, stracony czas ludzki i zafundowany koszmar w mieście w niedzielny poranek a także za zamarzanie na przystankach - organizacja półmaratonu przerosła pana DYREKTORA - ORGANIZATORA pana KUKUCZKĘ i pan nie mając pojęcia o niczym - zajmuje takie stanowiska i płacimy panu z naszych podatków za nieudaczność - wstydzić się należy panie KUKUCZKA 10:43, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolakola

14 14

Panie Kukuczka niech pan się lansuje za własne pieniądze a nie kosztem "ala sponsorów" za nasze pieniądze.
weź się chłopie za prawdziwą robotę a nie tylko pchać się do władzy nie mając pojęcia o realiach życia - za taką organizację - należy się Panu aut 10:51, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

27 5

kukucki jeszcze raz pokazał - nic nie potrafi porządnie zrobić coś dla tego miasta 10:55, 12.10.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RR

2 4

LAS MACIE DO BIEGANIA A NIE ULICE, JAK BIEGAM TO LATAM PO LESIE A NIE SIE SZTAFIRUJE PO ULICACH ŻEBY SIE POKAZAĆ W NOWYCH ŁASZKACH I ONI MÓWIĄ ZE TO PROMOCJA MIASTA CO ZA KRETYNI 22:19, 09.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:(:(

2 1

Tragedia... Tylko narzekać ludzie potrafią... A może jeden dzień bez auta... Dzisiaj była piękna pogoda, na rowerek i spacerek z dziećmi do lasu. Rowerem też można dojechać do pracy, pociągiem gdzieś dalej, przy okazji rodzina ma frajdę. Jak tak dalej pójdzie to nic w tym Włocławku nie będzie, emeryci zostaną. Koncert-za głośno, bieg-ulice zakorkowane, puby-pijaki na ulicach. Tym co nie pasuje niech uciekają do buszu, tam im nikt nie będzie przeszkadzał, no ale i tak będą niezadowoleni:):):) Brawo dla organizatorów!!! Nie poddawajcie się!!
23:46, 09.10.2016

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

R R

0 0

BIEGI TO PROMOCJA MIASTA HA HA KTO TAM W URZĘDZIE JEST OD MARKETINGU CHYBA BIEGACZ GRATULACJE HA HA 05:52, 10.10.2016


netwomannetwoman

0 1

W Warszawie co rusz biegi, marsze, masa krytyczna i jakoś ludzie dają radę. W tej dziurze jak coś organizują to przeszkadza a potem narzekania ,że nic się nie dzieje. 00:03, 10.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kawakawa

0 0

ludzie samochodami nie jeżdżą tylko i wyłącznie do sklepów sama dziś nie mogłam wyjechać a spieszyłam się na lotnisko innej osobie zasłabla matka i potrzebowała dojechać do szpitala tez nie można są przypadki kiedy tym samochodem załatwia się ważne sprawy !!! zastanawia mnie jedna rzecz policjant poinformował mnie ze ruch zostanie wznowiony jak wszyscy przebiegna chyba zapisze się na przyszły rok to ze 3 dni będzie miasto stało bo moje tempo bardzo marne :-) 06:27, 10.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EE

0 0

Uwielbiam ten stan jak się wbiegł na metę niesamowite emocje wszystkim zlosliwym polecam rower spacer mniej zawiści zdrowia jak zaczniecie biegać nie będzie wam przeszkadzać korek bo biegną pasjonaci brawo dla organizatorów oby więcej takich imprez w naszym mieście ????pełna kultura w sporcie nie ma miejsca na patologie jak nie którzy twierdzą wolę taki imprezy niż spedy gdzie tylko patrzą co tu jest za darmo ????pozdrawiam biegaczy i zazdrosnikow którym nie chce się 4 liter ruszyc 08:31, 10.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BravoBravo

0 0

Ten artykuł ma równo rok i dotyczy półmaratonu włocławskiego 2015 , a idioci komentują myśląć , że to świeże i dotyczy wczorajszej imprezy ktoś z ddwloclawek wrzucił stary artykuł sobie jaja robi, by nie pisać nowy tekst i tyle. Dobrego dzionka. Obeserwowałem uczestników wczoraj na trasie - bardzo fajna impreza. 09:13, 10.10.2016

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%