Zamknij

Zmiany w Wydziale Komunikacji. Włocławianie czekali na to wiele lat

06:00, 05.02.2015 Ł.D
Skomentuj fot. Łukasz Daniewski fot. Łukasz Daniewski

Władze Włocławka chcą wprowadzić zmiany w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji. Chodzi o poprawę warunków pracy urzędników i jakości obsługi mieszkańców.

"Komunikacja" to jeden z najczęściej krytykowanych przez włocławian wydziałów ratusza. Kierowcy, którzy chcą na przykład zarejestrować samochód narzekają na długi czas oczekiwania, by podejść do okienka. Urzędnikom wytykają także warunki, w jakim znajduje się siedziba wydziału. Wkrótce ma to się jednak zmienić.

Władze Włocławka planują usprawnienie funkcjonowania WK dzięki przenosinom wydziału do budynku, w którym obecnie mieści się hotel i restauracja "Ratuszowa". - Chcemy usprawnić i ulepszyć jakość świadczenia usług Wydziału Komunikacji - mówi Bartłomiej Kucharczyk, rzecznik ratusza.

Jak przekonuje dyrektor Wydziału Komunikacji, zmiana lokalizacji będzie wiązała się z dostosowaniem do nowoczesnych standardów.

- Obecne miejsce oczekiwania petentów jest, jakie jest. Ścian nośnych się nie poprzestawia. W związku z tym, pod nowym adresem standard z pewnością będzie wyższy, zarówno dla mieszkańców, jak i urzędników - mówi Maria Kotwasińska. - My też mamy ciasnotę ze składowaniem dokumentów i trudno, żebyśmy cieszyli się z warunków, jakie mamy obecnie.

Ulokowanie jednostki przy ul. Bojańczyka to także nowe zasady funkcjonowania wydziału, co pozytywnie odczują włocławianie.

Czy możliwe będzie na przykład wzorem Poznania, umówienie się z urzędnikiem na konkretny dzień i godzinę, by bez stania w kolejce zarejestrować pojazd? - Zmiana lokalizacji otworzy przed nami nowe możliwości i na pewno weźmiemy różne ewentualności pod uwagę - mówi Maria Kotwasińska.

Wydział Komunikacji zajmuje się m.in. sprawami związanymi z rejestracją pojazdów, wydawaniem i zatrzymywaniem dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami, nadzorem nad ośrodkami szkolenia kierowców oraz stacjami kontroli pojazdów.

(Ł.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(48)

4DwO4DwO

44 10

WŁODARZE SZCZEGÓLNEJ TROSKI. 'Droga' władzo kolejki w wydziale komunikacji tworzą procedury i organizacja pracy. PRZYPOMINAM, że są to pieniądze PODATNIKÓW. Pani dyrektor standard w Pałacu Bursztynowym byłby jeszcze wyższy i jeszcze małe pytanko: jak Pani to robi? 07:34, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

ZawislakZawislak

34 14

Oby się tak stało,a formalności wstępne można by było przygotować internetowo.Już dosyć ma biegania po piętrach i stania jak PIES pod drzwiami urzędnika. Na naczelnika proponuję Panią Janinę (INKE) z okienka. Tak sprawnie i kulturalnie nikt nie obsługuje w tym urzędzie. 07:35, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

THORTHOR

31 13

A kiedy zmiany w OSiR? 07:38, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brat PinokioBrat Pinokio

19 19

THOR - nie wiem co chcesz zmieniać w OSiR?? Słucham, co nie tak jest w tej jednostce?? 07:43, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KosztyKoszty

81 18

Czy nikt nie pomyśli o kosztach adaptacji budynku hotelu i restauracji. A co z ludźmi tam zatrudnionymi? 07:47, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rychrych

92 7

dyrektorzy Osiru powinni sie pakowac.Fotograf bez szkoły i drugi zamiast pracowac chodzi tylko do reala lub gdzies na Chopina 07:49, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

######

15 67

Czy to oznacza, że nie będzie już hotelu i restauracji "Ratuszowa", miasto powinno przenieść ten wydział i te kilka osób z b. wydziału zdrowia, jeżeli kamienica jest własnością miasta może znalazłby się taki pomysł by na niej zarobić wynająć czy sprzedać. Kościuszki to ulica bankowa. 07:51, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

######

8 68

Czy to oznacza, że nie będzie już hotelu i restauracji "Ratuszowa", miasto powinno przenieść ten wydział i te kilka osób z b. wydziału zdrowia, jeżeli kamienica jest własnością miasta może znalazłby się taki pomysł by na niej zarobić wynająć czy sprzedać. Kościuszki to ulica bankowa. 07:51, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marekmarek

96 12

Panie Prezydencie żeby zmienić funkcjonowanie Wydziału Komunikacji to proszę zmienić niezniszczalną P.Dyrektor wydziału czas najwyższy !!!!. 07:51, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marekmarek

38 14

Panie Prezydencie żeby zmienić funkcjonowanie Wydziału Komunikacji to proszę zmienić niezniszczalną P.Dyrektor wydziału czas najwyższy !!!!. 07:51, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

docdoc

91 13

~Zawislak - oby tak się nie stało - po pierwsze przystosowanie obiektu hotelowego do wymagań biurowych to OGROMNE KOSZTY( praktycznie wszystko w środku należało by wyburzyć ), a nie wiem czy w tej chwili miasto na to stać.
Po drugie - po co likwidować hotel i restaurację - z tego co wiem nieźle sobie radzi.
Po trzecie - co powiesz zwalnianym pracownikom hotelu i restauracji.
Tu trzeba przyjrzeć się organizacji pracy wydziału, część formalności zalatwiać internetowo, itd 07:55, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

4DwO4DwO

88 9

~ Koszty - masz rację adaptacja może kosztować tyle co nowy budynek. KOSZTY SPOŁECZNE a kogo z pisiorków to obchodzi/to ich pion, miasto ,prezydent i chore pomysły. 08:04, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amonamon

95 13

A co z pracownikami Hotelu i Restauracji Ratuszowej? Na bruk? Tak ma wyglądac walka z bezrobociem, która miała być priorytetem nowego prezydenta. 08:11, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

19 17

To może dałoby jeszcze przenieść kase MPK z Rysiej do centrum?teraz wyprawa po biletjest udreką.
Szanowni przedmówcy.A gdzie wyczytaliście,ze restauracji Ratuszowa nie bedzie,że będzie zwalnianie pracowników?
Tam jest tyle wolnych,nie wykorzystanych pomieszczeń. 08:19, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

radarada

76 6

no w głowach się wam przewraca.
a czemu teraz wszystkich , to może i powyburzać wszystko, zacznijcie od stadionu poprzez trasę obwodowa,przystań, zasypać piaskiem ulice zalane asfaltem itd itd itd itd .....
puknijcie się w głowy-za te podjudzanie Wojtkowskiego.
ile krzywdy robi sie ludziom 08:26, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

doctordoctor

78 6

~ja - gdzie ty widziałeś wolne pomieszczenie - chyba szatnię- latem będzie wolna.
Nie trzeba pisać jaki los spotka pracowników - przy obecnym rynku hotelarsko gastronomicznym, hotel bez restauracji i restauracja bez hotelu nie ma racji bytu.
Byłem tam ostatnio na obiedzie - nasłuchałem się troche....
Panie Prezydencie - może znalazł by pan trochę swojego cennego czasu i spotkał się z pracownikami? - ma Pan tak blisko...

08:47, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

81 13

Następny chory pomysł.
Przecież to paranoja do n-tej potęgi.
Ten obiekt powinien pozostać i służyć do celu , jakim służy do chwili obecnej. 08:50, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zet.zet.

28 16

Kierowcy chcieli by być obsługiwani w 5 minut.
Kilka razy rejestrowałem auto i korona mi z głowy nie spadła.Potrafią jeździć do Niemiec po auta i nie narzekają.Co za problem poczekać pół godz.Przestańcie pajacować.Ludzie w przychodniach czekają godzinami i to chorzy. A tu zdrowe byki i trudno trochę postać.Złożenie dokumentów , a następnie obserwowanie sprawy w internecie kiedy jest załatwiona i odebranie dowodu. Rzeczywiście gehenna.Lepiej wyrzucić w błoto setki tysięcy na adaptację już teraz natychmiast.Poroniony pomysł. 08:51, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

80 13

Kolejna nieprzemyślana decyzja nowego prezydenta. 08:56, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rikrik

80 6

wydzial komunikacji przeniesc do jakiejs szkoly co malo dzieci chodzi by bylo duzo miejsca a nie pchac sie do hotelu co normalnie prosperuje 09:01, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znawcaznawca

82 6

~Obserwator No chyba że jest potrzeba sprzedaży komuś (B) tej kamienicy na Kościuszki 12 :) 09:04, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kierowca jak wszyscyKierowca jak wszyscy

68 9

A czy te durnie pomyślały, że do Wydziału
Komunikacji przejeżdża się samochodem? Przecież tam teraz nie ma gdzie zaparkować!!!!!
Typowy pomysł "pod publiczkę"!!!
I ja nie mówię, że tam gdzie jest to jest dobrze.
Przemyślcie to jeszcze raz!!!! 09:23, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asesorasesor

72 6

Jeszcze nigdzie nie słyszałem,żeby ktoś przerabiał restaurację na urząd.To jakaś paranoja.Sam demontaż urządzeń kuchennych i hotelarskich będzie kosztował majątek i trzeba będzie je wyrzucić bo dzisiaj nikt z odzysku takich rzeczy nie kupi nawet za złotówę. Panie Prezydencie oddaj"głowę do pozłoty" tego co Panu to doradził. A Kotwasińska oczywiście do wymiany. Będzie prościej i dużo taniej. 09:24, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kubuś fatalistakubuś fatalista

12 64

Pokoje hotelowe bardzo prosto można dostosować do potrzeb biurowych. Zaplecze i archiwum w piwnicach i na parterze wystarczy na kolejne kilkadziesiąt lat. Parking samochodów na Zielonym rynku nie ma problemu dla klientów. Pozostaje przenieść pozostałe pomieszczenia i po problemie.
Lepiej to niż wkładać kilka milionów w remont budynku na Kościuszki, który i tak nie będzie spełniał oczekiwań i nie będzie w pełni dostosowany do wszystkich w tym niepełnosprawnych.
Propozycja godna rozpatrzenia i mądrego zaplanowania działań!!! 09:35, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tom BombadilTom Bombadil

18 52

Oczywiście to dobry pomysł z tymi przenosinami.Tylko nie likwidujcie restauracji.Czekając w kolejce do rejestracji można będzie zamówić bigos lub flaki.Klient najedzony jest spokojniejszy i mniej awanturujący się.Pani Kotwasińska może jeszcze popracuje nad jakimś programem artystycznym. 09:38, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


sylwiasylwia

56 3

Na ptasiej urząd ma budynek niech tam prezydent przesienie wydziały z kościuszki jeżeli już tej kamienicy nie chce urząd. choć nie sprzedawać komienicę w centrum to nierozsądne i niegospodarne. Na ptasiej budynek stoi pusty. 09:51, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ediedi

28 5

dlaczego Szanowna Redkacja nie zrobi artykułu co z ludźmi zartudnionymi w hotelu i restauracji - kelnerami, sprztaczkami, kucharkami...czy prezydent coś im zproponuje? Czy na bruk?
A ostatnio widziałem, że na cmentarzu są wolne pomieszczenia w budynkach administracji...można je wykorzystać. Szkoda by stały puste. 10:10, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

docdoc

28 5

Jeżeli spojrzeć wstecz, to hotel i restauracja stała ością w gardle pisowcom i peowcom - sprzedać, sprzedać, sprzedać, a tajemnicą poliszynela było to, że w kolejce stały już pewne osoby aby kupić obiekt.
W tej chwili nie mówi się o sprzedaży tylko o zburzeniu - a może konkurencja nie chce hotelu który oferuje noclegi na przyzwoitym poziomie w konkurencyjnych cenach?

10:17, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

11 21

a moze ktoś zajmie sie DGS-em zakład prężnie prosperuje przejeła ich swiatowa firma a ludzie są oszukiwani przez prezesa.. powinni zarabiać co raz wiecej a zarabiają coraz mniej atmosfera jest tragiczna kazdy na kazdym sie wyżywa progi produktywnosci są podnoszone do takiego stopnia ze ludzie nie są w stanie jej wyrobić 10:40, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zuzazuza

7 7

~sylwia ~
A gdzie na Ptasiej urząd ma pusty budynek?
Tam jest archiwum i coś tam od przedszkoli. 12:50, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktosktos

11 10

Nie wysilajcie sie moi drodzy.Wojtkowski i tak zrobi jak bedzie chcial,czy Wam sie to podoba czy nie. 13:03, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZainteesowanyZainteesowany

18 6

Pałucki miał pomysł by Wydział komunikacji przenieść do kamienic na rogu Tumskiej i 3go Maja.( oczywiście po ich odbudowaniu ). Z tego artykułu wnioskuję że pomysł upadł. 13:34, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

docdoc

13 2

Haaaalo, Panie Prezydencie, zamiast niszczyć zbuduj coś Pan.
Faktycznie, na rogu 3-Maja i Tumskiej miasto jest właścicielem dość dużej działki.
Wybudować obiekt biurowo mieszkalny, jak Pan chce przenosić wydział komunikacji to przenieść, a mieszkania sprzedać.
Ze sprzedaży mieszkań miałby Pan częściowy zwrot inwestycji, a i image Pana zmieniło by się -
- zamiast Wojtkowskiego burzyciela byłby Wojtkowski budowniczy. 15:27, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierakkierak

12 2

w szkole nr 12 duzo miejsca tam zrobic wydzial komunikacji parkingi po jednej i drugiej stronie darmowe 15:59, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

4 9

~ THOR / POdobno ma tam POwrocić pani Szparaga - kobieta od ,,zarzundzania'' ....zakładami fryzjerskimi ? 17:48, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GabikGabik

6 4

Proponuję pozostawić hotel i restaurację, albo tę drugą przerobić na kawiarenkę. Będzie można z urzędnikiem umówić się na kawę, a jak się "kierowca" zmęczy oczekiwaniem na załatwienie sprawy to może wypocząć w hotelowym pokoju. Bez jaj, rejestrowałam samochody nie raz i bez przesady. Wiadomo, że w sekundę się nic nie załatwi. Natomiast współczuć pracownikom którzy muszą w tych śmierdzących stęchlizną pokojach pracować. Pomysł z przeniesieniem jest super. 19:13, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

An..An..

6 14

wydział komunikacji w ratuszowej ..super pomysl , blisko urzedu w koncu mamy prezydenta który mysli a nie jest tylko 19:21, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wesoły wesoły

9 3

teraz to już na pewno włocławek utonie w długach po tych rewolucjach prezydenckich:( czy w ogóle coś zostało jeszcze po odprawach dla byłych praconików?hahaha... 19:51, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ee

6 13

Bardzo dobry pomysł, bo kto to widział, żeby miasto prowadziło hotel i restaurację, od tego sa podmioty prywatne niech prowadzą sobie tego typu działalność gospodarcza a lokal trzeba należycie wykorzystać 19:51, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maniekmaniek

11 0

Panie Prezydencie! A kiedy doprowadzicie do kultury to gruzowisko przy ul. 3-go Maja 2.!? Przecież to już jest teren Urzędu Miasta. Może byśmy mieli mniej włamań jako sąsiadujący przedsiębiorcy !!! 20:21, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmilimmili

13 4

~e- chyba coś Ci się uroiło - poczytaj trochę i dopiero pisz. Hotel i restaurację prowadzi nie miasto, tylko spółka prawa handlowego.
A bardzo dobrze że jest, przynajmniej oferuje usługi na bardzo dobrym poziomie i w konkurencyjnych cenach.
A z tego co mi wiadomo całkiem nieźle sobie radzi ( widziałeś jak wyglądał budynek parę lat temu a jak dzisiaj?)
20:29, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pawełpaweł

5 14

Panie Prezydencie bardzo dobry pomysł gratuluje 21:43, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolkarol

15 0

Panie Prezydencie bardzo zły pomysł i nie ma czego gratulować 22:36, 05.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MartaMarta

13 0

Panie Prezydencie A kto zapłaci za te zmiany Proszę się nie wysilać Odpowiem Ludzie którzy na Pana głosowali Między innymi Ja Przykre 09:23, 06.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OLOOLO

6 0

No to może REFERENDUM ? 11:23, 06.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PWSZPWSZ

1 2

I po ptokach koniec wigilii dla hołoty w ratuszowej, w tym roku ma być na scenie pływajacej 16:48, 07.02.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RakRak

0 0

I ja się dołączę do dyskusji.Niem jak można oceniać postępowanie byłego prezydenta Pałuckiego. Mam więc prośbę by uczynili to internauci. Jeszcze aktualny komendant straży miejskiej J.Małasiak pobiera emeryturę z Policji i pensję jako komendant SM. Teraz jest na chorobowym. Pewnie gdyby się nie bał, że zostanie zwolniony dalej by sprawował swój urząd.Czy to jest ok? Wg. mnie NIE!!! No ale kto pogardzi łączną wypłatą na poziomie jakiś 15000.oo zł? Ile ma dochodu gwiazda TV, z którego poczynań śmiało się pół Polski można sprawdzić na stronie UM. Każdy bowiem urzędnik zobowiązany jest do ujawnienia swych dochodów. ja zajrzałem i wiem. Są tacy ludzie, którym mało i mało. A taki jest Małasiak. Człowiek bez honoru i "jaj". Bo każdy normalny facet już dawno złożyłby rezygnację. Ale wygląda na to, że chęć nabijania kabzy jest większa do krytyki. Wstyd! 15:59, 04.03.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%