Zamknij

M. Wojtkowski rozważa likwidację jednej z miejskich instytucji

10:05, 30.12.2014 Ł.D
Skomentuj Do kompetencji MZD należy m.in. opracowywanie projektów remontów dróg we Włocławku. fot. Łukasz Daniewski Do kompetencji MZD należy m.in. opracowywanie projektów remontów dróg we Włocławku. fot. Łukasz Daniewski

Likwidację Miejskiego Zarządu Dróg rozważa nowy prezydent Włocławka. Instytucja miałaby zostać wchłonięta przez Wydział Inwestycji włocławskiego ratusza. - Ten krok przyniesie korzyści, zarówno dla magistratu, jak i dla miasta - mówi Marek Wojtkowski.

Według zapowiedzi prezydenta Włocławka, 2015 rok będzie rokiem zmian, zarówno w Urzędzie Miasta, jak i jednostkach podległych. Niemal pewna jest reorganizacja kilku ratuszowych wydziałów, co ma przyczynić się do zwiększenia efektywności pracy.

W ramach planowanych zmian, z mapy Włocławka ma także zniknąć Miejski Zarząd Dróg. Instytucja miałaby zostać wchłonięta przez Wydział Inwestycji Urzędu Miasta.

- Nie widzę powodów, by te dwie komórki działały oddzielnie - mówi prezydent Marek Wojtkowski. - Obie właściwie wypełniają podobne zadania, z tym, że Miejski Zarząd Dróg zajmuje się wyłącznie drogami. Myślę, że nic nie stoi na przeszkodzie, by te komórki połączyć. Ten krok przyniesie korzyści, zarówno dla magistratu, jak i dla miasta. Tym bardziej, że MZD dysponuje dobrą kadrą z dobrymi umiejętnościami i uprawnieniami, a to jest bardzo istotne przy procesach inwestycyjnych.

Jednocześnie Wojtkowski zapowiada, że pracownicy Miejskiego Zarządu Dróg nie powinni obawiać się o swoje miejsca pracy. - Zawsze podkreślałem, że będę szukał łagodnych rozwiązań i unikał rewolucji kadrowych - dodaje. - Jeśli już ktoś będzie musiał odejść, to raczej będą to osoby, które osiągnęły wiek emerytalny. Będę unikać rozwiązań drastycznych, aczkolwiek muszę gruntownie przejrzeć strukturę wszystkich wydziałów i komórek miejskich, bo wiele rzeczy już w tych pierwszych tygodniach mi się nie podoba.

Swoje urzędowanie w ratuszu Wojtkowski rozpoczął na początku grudnia. Jednymi z pierwszych decyzji nowego prezydenta było powołanie trzech zastępczyń, wybór nowego rzecznika prasowego i zmiana godzin pracy Urzędu Miasta. Pierwsze zmiany wobec spółek komunalnych wprowadzono w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej, w którym odwołano dotychczasowy zarząd.

(Ł.D)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(61)

DrogowiecDrogowiec

86 12

Pani Wiceprezydent od Spraw Gospodarki Komunalnej Monika Berger, która zielonego pojęcia nie ma będzie miała nadzór.Oczywiscie Pan Prezydent mowi, że sie kiedyś nauczy.I to ma być nowość w wydaniu Prezydenta, ktory o samorządzie wie niewiele!!!Lipa i brak dobrych rozwiązań 10:28, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

rumcajs nr1.rumcajs nr1.

42 18

Bez drastycznych posunięć... wychodzi na to ( i obym się mylił) że utworzy się nowe nazwy dla stanowisk no bo inaczej się nie da. Dojdzie po paru zastępców czy naczelników- jak zwał tak zwał ważne żeby reforma nie w nazwie tkwiła tylko była efektywna.
Więcej zadań dostanie pracownik to i dobrze nawet jeśli otrzyma podwyższone wynagrodzenie to i tak bedzie taniej niż utrzymywanie tych samych etatów pod inną nazwą.
Czekam na reformę w AZM- to jest moloch etatów i tam aż prosi się o daleko idące zmiany bez sentymentów. Powołał do życia tego potworka pan były i dał znajomym pracę.. pan dyrektor B to szczególnie niekompetentny człowiek to aparatczyk.. poczekamy czy reformowanie polegać bedzie na zmianach nazw czy będzie to gruntownie przemieszane. 10:28, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

40-tka40-tka

38 19

słusznie Pan Prezydent myśli osoby podlegający lub mającą zawieszoną emeryturę niech odpoczną przed śmiercią , a ludzie w srednim wieku muszą wypracować swoją emeryturę 10:31, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

misiekmisiek

82 5

jaka będzie pensja kuźniewicza jak doradcy prezydenta i żychlewicz szefowej gabinetu oraz 3 wiceprezydentów? bo etaty się mnożą jak mrówki 10:32, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

barbarabarbara

55 6

najpierw połączą a poźniej nie będzie winnego za fuszerki 10:33, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

isoiso

59 5

Chodzi o to, żeby nie przywrócić bezprawnie zwolnionego Kossedy do pracy?
Praworządność pełną gębą:) 10:34, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KWASEKKWASEK

68 15

WSZYSTKO NIECH SIĘ WCHŁONIE, A NAJLEPIEJ WŁOCŁAWEK Z LUBRAŃCEM POŁĄCZCIE 10:35, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wacławwacław

59 8

jakoś w Toruniu,Bydoszczy, Kielcach, Częstochowie, Warszawie, Radomiu miejski zarząd dróg się nie wchłania tylko jest oddzielnie, bo tak zarządza się bardziej efektywnie a inwestycje to nie tylko drogi 10:37, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

chochlik2chochlik2

67 9

ten rok przyniesie korzyści finansowe dla prezydenta i jego świty tego jestem pewien 10:39, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dentystadentysta

51 7

wojkowski nie widzi powodów, aby funkcjonowało oddzielnie, ale w toruniu, bydgoszczy, radomiu i warszawie widzą ciekawe gdzie mają lepsze wykształcenie i doświadczenie bo nie obstawiam włocławka cha cha cha 10:47, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tytusromekiatomektytusromekiatomek

55 7

do dentysta: nasz prezydent to prawdziwy wizjoner on zna sie lepiej niż w innych miastach wiecie w lubrańcu to jest jako jeden wydział gminy heheh 10:50, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

56 4

I w ten sposób Toruń pozbył się jakiejkolwiek konkurencji w dążeniu o środki inwestycyjne. 10:50, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BergBerg

55 6

Momencik panie Wojtkowski,jeżeli te dwie komórki można połączyć w jedną,to proponuje zacząć szukania oszczędności od swojego podwórka.Bo dla mnie osobiście ewentualne połączenie tych dwóch instytucji to nie kwestia usprawnienia działalności takowych,tylko szukanie oszczędności.No to jak pan swoje urzędowanie zaczynasz o likwidowania,a z pana ust słowo likwidacja pada częściej niż słowa stworzymy,czy też zrobimy,to mam wrażenie że my,mieszkańcy Włocławka wpadliśmy z deszczu pod rynnę.Tylko dlaczego na swoim podwórku,zamiast likwidować,czy też łączyć tworzy pan trzy stanowiska dla swoich zastępców.Jeden nie wystarczy?Panie Marku,opanuj się pan bo przylgnie do pana przydomek likwidator.Marek "likwidator" Wojtkowski. 10:57, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ee

11 50

Bardzo dobra decyzja tylko w wielu miastach funkcjonuje to tak, ze wydziały inwestycji i rozwoju są wydziałami Miejskich Zarządów Dróg świetnie się to sprawdza, oczywiście dobrzy specjaliści i to miasto jeszcze da się podnieść po 8 latach nieudolnych rządów SLD 11:03, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wojtas000wojtas000

35 4

do e a konkretnie jakie miasto nie gmina? bo nie kojarzę 11:07, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

47 9

JAK TO JEST PANIE PREZYDENCIE, ŻE MIAŁ PAN CZAS NA PROGRAM SPORTOWY W TVP BYDGOSZCZ A NIE MIAŁ PAN CZASU NA WCZORAJSZĄ RADĘ MIASTA WE WŁOCŁAWKU ---- WIEMY ŻE JEST PAN NA URLOPIE -------pytanie ---- gdzie jest bliżej, może ma PAN jakieś zobowiązania -- Z LUBRAŃCA DO BYDGOSZCZY czy z LUBRAŃCA DO WŁOCŁAWKA ---- pozdrawiam PANA prezydenta -------------- 11:08, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

STEWEKSTEWEK

10 40

BRAWO PANIE MARKU GŁOSOWAŁEM NA PANA I WIDZĘ POZYTYWNE MYŚLENIA, CZAS ZACZĄĆ OD ROBIENIA PORZĄDKÓW I ZWALNIANIA TYCH MAMUTÓW OBSADONYCH PO ZNAJOMOŚCI W SPÓŁKACH, SPÓŁECZKACH, URZĘDACH I CHOLERA WIE GDZIE JESZCZE ...ULOKOWANYCH A KASA PŁYNIE IM NA KONTA 11:09, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

35 4

---- dalsze do tvp bydgoszcz -------------CHOCIAŻ bydgoszcz i Pan redaktor nie trawiący WŁOCŁAWKA cały czas PANU PREZYDENTOWI WOJTKOWSKIEMU --- przerywał 11:11, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ryszardryszard

43 1

w Płocku też jest miejski zarząd dróg 11:12, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArAr

33 4

Tak sie tworzy urzędniczyny elektorat - kurxx dołek :) 11:12, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ERYKERYK

27 4

DO E: KONKRETNIE JAKIE MIASTO 11:13, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tutektutek

39 1

w Grudziądzu też jest miejski zarząd dróg po prostu jest potrzebny a nie wchłonięty w wydziały miejski 11:15, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drógdróg

58 2

a nie można dwóch wiceprezydentów połączyć w jednego? 11:20, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MICHALMICHAL

22 27

a kiedy KOTWASINSKA dyr Wydzialu Komunikacji NA BRUK !!!!!!!a kiedy pan Piotrus zatrudniony u Kotwasinskiej na BRUK !!!!to bylu zca Strazy Miejskiej Tam podpadl to do kolezanko KOTWASINSKIEJ z Pensja zcy Komendanta !!! Tam w Wydziale Komunikacji TO prawdziwa MAFIA !!!!!! 11:25, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gazetownickgazetownick

30 8

chodzi o to żeby projektantem, kierownikiem budowy czy inspektorem nadzoru dla miejskich inwestycji był pracownik magistratu i żeby nie robić rozeznania czy konkursu na te funkcje 11:26, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nicnic

46 19

A co z Strażą Miejską czy ona jest potrzeba bo to chyba największe nygusy 11:27, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

26 3

@dróg / 11:20, 30.12.2014.Nie można , już duże gabaryty ma jeden doradca , a Ty byś chciał(a)jeszcze dodawać?. ;) 11:37, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kujawiak vel chlorekKujawiak vel chlorek

49 11

Wojtkowski niedługo zleci z fotela bo to fałszywy prezydent. 11:42, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zasmuconazasmucona

39 7

To sobie wybraliście prezydenta:))) Za 4 lata z tej mieściny nic nie zostanie!Że też Wy tego nie widzicie!!!Trzeba być naprawdę ograniczonym!!! 11:52, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HAhaHAha

45 5

Ale z Wojtkowskiego jest cwany lis:)) Włocławek zostanie Lubrańcem, a Lubraniec Włocławkiem!:-) Czas się przebranżowić i zostać hodowcą bydła:) 12:05, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mucha  mucha

46 5

Chcieliście wieśniaka to macie .... nic dodać nic ująć . Włocławek nie tak długo będzie wiochą kompletną ....pora stąd uciekać . 12:10, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pantadeusznarenciepantadeusznarencie

35 5

Widze ze nic sie nie zmienia.Oby tylko gorzej nie było niz za kadencji pałuckiego!!! 12:17, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichałMichał

34 3

DO PREZYDENTA WOJTKOWSKIEGO:

Apropos dróg... Panie Prezydencie polecam się przejechać moją codzienną drogą do pracy tj. Al. Kazimierza Wielkiego.

Na wysokości ul. Przemysłowej, aż do Ronda jest ograniczenie do 30 km/h - a droga jest w fatalnym stanie. Bardzo proszę o interwencję. 12:28, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WŁOCŁAWIANINZKRWIIKOWŁOCŁAWIANINZKRWIIKO

48 3

PROSZĘ O PODANIE DO WIADOMOŚCI PUBLICZNEJ PALIWA ZUŻYTEGO NA PRZEJAZDY PREZYDENTA NA TRASIE LUBRANIEC WŁOCŁAWEK ORAZ NA POZOSTAŁYCH TRASACH CHCĘ ZNAĆ KOSZTY 12:38, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ralfralf

39 3

trasa lubraniec włocławek około 36 km w jedną stroną uzbiera się ładna sumka 12:45, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bociekkleklebociekklekle

47 3

jak taki oszczędny to niech jeździ pekaesem jak wszyscy ludzie , a nie leje wodę 12:51, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ingainga

13 18

~ WŁOCŁAWIANINZKRWIIKO / 12:38, 30.12.2014

Nie bardzo rozumiem Twój wpis? Po pierwsze, jest zasada, że do pracy przybywa się we własnym zakresie i na swój koszt, a więc nie ma czegoś takiego jak dowóz do pracy. Po drugie, taki dowóz musiałby być sankcjonowany uchwałą Rady Miasta, gdzie wchodziłby jako jeden ze składników wynagrodzenia. Po trzecie pracownik zatrudniony poza miejscem swojego zamieszkania na zwiększone koszty uzyskania przychodu na pokrycie kosztów dotarcia do pracy.
Czyli jak to, Wojtkowski jest dowożony z Lubrańca i odwożony do Lubrańca codziennie służbowym samochodem? 13:37, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiesikWiesik

4 32

VBardzo dobre posuniecie.Mniej watpliwych fachowcow , obibokow ktorym placi sie ciezkie pieniadze.Ludzie ktorzy zostana beda bacznie obserwowani i kontrolowani.Nastepny plus dla Prezydenta. 13:42, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WŁOCŁAWIANINZKRWIIKOWŁOCŁAWIANINZKRWIIKO

26 1

do inga: Rozporządzenie nr 31/2012 w sprawie ustalenia zasad korzystania z samochodów służbowych Urzędu Miasta Włocławek: "podstawienie pojazdu w miejsce wskazane w zapotrzebowaniu zapewnia kierownik Referatu" - nie ma nic o granicach miasta Włocławek; chodzi mi o podanie do wiadomości publicznej rozliczenia kilometrów, czasu pracy pojazdu i godzin pracy pracownika zatrudnionego na etacie kierowcy oraz rozkładu tras - wtedy sprawdzimy ile było przejazdów i gdzie, ja mam kamerkę w aucie cały czas włączoną i na pewno jak spotkam prezydencki wóz na trasie lubraniec włocławek to wrzucę do internetu 14:03, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ralfralf

28 1

nikt nie pisał o dojeździe do pracy tylko o rozliczaniu samochodu slużbowego niech podadza ile i gdzie jezdzi i kto nim jedzi w jakiej sprawie 14:04, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

33 2

Kiedy zostanie przeprowadzony przegląd i zmiana w WORD - przecież nie można pracować i tu i tu czyli wychodzi że urlop 14:36, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

intercoolerintercooler

26 1

Po kilku zapowiedziach Pana Prezydenta wydawało się, że zacznie najpierw robić ,potem mówić co zrobił.Nic z tego, dziecinady ciąg dalszy. Likwidacja MZD.
Znany numer, najpierw likwiduje się komórkę, aby zwolnić ludzi.Bo inaczej się nie da.Później odtwarza się ją łącząc z inną.Ale obsadza się swoimi ludźmi.
Urząd Miejski kilkakrotnie to przerabiał.Reszta argumentów to "pic na wodę".Nie myślałem, że "nowa władza" to ludzie bez pojęcia co należy w tym mieście zrobić.Zajmują się pijarem, a nie konkretną pracą.Bo co ma oceniać jakaś tam komisja skoro była kontrola NIK??? 14:56, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DARIADARIA

26 4

PROSZĘ O SPISANIE STANÓW LICZNIKÓW W AUTACH NALEŻĄCYCH DO URZĘDU MIASTA MIESZKAŃCY CHCĄ WIEDZIEĆ ILE JEŹDZICIE I PO CO 16:30, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ForestForest

16 3

A nie lepiej od razu przekazać zarządzanie drogami Toruniowi, a na Zielnej zaadaptować pomieszczenia na noclegownie ......
17:29, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

.rys.rys

17 3

To powoli zaczyna być kpina Panie Wojtkowski.Zamiast wydziałów w Urzędzie proponuję powołać zastępców 18:00, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

felafela

6 24

ale czerwona zaraza ujada ,bo im się stołki pod dupami palą .emerytów na emerytury a czerwone pajączki do pośredniaka na zasiłki 18:53, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXIwiekXXIwiek

6 25

A co ze słynnymi wykonawcami włocławskich dziur - ,,Spedziur '' i Dziurtom'' -rodzinne firmy SLD ? Czy nadal będą sławić w calej Unii włocławska klikę partyjno- drogową ? 18:58, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

15 2

---- włocławianin chciałby wiedzieć - jak łączy się funkcję dyrektora WORD i przewodniczącego rady miasta ------ z czegoś trzeba zrezygnować ===== chyba że Pan przewodniczący pracuje 24h ========= 20:55, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariomario

14 2

W WC 24 PANI MOKRA WYPOWIADA SIĘ NA TEMAT MZOZ ---- NIECH NAPISZE KTO JĄ PRZYJĄŁ DO MZOZ KTO PRZESUNĄŁ ------ KTO ZWOLNIŁ ---- NIECH WŁOCŁAWIANIE SIĘ DOWIEDZĄ A NIE MÓWI NA ŁAMACH TEJ STACJI JAKIEŚ WYSSANE Z PALCA BREDNIE --- MOŻE SZANOWNI WŁOCŁAWIANIE TO WIEDZĄ --- PROSZĘ O WPIS ------ TERAZ W CW 24 NAJWAŻNIEJSZE JEST BRAK ICH KANAŁU W MONITORZE ZNAJDUJĄCYM SIĘ W MZOZ-- 21:01, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hehehehehehehehehehe

6 9

Widzę, że wielkomiejscy mieszkańcy metropolii jaką niewątpliwie jest Włocławek ( :) ) nadal nie pogodzili się z faktem, że ich prezydent mieszka w Lubrańcu.... to takie smutne. 21:11, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JazgarzJazgarz

5 3

~fela~ tak strasznie zadowolona.Komuś coś się pali, jakaś zaraza ujada, co to jest ?Klepki się rozeschły?
Czy może % za dużo? Kultury więcej, a nie chamskie odzywki.Demokracja to nie anarchia. 21:22, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ingainga

9 1

WŁOCŁAWIANINZKRWIIKO / 14:03, 30.12.2014
Zarządzenie to mówi o wykorzystaniu samochodów służbowych. Nie zmienia to faktu, że dojazd do pracy i z pracy nie jest podróżą służbową. Również prezydent musi mieć podpisana delegację na wyjazd służbowy. Gdy jedzie bez delegacji trzeba traktować, że jest to wyjazd prywatny. Nie wiem, czy ktoś podpisywałby wyjazdy do Lubrańca jako służbowe. W innym przypadku potrzebna jest uchwała Rady upoważniająca do korzystania z samochodu służbowego na dojazdy do domu i w tym przypadku byłby to skłdanik prezydenckiej pensji i od tego przychodu należałoby odprowadzać podatek. 21:31, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ExLubrisExLubris

5 4

A ja sie pytam: KIEDY BEDZIE ALTERNATYWNA DROGA Z MICHELINA DO WLOCLAWKA? 21:38, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

7 0

Pan Prezydent chce dobrze ale Jemu mowia jedno,nam drugie a sami robia swoje. Dzis dowiedzialem sie od pracownika ze to pic na wode fotomontaż z ta cala likwidacja jednej z firm. 23:27, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niekolesniekoles

13 1

Panie Wojtkowski jvz pan glosowal za polączeniem Pogotowia ze Szpitalem. PO dokanalo tego. Dzieki min.panu nie ma nowych karetek które byly zamówione i dobrzy kierowcy i ratownicy odchodzą jeden po drugim w sumie ok juz 20 ludzi bo nie ma mozliwosci normalndj pracy i glodowe pensje po 1200 zl. A niby tak pan dvzo krzyczy o zmniejszaniu bezrobocia. Z pewnoscią tak jest ale dla wlasnych kolezanek i kolegow. Moze wysluzona karetkb kiedys do lubranca nie dojedzie!!!!! 23:59, 30.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

papuga1234papuga1234

15 3

Dobrze by bylo teraz byc kolesiem Wojtkowsliego a najlepiej kolezanką z duzym dekoltem i w mini to dobra praca gwarantowana!!! 00:09, 31.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dawny mieszkaniecdawny mieszkaniec

24 1

Panie Wojtkowski, chyba powołanie kilku zastępców nie było dobrym wyborem. Powołane osoby chyba też nie (zwłaszcza na temat jednej z Pań opinie mieszkańców - Pana wyborców są beznadziejne). Kolejne decyzje też nie budzą poparcia wśród Pana wyborców. Może czas się zastanowić w jakim kierunku iść dalej. Jeszcze można kogoś odwołać, zreflektować swoje decyzje aby ocalić swoje stanowisko... Sprawdzimy poparcie na dziś? Kto jest za odwołaniem Pana Wojtkowskiego i jego zastępców? Zielony kciuk za odwołaniem, czerwony przeciwko. 07:42, 31.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłocławianinWłocławianin

7 2

Do dawny mieszkaniec i szanowni rajcy włocławka oraz mieszkańcy.

Popieram, popieram, popieram. Czas na referendum aby Wojtkowskie. Źle się zapowiada, co rokuje demarginalizacją miasta.

Jestem, jesteśmy za !!!! 10:06, 31.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

2 1

@Włocławianin / 10:06, 31.12.2014 .Masz rację i zapewne myślałeś o marginalizacji miasta,mamy we Włocławku do czynienia z dezindustrializacją (upadkiem przemysłu),depopulacją (spadkiem liczby ludności),choć to ostatnie dotyka również duże miasta i wiąże się z wyprowadzką do okolicznych gmin, jednak ludzie ci w większości pracują i korzystają z infrastruktury miejskiej np. warszawskiej,a podatki płacą np. w Ząbkach,Piasecznie itd,a w naszych stronach np. w Fabiankach czy...Lubrańcu.;)
Szampańskiej zabawy sylwestrowej, zdrowia i radości w Nowym Roku. 11:22, 31.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DariuszDariusz

3 1

Pan Prezydent zaczyna od likwidacji zakładów pracy. To już jest sprawdzone, ze take przedsiębiorstwo w taki mieście jak Włocławek jest niezbędne. Panie Prezydencie w miejscowości Dąbie to na pewno M.Z.D jest zbędny. 13:15, 01.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POpaprańcyiCHŁOPYPOpaprańcyiCHŁOPY

2 1

Kasa jest dla swoich..

http://fakty.interia.pl/polska/news-piec-miliardow-zlotych-na-trzynastki-dla-urzednikow,nId,1582037#iwa_item=15&iwa_img=0&iwa_hash=77918&iwa_block=facts_news_small 14:20, 01.01.2015

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%